AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #1821 Del Skrevet 20. august 2015 Desta Marie smiler og smiler og smiler, det "fine" været vil ingen ende taaa! Da Europakartet kom opp nevnte hun "fint vær" og "40 grader" i samme setning. På Yr står det at vi alle må "heie på høytrykket". Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #1822 Del Skrevet 20. august 2015 Og som om ikke det var nok, så intervjuer de nordmenn som ligger og steker på stranda og forteller at de har bestilt sydentur til neste sommer. Verden er gal. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #1823 Del Skrevet 20. august 2015 Stygge.dritt.vær!!! "jippi nå kommer solen", hvorfor jubler folk? Gud hvor jeg hater sommeren!! Viften står på fult, dag og natt. Oppi alt det "godværet" så har eieren av bygget bestemt seg for at i år, i år skal vi pusse, male, vaske, og hamre på utsiden av blokken. 3 uker siden fikk jeg en tekstmelding "fjern alt som henger på utsiden av vinduene, også nettinger. I morgen kommer arbeiderne til din blokk". 2 uker senere "sorry, de kommer i dag". Jippi, 4 uker med vinduene igjen, fortsatt 2 uker igjen før de folkene drar! Kan du tenke deg det, hæ?! Hele forbaskede sommeren med alle vinduene lukket?! Solsteken piner meg, solen hånflirer av meg!!! 30+ grader og ingen mulighet til å åpne vinduene. Det er tortur!! Nå sitter jeg her med vinduene på fullgap, men guess what, insektene har nå invadert leiligheten min. Satt i dusjen i tre timer i dag, og leste bok. iskaldt vann rant nedover kroppen min. Boken kostet meg 60kr og måtte i søpla, men fuck it, noe måtte jeg jo gjøre mens jeg satt der og rømte fra sommervarmen. Gud hvor jeg hater sommeren! Gleder meg til det står "NÅ FORSVINNER SOMMERVARMEN! pakk bort bikinien og frem med ullundertøyet" på VG. Da blir det kake på alle mann! Anonymous poster hash: 0c8aa...43b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 20. august 2015 #1824 Del Skrevet 20. august 2015 (endret) Jeg sitter her med to gulvvifter, en i hånden, kun påkledd stor skjorte og venter på at sommervarmen skal ha seg langt vekk herfra. Har ingenting positivt å si om sommeren. - Når det regner så er det enda verre. Klamt og vått, yuk. - Varmen gjør meg svett, yuk - Varmen gjør meg sur og irritabel, yuk - Feite og hårete menn i 60-70 årene sprader rundt uten skjorte, yuk - Lårene setter seg fast i skinnsofaen fordi jeg er så klam og varm, yuk - hud, hud hvor enn du snur deg, svett og heslig hud, yuk Jo, jeg har en positiv ting å si, IS! men.. jeg spiser is om vinteren også jeg da, spiser faktisk mer is om vinteren enn om sommeren. - smeltet is som gjør hendene klissete, yuk Edit: sliter sånn i varmen at jeg takket nei til gratis tur til Afrika i fjor. Droppet også en reise til Egypt, og har også blitt tilbudt gratis ferie til syden med familien, jeg blir heller værende hjemme og passer på hundene til alle i familien. Ikke fader om jeg jager etter solen og varmen. Jo kaldere det er, jo bedre! Endret 20. august 2015 av imperio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 21. august 2015 #1825 Del Skrevet 21. august 2015 Kjære meteorologer. Jeg vil ikke vite mer om høytrykket. Når kommer lavtrykket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #1826 Del Skrevet 21. august 2015 Kjære meteorologer. Jeg vil ikke vite mer om høytrykket. Når kommer lavtrykket? Yr skriver at det er et lavtrykk som konkurrerer med høytrykket neste uke, og at man skal heie på høytrykket. Ok folkens, da mobiliserer vi til motkampanje. Frem med supportereffektene, denne kampen skal vi vinne. Værvarslet her har både dårligere og bedre nyheter i dag. Det skal bli varmt, varmere og varmest frem til søndag. Fra mandag skal temperaturene synke gradvis utover uken. Faktisk er det spådd 18 grader om en uke! Ikke at jeg tør tro på det, men det er håp i hengende snøre Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 21. august 2015 #1827 Del Skrevet 21. august 2015 http://www.osloby.no/nyheter/Dette-kan-bli-den-siste-sommerhelgen-8133779.html Det som er litt fint er at det er forholdsvis kaldt på natta nå så jeg får faktisk sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #1828 Del Skrevet 21. august 2015 http://www.osloby.no/nyheter/Dette-kan-bli-den-siste-sommerhelgen-8133779.html Det som er litt fint er at det er forholdsvis kaldt på natta nå så jeg får faktisk sove. Den siste sommerhelgen helt som det skal være nå som det nærmer seg september. Lurer på åssen det går med folkene i "sprengkulde"-tråden når det blir 50 grader kaldere enn nå Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 21. august 2015 #1829 Del Skrevet 21. august 2015 Jeg sliteeer, jeg sliteeeer! Ring 113. Renner bort her jeg sitter. Skal vente til solen går ned, så skal jeg stille meg i dusjen, iskald dusj! Vurderer å flytte inne i dusjen. Vurderer sterkt å kjøpe meg et barnebasseng og sett opp i stuen. Har ikke veranda eller plen. Men... hvis jeg teiper fast svartsekker over hele gulvet, så skal det jo ikke bli noe vannskader. Noen ganger er jeg så smart altså, mamma må være ufattelig stolt av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 21. august 2015 #1830 Del Skrevet 21. august 2015 Yr skriver at det er et lavtrykk som konkurrerer med høytrykket neste uke, og at man skal heie på høytrykket. Ok folkens, da mobiliserer vi til motkampanje. Frem med supportereffektene, denne kampen skal vi vinne. Værvarslet her har både dårligere og bedre nyheter i dag. Det skal bli varmt, varmere og varmest frem til søndag. Fra mandag skal temperaturene synke gradvis utover uken. Faktisk er det spådd 18 grader om en uke! Ikke at jeg tør tro på det, men det er håp i hengende snøre Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Hehe, godt forslag. Det er såpass tabubelagt å slite i varmen at vi nesten burde hatt en egen pride-parade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 21. august 2015 #1831 Del Skrevet 21. august 2015 Jeg sliteeer, jeg sliteeeer! Ring 113. Renner bort her jeg sitter. Skal vente til solen går ned, så skal jeg stille meg i dusjen, iskald dusj! Vurderer å flytte inne i dusjen. Vurderer sterkt å kjøpe meg et barnebasseng og sett opp i stuen. Har ikke veranda eller plen. Men... hvis jeg teiper fast svartsekker over hele gulvet, så skal det jo ikke bli noe vannskader. Noen ganger er jeg så smart altså, mamma må være ufattelig stolt av meg. Ps: Det var ikke for å være slem, jeg føler med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 21. august 2015 #1832 Del Skrevet 21. august 2015 Hehe, godt forslag. Det er såpass tabubelagt å slite i varmen at vi nesten burde hatt en egen pride-parade. Da må vi ha den til vinteren. Ikke søren om jeg vil ut og gå i denne varmen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 21. august 2015 #1833 Del Skrevet 21. august 2015 Da må vi ha den til vinteren. Ikke søren om jeg vil ut og gå i denne varmen Godt poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #1834 Del Skrevet 21. august 2015 Da må vi ha den til vinteren. Ikke søren om jeg vil ut og gå i denne varmen Vi toger barbeint ut i snøen på den kaldeste vinterdagen mens vi synger "if you're cold and happy clap your hands" Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #1835 Del Skrevet 21. august 2015 Er det forresten flere som gjør eller sier rare ting i varmen? Jeg var på vei inn fra handletur tidligere i dag, og flyktet inn i gangen på bygården vill i blikket og hår til alle kanter. Jeg møtte på nabokona som så litt rart på meg mens jeg gestikulerte med handleposen opp mot himmelen og sa noe sånt som "Jesus Kristus og Hokus Pokus!" Hun så enda litt rarere på meg, men så skjønte hun at jeg snakket om været. Så hun svarte , "Ja, nå er det virkelig nyyydelig, altså!" Og så forsvant hun strålende ut i solen. Hun skal være glad jeg ikke smelte til henne med handleposen full av smeltende iskrem Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 21. august 2015 #1836 Del Skrevet 21. august 2015 Ja, jeg blir også rar i varmen. Ler hysterisk av småting, spesielt av innleggene i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 21. august 2015 #1837 Del Skrevet 21. august 2015 (endret) Jeg blir ikke rar.. mer sint. Jævlig sint, nei forbannet! Jeg kan klikke mentalt om noen ser på meg på feil tidspunkt. Alt er ukomfortabelt, det å gå, sitte, ligge, alt! Det er som PMS x 50. Må ha minst mulig klær på meg, blir så forbannet over den ekle følelsen, varme klær mot varm kropp. Ble så sint i dag at jeg kastet kasserollen i søpla, orket ikke å vaske den, og det var for varmt til å stå å lage mat. Så jeg sendte mamma til butikken og kjøpte is til meg. Ble is til middag i dag. Butikken er 1 min unna her, jeg kan lese et A4 ark med åpningstidene som står på døren, fra stuen min, så nærme er det! Og jeg er så nærsynt at jeg må bruke biller under kjøring! DET sier litt om hvor nærme butikken er. Mamma bor 20 min unna med bil, men ikke fader om jeg skulle gå ut i varmen, eller ha på meg klær. Hun fikk is som takk for hjelpen Får seriøse sinneproblemer når jeg er klam, svett og varm. Fatter ikke hvordan folk klarer å være så blid og glad når det er varmt. Endret 22. august 2015 av imperio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1838 Del Skrevet 22. august 2015 Urk. Nå vil KG at vi skal beholde sommerfølelsen gjennom høsten. Ikke søren. Høstfølelsen kan gjerne innfinne seg jo før jo heller. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 22. august 2015 #1839 Del Skrevet 22. august 2015 Er noe rart med de som lengter etter neste sommer allerede før inneværende er ferdig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantomile Skrevet 22. august 2015 #1840 Del Skrevet 22. august 2015 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå