Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg fryser også.. :fryser: Det er feil med lufteanlegget på salongen min så det pøser ut bare kald luft.. Og hvis jeg stsenger det av så kommer det frityrlukt inn pga jeg ligger vegg i vegg med et gatekjøkken og vi deler lufteanlegget... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. her er det kuldegrader nesten hver natt og steikende :sol: på dagen... derfor det blir så kaldt på natta når det er helt stjerneklårt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå bærer det avsted til treningssenteret for siste gang denne uka! Og det er faktisk tredje gangen denne uka at jeg står opp tidlig for å trene før skolen! :trene: Deilig å få en kickstart på dagen! :jepp:

Er ferdig på skolen kl 12 i dag, så da kommer jeg sikkert innom her en tur! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha tidlig helg.. :sukk:

Men du er veldig flink da :Nikke: Har jeg hatt bil så skulle jeg også stått opp tidligere og trent før jobb, men det er litt vanskelig... håper den f******* girkassen til Ælen kommer snart :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg hjemme igjen... Hadde et lite shampouhell i sekken, så det frista ikke så veldig å gå på skolen... :sukk: Alt i sekken er litt seigt i grunnen! :roll:

Men men, jeg fikk i det minste trent! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit happens... Var ikke så veldig trist å måtte droppe skolen da! :fnise: Fikk dessuten tid til å stikke innom en svær matbutikk med bra utvalg i glutenfritt, så i kveld skal vi ha hjemmelagd lasagne! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...