Mamma1 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #261 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nei, jeg ringte de, og da kunne de fortelle meg at pakken var forsinket og at den ligger på et lager i Frankrike..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 30. oktober 2008 #262 Del Skrevet 30. oktober 2008 Har aldri shoppa på Ellos. Kommer vel ikke til å gjøre det heller hvis de roter sånn som det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #263 Del Skrevet 30. oktober 2008 Grrr, nei det er utrolig irriterende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 30. oktober 2008 #264 Del Skrevet 30. oktober 2008 I Frankrike? Hva pokker gjør pakken der? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #265 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ja, det tenkte jeg også... Helt utrolig. Får håpe de forveksler pakken min med en fra et fransk motehus i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #266 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Hundens 15 Bud. 1. Jeg lever bare noen få år. Enhver atskillelse fra deg betyr sorg for meg. 2. Gi meg tid til å forstå hva du forlanger av meg. 3. Gjør meg tillitsfull- du er hele livet mitt. 4. Tro på meg, det er viktig for at jeg skal ha det bra. 5. Vær ikke sint på meg lenge av gangen, og sperr meg ikke inne som straff. 6. Du har ditt arbeid og dine venner, jeg har bare deg. 7. Snakk med meg. Selv om jeg ikke forstår ordene blir jeg glad for å høre stemmen din. 8. Husk at jeg aldri glemmer hvordan du behandler meg. 9. Før du slår meg; husk at tennene mine kan knuse hånden din, men jeg bruker ikke styrken min mot deg. 10. Når du er irritert på meg fordi du har mye å gjøre, så tenk på at jeg kanskje er syk, trett eller lei meg. Kanskje har mitt hjerte blitt gammelt og svakt. 11. Gå tur med meg, for husk; min verden er mindre enn din. 12. Vær hos meg når jeg har det vanskelig. Alt blir lettere å bære når jeg er sammen med deg. 13. Ta deg av meg når jeg blir gammel, husk at du blir også gammel en gang. 14. Når siste time kommer så vær hos meg og følg meg til Regnbuebroen, der venter jeg på deg. La meg være i dine armer og merke dine kjærtegn som det siste i denne verden.. Endret 30. oktober 2008 av Mamma1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #267 Del Skrevet 30. oktober 2008 I dag har jeg bare kjedet meg, helt utrolig at det går an.. Nå kommer gudskjelov samboer hjem, og jeg skal lage middag.. Jeg har så lyst på noe snop at jeg forgår snart, og cola..Huff, må få samboer på butikken tror jeg.... Jeg bruker å kjøpe for mye snop hver gang jeg er der, utrolig at jeg ikke har lagt på meg mer enn jeg har gjort... God middag folkens;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mariaja Skrevet 30. oktober 2008 #268 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hei, hei. Titter bare innom Håper alt går bra med mor og barnet i magen. Blir vel spennende å se om dere får vite kjønnet Jeg tipper en jente Ha en fin dag! Hilsen en annen Sunnmøring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #269 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hei, hei. Titter bare innom Håper alt går bra med mor og barnet i magen. Blir vel spennende å se om dere får vite kjønnet Jeg tipper en jente Ha en fin dag! Hilsen en annen Sunnmøring Hei, så kjekt at du stakk innom, alltid koselig å få en hilsen her:) Skal oppdatere tippelisten min nå, så får vi se på to uker, hvem som har rett:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #270 Del Skrevet 30. oktober 2008 Tippeliste: Nott- gutt Tussi- gutt Cloudberry- gutt Itla-gutt Mirabella76- jente mrsSJ- jente mariaja- jente 4x 3x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #271 Del Skrevet 31. oktober 2008 Happy Halloween!! Her skal vi feire litt, syns det er koselig jeg. Hjemmebakt pizza, lyslykter på trappa og godteri ved døra. Jenta mi skal kle seg ut og gå fra dør til dør:) I dag var det salg både på babyklær (25kr pr plagg!!!!!) og bøker Vart masse nydelige jenteklær.... Bare det blir jente nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 1. november 2008 Forfatter #272 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg er så forkjøla... Har knapt sovet i natt, og i dag er det posesalg...Himmel og hav.. Er litt bekymra for å få feber, det er sikkert ikke noe bra for den lille. Men foreløpig er det bare masse snørr, nysing og hosting.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 1. november 2008 Forfatter #273 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Herregud, Ellos altså. Skal aldri mer kjøpe noe der.. Først så bestiller jeg en mammabukse i str 40, den får jeg to uker senere i str 44. Bestiller på nytt og returnerer den gamle. Joda, får jaggu samme str en gang til, str 44... Hva faen! Det er jo ikke som at jeg kan vente på den buksa i evigheter heller da.. Endret 1. november 2008 av Mamma1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 3. november 2008 #274 Del Skrevet 3. november 2008 Nei, mammabukser går liksom litt "ut på dato" om de ikke får levert den snart.. Jeg er forresten heller ikke fornøyd med Ellos for tiden. Hadde tenkt å bestille et par ting før helga, men fant ut at jeg ikke lengre kan betale med kort. Må bestille som oppkrav eller ha "ellos faktura". Ingen gebyrfri betalingsmåter lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #275 Del Skrevet 3. november 2008 Hmmm, det også. Ja, jeg kommer aldri til å bestille noe mer fra Ellos.. Opprinnelig så bestilte jeg den mammabuksa for en mnd siden, og nå må jeg returnere den enda en gang. Fikk også nå beskjed om at den var utsolgt i den str jeg skal ha, så nå får jeg ikke den buksa... Skal se om jeg finner noe jeg liker i H&M:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 3. november 2008 #276 Del Skrevet 3. november 2008 Hmmm, det også. Ja, jeg kommer aldri til å bestille noe mer fra Ellos.. Heller i den retning jeg også.. Noen "Ellos konto" eller "Ellos faktura" har jeg i alle fall ikke tenkt å skaffe meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #277 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Nei, fysj. Det er jo til og med umulig å få tak i dem på tlf.. Kan bare sende mail.. En oppdatering fra meg og mitt: Her har favorittgodisene begynt å smake kaffe... Og jeg liker særdeles dårlig kaffe..Typisk. Babyen i magen sparker veldig ofte og mye, spesielt på natta når jeg skal sove. "Det tyder bra" sa samboer i går kveld etter vi hadde lagt oss hehe. Får vel en natterangle da. Magen vokser til uante dimensjoner, livmora går helt opp i ribbeina mine, men kjenner heldigvis ikke spark så langt opp enda:) Det kommer nok tidsnok. Bikkja er masete, det blir litt dårlig med turgåing i dette været, og 70 kilo med masete hund kan være en prøvelse noen ganger. Som oftest klarer hun å¨åpne døra til soverommet og ligger henslengt i senga til jeg jager henne ned.. Da ser hun på meg med et forurettet blikk og legger seg i sin egen seng.. Været er trist og grått, med en del regn de siste to dagene, veldig trist.. Husarbeidet hoper seg opp selv om jeg er sykmeldt og bare er hjemme.. Og jeg er så ultålmodig... Dagene går sååå sakte..Men nå er det bare 13 uker igjen:) Bare og bare.. Endret 3. november 2008 av Mamma1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. november 2008 #278 Del Skrevet 3. november 2008 Hei! Hørtes koselig ut med Halloween feiring! Kjedelig med null bukse fra Ellos da, får håpe HM har noe bedre! Jeg har tre bukser jeg bruker nå, og håper på at de holder resten av ukene med stor mage. Jeg har termin en dag før deg, men tickeren min er satt slik at ukene skal stemme. Husker ikke helt hvilke dato jeg satt, men prøvde meg litt fram. Ha en flott uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #279 Del Skrevet 3. november 2008 Hei, ja jeg stilte litt på min ticker også Ja, jeg har to mammabukser, og forhåpentligvis passer de helt til babyen er ute.. Selv om det ser dårlig ut hehe. Har virkelig en kjempemage, men har nesten ikke lagt på meg...Bare 4 kilo, veldig rart... Jeg har begynt å tenke på jula jeg, og julebordene... Har absolutt ingenting å ha på meg...Har ikke lyst til å bruke masse penger på det heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #280 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Har glemt å lage ukesmeny- kommer alltid på det når jeg ser Itla sin. Mandag: Svinesteik, med poteter, grønnsaker, surkål og saus. Tirsdag: To be continued Onsdag: Spaghetti og kjøttsaus, med løk og sopp Torsdag: Wok, med kylling og masse grønnsaker Fredag: Noe lettvint, kanskje grøt Lørdag: Hjemmelaget pizza Søndag: Kanskje kjøttmat: Kokte svineknoker, kålrot, gulrot og potetstappe. Endret 3. november 2008 av Mamma1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå