Gå til innhold

Mammas babybok

Mamma1

Anbefalte innlegg

Bestilte nettopp lammeskinn fra babycare, der var det salg på dem, så jeg betalte 299 for et korthåret ett. Kjøpte også negleklipper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lammeskinn ja... Det vil jeg også ha!!! Tror det kan være greit at lillemannen sitter på lammeskinn i trilla så det ikke blir så kaldt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar frem tippelista igjen jeg. Bare tre timer til vi skal på ultralyd:)

Tippeliste:

Nott- gutt

Tussi- gutt

Cloudberry- gutt

Itla-gutt

Mirabella76- jente

mrsSJ- jente

mariaja- jente

4x :babygutt:

3x :babyjente:

Flere som vil tippe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter deg på tippelista jeg:)

Tippeliste:

Nott- gutt

Tussi- gutt

Cloudberry- gutt

Itla-gutt

Mirabella76- jente

mrsSJ- jente

mariaja- jente

Imli: Jente

4x :babyjente:

Flere som vil tippe?

Oi etter Imli her, ble det helt likt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Setter deg på tippelista jeg:)

Tippeliste:

Nott- gutt

Tussi- gutt

Cloudberry- gutt

Itla-gutt

Mirabella76- jente

mrsSJ- jente

mariaja- jente

Imli: Jente

4x :babyjente:

Flere som vil tippe?

Oi etter Imli her, ble det helt likt hehe

Det ser ut som om Mirabella, mrsSJ, mariaja og Imli hadde rett. Det blir nok ei jente. Stor var hun også, 12%over snittet sa han...

Endret av Mamma1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt irriterende at jeg tippet feil (:fnise:), men GRATULERER MASSE MED JENTE! Og velkommen i klubben, må jeg vel nesten si - enormt mange jenter i den terminklubben vår?! Men så moro! Regner med at alt så bra ut med knøttet? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alt såg bra ut sa han, men jeg ble litt bekymret over målene. Det viser seg atbhun har litt mindre hode enn gjennomsnitten og litt større mage enn gjennomsnitten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det med hode og mage er sikkert ikke noe å bekymre seg for, da hadde nok legen sagt noe om det! :troest:

Menne... Skal de har snudd seg allerede nå? :klø: Trodde ikke de begynte å sjekke det for alvor før i uke 32 eller noe? Jeg må ihvertfall si at de er rause med UL på det sykehuset ditt, altså!: Jeg vil også se babyen igjen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12% over normalen er normalt det også ;) Min lå på rundt 10-15% over normalen hele tida. Hvor store var de andre barna dine ved fødsel?

Ang seteleie, så er jo det veldig normalt så tidlig da! Jeg syntes også det var rart at du får ekstra kontroll pga det. Hun kommer sannsynligvis til å snu seg. Min snudde seg rundt uke 32-33.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg også reagerte veldig på at jeg fikk ul pga seteleie så tidlig.. Veldig rart, men jeg protesterte ikke akkurat da hehe. Da blir det tilsammen 10 ul dette svangerskapet tror jeg.. Himmel.

Imli: Godt å høre at det er normalt. Mine to andre barn har vært 3530 og 3310, men dette er en annen far da. (Han var liten ved fødsel så det er litt rart..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...