Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skal ihvertfall drikke rødvin til! :jepp: Holder på å smake på diverse viner vi får anbefalt på polet, for å finne en vi liker som vi kan ha til bryllupsmiddagen! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens rødvin fikk strykkarakter av han godeste, så den blir ikke bryllupsvinen vår! Det er bra, for da må vi fortsette å lete! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det er en baktanke med å plukke ut dårlige viner skjønner jeg :lur:

Det ble ikke lasagne her i dag :sukk: Firmaet til Ælen skulle på blåtur i dag og han skulle ikke være med siden han har vært så syk denne uken og mesteparten av aktivitetene skulle foregå ute, men så ombestemte han seg plutselig å dro alikevel... så jeg sitter her alene :sukk:

Men litt deilig også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Både trist og deilig skjønner jeg! Uff, jeg tror jeg hadde blitt kjemperastløs hvis han godeste reiste bort en helg... Neste helg reiser jeg bort, men det er liksom litt annerledes! :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare i går han var :) De kom hjem igjen i natt :Nikke: Så det var bra :)

Når han kom hjem var han i kjempe godt humør og i dag har han også vært blid og fornøyd så det er nesten en fryd å ha han i huset nå :strix: Håper bare det holder seg sånn resten av helga, for han skal ut å skrue litt på min bil og hvis han begynner å plages da blir han kansje sur å negativ igjen.. :sukk:

Men krysser fingrene for en blid mann i helga :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blide menn er bra! :Nikke: Min har vært flink og kjøpt bursdagsgave til meg, men nå har han gjemt den, og jeg får den ikke før i morra... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt med ny PC :hoppe:

Nå har jeg laget lasagne siden det ikke ble noe av det i går :Nikke: Så kommer siripiri og Luna_82 og skal hjelpe meg inne på rommet :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes koselig ut! :Nikke:

Her står middagen i ovnen, blir visst litt sein middag i dag... Blir en rolig kveld på meg og han godeste i dag. Koselig det også da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir rolig her også :Nikke: Sånn bortsett fra oppussingen da :)

Nå har vi nettopp spist og jeg må få tørre å påstå at jeg er en ræser på å lage lasagne :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Gårsdagens lasagne var visstnok den beste han godeste hadde spist noengang, så jeg er ikke så verst flink jeg heller! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: Jeg har bursdag i dag! :hoppe: :hoppe:

Fikk bok og spinningsko av han godeste! :)

Nå venter jeg bare på at han skal få tatt oppvasken fra i går kveld, sånn at jeg kan lage sirkusmuffins! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...