Gjest itla Skrevet 3. november 2008 #281 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Utrolig sløvt av Ellos! Gidder du å prøve flere ganger? (En liten ting jeg kom på, forresten - har du prøvd buksa på? Jeg bare tenker på at den kom fra Frankrike, og størrelsene der er annerledes enn her... Norsk 40 er vel 42 eller 44 i franske str...) Endret 3. november 2008 av itla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #282 Del Skrevet 3. november 2008 Ja, jeg har prøvd den, og den var gedigen.. Den faller av meg, enda så stor mage jeg har... Nei, jeg gidder ikke prøve flere ganger. Er ingen vits heller, da de nå er utsolgt for str 40... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 3. november 2008 #283 Del Skrevet 3. november 2008 Så utrolig kjedelig! Håper du kan finne en bukse et annet sted - H&M eller La Redoute, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #284 Del Skrevet 3. november 2008 Jepp, skal bestille fra H&M når jeg får lønning igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 3. november 2008 #285 Del Skrevet 3. november 2008 Jepp, skal bestille fra H&M når jeg får lønning igjen:) Du vet at H&M har sånn fiiin månedsregning så man kan betale måneden etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #286 Del Skrevet 3. november 2008 Jepp, det har jeg allerede.. Men jeg må betale Ellos-dritten først.. Ellers blir det mye på en gang hehe HYvordan uttaler man La Redoute? Det har jeg alltid lurt på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 3. november 2008 #287 Del Skrevet 3. november 2008 Hmm, nå har jeg ikke akkurat giddet å lete meg frem til spesialtegn for fonetisk alfabet/IPA, men... "La redoot" er vel en slags etterligning. Oo-lyden sies med spisset munn og blir en slags ou-lyd. Eh... ikke så god på å forklare sånt, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 3. november 2008 #288 Del Skrevet 3. november 2008 Innom på oppdatering Tror Ellos mister noen potensielle kunder på denne surringa si. Til pass for dem kan en kanskje si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 4. november 2008 Forfatter #289 Del Skrevet 4. november 2008 Hei, Cloudberry! Ja, de mistet i hvertfall meg- ikke at jeg var noen superlunde da men likevel hehe Handler sjelden i katalog, men når jeg gjør det blir det ikke Ellos mer. Har bestilt en pakka fra Sparkjøp nå, bare noen få julegaver, så det blir spennende å se om den kommer, og hvilke størrelser det er hehe I dag er jenta mi hjemme fra skolen, hun er ikke helt i form. Ser ikke ut til plage henne noe særlig nå, da hun har begynt å rydde kjøkkenskapet, helt av seg selv. Jeg har en mistanke om at det kun er for å snoke litt (les:se om det tilfeldigvis ligger igjen noe snop) Men det er helt greit for meg:) Jeg er sinnsykt trøtt om morgenen for tida, sliter med å komme meg ut av senga klokka 8.... Burde ikke være noe problem, da jeg er vant til å stå opp klokka sju.. Men etter noen uker på sykmelding så har det blitt verre.. I kveld er det Gray's Anatomy:) Jeg liker den serien jeg, men kjenner jeg blir litt irritert på Meredith fordi hun ikke bare kan bli sammen med Dempsey.. Grrr Av andre serier jeg følger med på står Prison Break høyt i kurs, skal finne episode 9 i dag, slik at jeg får sett den i morgen:) Har også noen sesonger med Sopranos liggende, men den er ikke like spennende som de andre.. Ser også på The SHield, men venter på at ny sesong skal begynde. Kanskje den allerede har begynt?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 4. november 2008 Forfatter #290 Del Skrevet 4. november 2008 Hmm, nå har jeg ikke akkurat giddet å lete meg frem til spesialtegn for fonetisk alfabet/IPA, men... "La redoot" er vel en slags etterligning. Oo-lyden sies med spisset munn og blir en slags ou-lyd. Eh... ikke så god på å forklare sånt, jeg. Ja, det er det jeg har brukt å si, men var veldig usikker på det.. Det er vel fransk? Jeg kan ikke fransk. Jadde seks timer hver uke på vgs, men sluttet etter første uka, da han fortalte at vi skulle lære 72 forskjellige måter å bøye et verb på... Herregud, for en pedagog.. Så her ble det bare engelsk gitt..Hadde tysk på u.skolen, men jeg syns tysk er så grusomt (unnskyld) så jeg fikk aldri motivasjon til å lære det.. Har tenkt på å lære meg spansk, men tror det må vente litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 4. november 2008 #291 Del Skrevet 4. november 2008 Innom for å ønskja deg ein fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. november 2008 #292 Del Skrevet 4. november 2008 Har sendt deg en pm! Ha en fin ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 4. november 2008 Forfatter #293 Del Skrevet 4. november 2008 Åååå, jeg gleder meg til å se bilde!!!!! babisene våre er jo like store:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 4. november 2008 Forfatter #294 Del Skrevet 4. november 2008 Så fin hun var!!! Tenk at de er så ferdige allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #295 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) UTSTYRSLISTE Grønt = kjøpt, rødt = mangler, oransje=arver/låner Ut i verden - vogn og turutstyr Vogn: Simo kombivogn Stelleveske Dyne til vogn (65x80) Vognpose Sengesett Laken til vogn Lammeskinn Bilsete Søvn og hvile Sprinkellseng Madrass til seng Dyne til seng (80x100) sengesett Laken til seng Sprinkelbeskytter Til stelling Stellebord Stellematte håndkler Vaskekluter Små, myke håndklær Babyneglsaks Øretermometer Badeolje, kremer, talk Mating/spising Ammepute Tåteflasker Gulpekluter Annet Vippestol Krabbe-/leketeppe Helsetepper Til meg/oss Ammeinnlegg i ull Amme-BH Lekegrind[/color Bæresjal Endret 12. november 2008 av Mamma1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #296 Del Skrevet 5. november 2008 90 DAGER IGJEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. november 2008 #297 Del Skrevet 5. november 2008 Snik leser står frem Bare 90 dager igjen jo! Det er jo ikke lenge i den store sammenhengen Og ser ut som o mdere har god oversikt over hva dere mangler, så dete får noen rolige måneder med få innkjøpe foran dere Ser også på The SHield, men venter på at ny sesong skal begynde. Kanskje den allerede har begynt?!?! Det har begynt ja Har sett en god del episoder allerede Takk og lov for piratebay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #298 Del Skrevet 5. november 2008 Kjekt at du stakk innom:) Å, da må jeg laste ned..Vic er hottt... Ja, vi har det meste, er igjen en del småting, men det tar vi etterhvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #299 Del Skrevet 5. november 2008 Har glemt å lage ukesmeny- kommer alltid på det når jeg ser Itla sin. Mandag: Svinesteik, med poteter, grønnsaker, surkål og saus. Tirsdag: To be continued Onsdag: Spaghetti og kjøttsaus, med løk og sopp Torsdag: Wok, med kylling og masse grønnsaker Fredag: Noe lettvint, kanskje grøt Lørdag: Hjemmelaget pizza Søndag: Kanskje kjøttmat: Kokte svineknoker, kålrot, gulrot og potetstappe. Her ble det bare rot.... Ble ikke det jeg hadde tenkt verken i går eller i dag-- I går var det ikke nok rester igjen av svinesteika, så jeg lagde gryterett med kjøttrester og hjemmelaget potetstappe. I dag ble det ovnsbakt laks med rømme og poteter, pluss aspargestopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 6. november 2008 #300 Del Skrevet 6. november 2008 Kjekt å lese handlelisten din! Det var et par ting der jeg ikke hadde tenkt på i det hele tatt.. Ovnsbakt laks høres veldig fristende ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå