iingvild Skrevet 6. november 2008 #301 Del Skrevet 6. november 2008 Får håpe pakka di kommer i dag. Ha en fin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 6. november 2008 Forfatter #302 Del Skrevet 6. november 2008 Ingen pakke så langt.. Nå er det bare en uke til ultralyd Gleder meg noe sykt, men er også litt bekymra.. Litt redd for at noe skal være galt.. Men det er nok helt fint. Ellers er det veldig opp og ned med bevegelser her, stor forskjell fra dag til dag. H*n kan være stille hele dagen for så å¨være i aktivitet fra tidlig på kvelden til på natta. Oftest aktivitet på kvelden uansett. I dag har jeg vaska et par maskiner med klær. Vi skal reise bort i helgen, til foreldrene mine, og da er det jo greit å ha reine klær hehe Ellers har det de to siste dagene vørt så kaldt at vi har måttet skrape is av bilvinduene... I morgen er det helg:) merker ikke så stor forskjell, men det er jo kjekt at resten av familien er hjemme:) Jeg har forresten begynt å tenke på fødselen litt.. Har en gnag fått epidural som smertelindring v/fødsel, og det funka bra. Men etter den fødselen var jeg sliten i flere mnd.. Vet ikke om det har noe med epiduralen å gjøre, men ved min andre fødsel fikk jeg ikke, og da var jeg sprek som en fole fra fødselen var over.. Tør liksom ikke ta sjansen på at det skal bli så slitsomt å være meg igjen... Flere som har begynt å tenke på fødsel? Det er jo litt igjen da, ca 12 uker faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 6. november 2008 #303 Del Skrevet 6. november 2008 Gleder meg til fødsel jeg Var så sliten sist at jeg ikke husker så mye som jeg skulle ønske. Samboer'n derimot gleder seg IKKE 100 dager igjen til termin i morra, så litt lenger enn 12 uker da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 7. november 2008 #304 Del Skrevet 7. november 2008 Ellers har det de to siste dagene vørt så kaldt at vi har måttet skrape is av bilvinduene... Bare to dager. Her kom frosten for flere uker siden. Så nå har vi tatt i bruk motor og kupe-varmer så nå slipper vi å skrape likevel.. Takk og pris for slike bekvemmeligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 7. november 2008 Forfatter #305 Del Skrevet 7. november 2008 Gleder meg til fødsel jeg Var så sliten sist at jeg ikke husker så mye som jeg skulle ønske. Samboer'n derimot gleder seg IKKE 100 dager igjen til termin i morra, så litt lenger enn 12 uker da. Ja, men det går sikkert fort. Syns det er like greit å ikke få midt oppi jula jeg da. Spesielt når man har barn fra før.. Vannet går rett før pakkene skal åpnes og sånn...hadde nok ikke vært særlig populært hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 7. november 2008 Forfatter #306 Del Skrevet 7. november 2008 Bare to dager. Her kom frosten for flere uker siden. Så nå har vi tatt i bruk motor og kupe-varmer så nå slipper vi å skrape likevel.. Takk og pris for slike bekvemmeligheter Hvor bor du? Det høres kaldt ut i hvertfall... I dag er det flere plussgrader- sånn "uten jakke-vær" og det er deilig. I dag skal jeg bare vaske en haug med klær. Tviler ikke på at det blir 5 maskiner før jeg er ferdig... Orker ikke komme hjem til masse klesvask når jeg kommer hjem etter helga.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 7. november 2008 Forfatter #307 Del Skrevet 7. november 2008 Gleder meg til fødsel jeg Var så sliten sist at jeg ikke husker så mye som jeg skulle ønske. Samboer'n derimot gleder seg IKKE 100 dager igjen til termin i morra, så litt lenger enn 12 uker da. Ja, jeg gleder meg litt til fødselen, blir så gøy å se den lille:) Men tror ikke pappaen gleder seg noe i det hele tatt hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 7. november 2008 #308 Del Skrevet 7. november 2008 Hvor bor du? Det høres kaldt ut i hvertfall... I dag er det flere plussgrader- sånn "uten jakke-vær" og det er deilig. Litt forskjell, ja.. Her ligger det et tynt lag snø.. Jeg bor i "fjellstroka innanfor" som det heter på værmeldingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 7. november 2008 Forfatter #309 Del Skrevet 7. november 2008 Åja, sier meg veldig lite.. Men jeg er vant til mye kaldere vær, da jeg er fra Oppland, men bor nå på Sunnmøre.. Kan ikke si jeg savner 20 minus og en meter med snø. Men det er ikke noe å hoppe i taket for her heller, regner jammen meg hele tiden... grrr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 7. november 2008 #310 Del Skrevet 7. november 2008 Ikke lett å finne perfekt vær. Her er det absolutt kaldere enn det jeg skulle ønske meg, men regn er det i alle fall lite av. Og uvær generelt. Du får kose deg med "uten jakke været" ditt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 10. november 2008 Forfatter #311 Del Skrevet 10. november 2008 Nå er vi hjemme igjen fra helga hos foreldrene mine- det var kjekt:) Veldig godt å få servert middag:) Nå er det ikke lenge til ultralyden på torsdag- snakker snart ikke om annet. Er så sinnsykt spent på om alt står bra til og om vi får vite kjønnet... I dag skal jeg rydde litt, vaske litt klær og ellers bare slappe av:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 10. november 2008 #312 Del Skrevet 10. november 2008 Borte-helg med ferdig middag høres veldig deilig ut. Og så moro med UL på torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 10. november 2008 Forfatter #313 Del Skrevet 10. november 2008 Ja, middag var stas.. Hjemmelaget kjøttsuppe med rundstykker på fredag, ovnsbakt ørret på fredag og kjøttkaker søndag. Ikke noe å kimse av hehe Ja, den ultralyden... Skal dra frem igjen tippelista her nå, kanskje det er flere som vil tippe. (Ja, jeg går ut fra at jag får vite kjønnet torsdag*krysser fingrene*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 10. november 2008 Forfatter #314 Del Skrevet 10. november 2008 Tippeliste: Nott- gutt Tussi- gutt Cloudberry- gutt Itla-gutt Mirabella76- jente mrsSJ- jente mariaja- jente 4x 3x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 10. november 2008 #315 Del Skrevet 10. november 2008 Innom og oppdaterer meg Ikke lenge til UL... Spiser litt så lenge jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 10. november 2008 Forfatter #316 Del Skrevet 10. november 2008 Å som jeg grugleder meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #317 Del Skrevet 11. november 2008 I dag skal jeg på salg Det er opphørssalg på babybutikken-hørt sånn flaks?? Håper bare det er igjen noe jeg trenger, for salget begynte på lørdag, men jeg fikk det ikke med meg før i går kveld. Skal ned å se når de åpner. Målet er en madrass jeg har sett meg ut der nede og tåteflasker o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 12. november 2008 Forfatter #318 Del Skrevet 12. november 2008 Fikk kjøpt madrass til sprinkelsenga, en slik Simo madrass som er antibakteriell og greier, pluss to tåteflasker av Dr.Browns, ekstra smokker, dyneklips og ammeinnlegg i ull:) Ble ca 800 for alt sammen. I morgen skal jeg på ny ultralyd, gleder meg!! Samboer skal selvfølgelig være med, og dersom vi får se kjønn skal vi ut og kjøpe hentesett etterpå, for å feire litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 12. november 2008 #319 Del Skrevet 12. november 2008 Ganske missunnelig på baby-ting-salg Lykke til på ny UL i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 12. november 2008 Forfatter #320 Del Skrevet 12. november 2008 Ganske missunnelig på baby-ting-salg Lykke til på ny UL i morgen Tusen takk:) Vi reiser på sykehuset halv ett, og håper det ikke er forsinkelser der.. Det er det ofte, men håper vi er ferdige til halv to-to. I dag skal jeg hente sparkjøp-pakken jeg har bestilt, der ligger det noen julegaver som skal pakkes inn:) Må også huske å kjøpe julepapir og til/fra-lapper. Nå er det ikke så mye som mangler på utstyrslisten min, det eneste jeg kommer på som koster noe særlig er lammeskinn, men det skal jeg prøve å få bestilt. Noen som har peiling på fra hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå