Mazilla Skrevet 30. september 2008 Forfatter #641 Del Skrevet 30. september 2008 Takk for oppmuntringa! Har det ikke så bra i dag nei... Sikkert en kombinasjon av manglende motivasjon og kvinnelige hormoner.. Gleder meg til helga! Får besøk av broren min, så det blir koselig! Han kommer allerede torsdag kveld, og det er jo ikke lenge til i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. september 2008 #642 Del Skrevet 30. september 2008 Det er ikke lenge til idet hele tatt så koselig, det blir nok kjempekoselig helg da ja vi skal til mamma og feire bursdagen til bestefaren min vi, han blir 82 på mandag men skal feire den med familien på lørdag det er han som skal følge meg opp i kirken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. september 2008 Forfatter #643 Del Skrevet 30. september 2008 Så koselig da!! Tenker han synes det er koselig at du har valgt han til å følge deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. september 2008 #644 Del Skrevet 30. september 2008 Han ble veldig rørt det var også ett veldig naturlig valg siden jeg ikke har pappa som kan gjøre det!! Blir en litt rar dag sånn sett, kommer til å merke så godt at han ikke er der.. men skal tenne lys for han på vei inn i kirken, så er han på den måten med han også også vil det stå ett lys i lokalet som jeg vet at symboliserer han, foran lyset skal det ligge en rød rose! det var yndlingsblomsten hans så er han med den dagen han også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. september 2008 Forfatter #645 Del Skrevet 30. september 2008 Så koselig med sånne høytidelige ting som gjør at han er med deg på dagen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. september 2008 #646 Del Skrevet 30. september 2008 Ja!! det gjør meg veldig godt å vite at han "er der" høres sikkert rart ut men.. Klokka går såååå sakte vil hjem jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. september 2008 Forfatter #647 Del Skrevet 30. september 2008 Samme her... Når skal du hjem da? Jeg er ferdig om en halvtime... Endelig!! Da skal jeg hjem til forhåpentligvis ferdig middag, og så skal jeg lure han godeste til å lage kakao med is til meg... Jeg har planen klar for en ettermiddag på sofaen med full oppvartning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. september 2008 #648 Del Skrevet 30. september 2008 Er ikke ferdig før 16:00!!! :dåne: jeg som er såååå klar for å dra hjem!! svigers kommer innom en tur etterpå, svigermor skal være med meg til salongen imorgen så jeg ikke behøver å dra alene. skal prate litt om det, legge opp en plan for morgendagen!! ååh...det hørtes himmelsk ut en deilig kveld med oppvartning er absolutt ikke å forakte tror jeg skal ta en sånn kveld i morgen eller en annen type oppvartning imorgen kveld er det forføring av kjære som står på planene der slo humoren til igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. september 2008 Forfatter #649 Del Skrevet 30. september 2008 Min plan for å bli oppvartet var faktisk helt uskyldig, for han godeste tør ikke være i nærheten av meg når det er denne tida i måneden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. september 2008 #650 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Jeg tror jeg også satser på en kveld... Men etter Grey's selvfølgelig!! I love Grey's!! Endret 30. september 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. september 2008 Forfatter #651 Del Skrevet 30. september 2008 Greys kommer foran alt! Nesten så jeg er glad jeg ikke ser på det! Men i dag skal vi få TV igjen!!! Det hadde jeg nesten glemt! Det skal bli så deilig!! Nå MÅ jeg jo lure han godeste til å varte meg opp! Jeg har jo ikke sett på tv siden august..! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. september 2008 #652 Del Skrevet 30. september 2008 Grey's er fantastisk :dåne: Begynner man å se på det så er det ingen vei tilbake Men det er verdt hver eneste time Så er det jo noen kjekke doktormanner der også Jeg har tilogmed fått Ælen hekta jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. september 2008 #653 Del Skrevet 30. september 2008 Har ikke blitt helt hekta jeg :klø: merkelig, kanskje det er noe rart med meg.. hmm.. er ferdig med denne greia i mnd imorgen, så da bør han være klar hehe, han bør ikke ha noen planer for å si det sånn evigheter siden sist, så nå er det på tide med litt action Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. september 2008 #654 Del Skrevet 30. september 2008 Hihi Dere må begynne på en p-pille som heter cerazette så slipper dere det der griseriet Herlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. september 2008 Forfatter #655 Del Skrevet 30. september 2008 Slipper det helt? Jeg driver og hopper over endel ganger, så er kanskje "ekkel" som han godeste kaller det 4-5 ganger i året... Men det hadde jo vært greit å slippe helt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. september 2008 #656 Del Skrevet 30. september 2008 Når jeg begynte på den så gikk det helt over ja, men så kom det etter ca 2,5mnd bare sånn irriterende siste-dags-mens som varte i 2-3 uker... Men har ikke hatt mensen siden da :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. september 2008 #657 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Juv gått meil Endret 30. september 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. september 2008 Forfatter #658 Del Skrevet 30. september 2008 Ai nåo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. september 2008 #659 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg bæsja på leggen jeg Jeg fant ut hvem det var da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. september 2008 Forfatter #660 Del Skrevet 30. september 2008 Det var bra da! Håper du har fått vaska leggen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå