sunSpring Skrevet 10. juli 2014 #1181 Del Skrevet 10. juli 2014 Man kan bli glad i kald kaffe og te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1182 Del Skrevet 10. juli 2014 Parasoll? Jeg tenker en paraply som en kan ha med seg når en er ute og går. Perfekt, men får vel noen rare blikk, da. Anonymous poster hash: d92f5...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 10. juli 2014 #1183 Del Skrevet 10. juli 2014 Jeg tenker en paraply som en kan ha med seg når en er ute og går. Perfekt, men får vel noen rare blikk, da. Anonymous poster hash: d92f5...ed0 Kjøp en ombrelle da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 10. juli 2014 #1184 Del Skrevet 10. juli 2014 Skjønner deg så godt. Her på hybelen min er det lunkent vann i springen, og det irriterer vettet av meg. Nå drikker jeg iskald pepsi max Anonymous poster hash: d92f5...ed0 Stakkars oss! Får satse på at godværet (sett med våre øyne) kommer snart. Hadde jeg hatt en flaske med iskald pepsi max så hadde jeg vært mer interessert i å rulle den rundt omkring på kroppen enn å drikke den, selv om det er favorittbrusen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 10. juli 2014 #1185 Del Skrevet 10. juli 2014 Hei! Lurer på om jeg rett og slett er litt rar? He, he.. Jeg takler rett og slett ikke stekende sol og varme. Blir dårlig fysisk og psykisk! Jeg synes det er merkelig med alle solbaderne ute Men det er visst meldt regn til søndag her i Trondheim ihvertfall Gleder meg Flere som ikke liker stekende sol og varme? Er du rar så er jeg rar også. Jeg tåler heller ikke varmen så godt, og sliter med å sove om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 10. juli 2014 #1186 Del Skrevet 10. juli 2014 Tror jeg har fått solstikk eller noe siden jeg bestemte meg for en løpetur ute i dag. Det var altså turen til helvete (og ikke tilbake - fortsett helt ødelagt), de verste 11k i livet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 10. juli 2014 #1187 Del Skrevet 10. juli 2014 Vi dra på stranda etter jobb i dag. Holdt på å bli gal på jobben. 32 grader inne i dag til tross for vifter. Grusomt. Tok meg en iskald dusj også nettopp, dessverre tar det 10 minutter før det er like varmt igjen. På lørdag skal familien på bilferie til vestlandet, og jeg gleder meg til å kunne sitt i en bil med air condition. Det skal bli så deilig! Mvh Yvonne Vi dro på Tusenfryd i dag vi da... det var en varm affære. Svetten rant og det er bare ekkelt. Og det VAR deilig å komme seg inn i bilen med AC etterpå. Vi satt i bilen med lukkede vinduer og kaldlufta på full guffe en stund før vi begynte å kjøre og det var sååååå deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1188 Del Skrevet 11. juli 2014 Får ikke sove pga denne forbanna varmen. Tipper jeg ikke er den eneste heller!! Anonymous poster hash: 02033...2f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1189 Del Skrevet 11. juli 2014 Får ikke sove pga denne forbanna varmen. Tipper jeg ikke er den eneste heller!! Anonymous poster hash: 02033...2f3 Selv uten dyne våkner jeg opp dynket i svette grytidlig hver morgen. Æsj! Her skal det definitivt kjøpes inn en stor og fin bordvifte i dag. Anonymous poster hash: 85608...c48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 11. juli 2014 #1190 Del Skrevet 11. juli 2014 Jeg tenker en paraply som en kan ha med seg når en er ute og går. Perfekt, men får vel noen rare blikk, da. Anonymous poster hash: d92f5...ed0 Jeg har sett japanske turister med slike små parasoller eller ombreller eller hva det heter. P.Diddy demonstrerer: Og så har man de blomstrete sakene som man ser på catwalken eller i bryllup noen ganger, men som er hakket for retro for de fleste. I victorianske tider hvor det var viktig å være kritthvit og sunblock ikke var oppfunnet så gikk jo damene rundt med disse hele tiden. Jeg har gått rundt med vifte, men bare i utlandet. Er det hetebølge så er det jo en del som gjør det i andre land, men jeg har til gode å se det i Norge enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 11. juli 2014 #1191 Del Skrevet 11. juli 2014 Jeg har ikke noe i mot varme på dagen men jeg liker ikke varme på natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1192 Del Skrevet 11. juli 2014 Det som er hakket verre enn å ikke ha en bordvifte, er å ha en nyinnkjøpt du f**n ikke greier å sette sammen. Ganske tydelig at jeg ikke er et geni, altså, gleder meg allerede til telefonsamtalen til pappa. "Du, pappa? Jeg kjøpte en sånn liten bordvifte i dag, og.." "..og nå trenger du hjelp til å få den til å virke?! HAHAHA!" Siden dette tross alt er en ferieuke, kjøpte jeg en flaske vin i dag. Tror jeg hopper rett på den, jeg. Anonymous poster hash: 85608...c48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1193 Del Skrevet 11. juli 2014 Det som er hakket verre enn å ikke ha en bordvifte, er å ha en nyinnkjøpt du f**n ikke greier å sette sammen. Ganske tydelig at jeg ikke er et geni, altså, gleder meg allerede til telefonsamtalen til pappa. "Du, pappa? Jeg kjøpte en sånn liten bordvifte i dag, og.." "..og nå trenger du hjelp til å få den til å virke?! HAHAHA!" Siden dette tross alt er en ferieuke, kjøpte jeg en flaske vin i dag. Tror jeg hopper rett på den, jeg. Anonymous poster hash: 85608...c48 Haha! Du ligner litt på meg, jeg holder på å utdanne meg til siv.ing. og jeg ringer fremdeles pappa når det gjelder slike praktiske oppgaver, nå studerer jeg en ganske teoretisk linje, men likevel.... Jeg blir veldig varm når jeg drikker vin, så tror ikke alkohol er det lureste å få i seg. Anonymous poster hash: d92f5...ed0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1194 Del Skrevet 11. juli 2014 Stakkars oss! Får satse på at godværet (sett med våre øyne) kommer snart. Hadde jeg hatt en flaske med iskald pepsi max så hadde jeg vært mer interessert i å rulle den rundt omkring på kroppen enn å drikke den, selv om det er favorittbrusen min. Aw, det hjelper litt med en virtuell klem, syns så synd på meg selv i denne varmen. Er klam og ekkel, OG har hodepine. Pepsi Max er redningen (og takk for tips angående pepsi max-brusen !) Anonymous poster hash: d92f5...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 11. juli 2014 #1195 Del Skrevet 11. juli 2014 Jeg skal kjøpe en AC nå, dette takler jeg ikke lengre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1196 Del Skrevet 11. juli 2014 Haha! Du ligner litt på meg, jeg holder på å utdanne meg til siv.ing. og jeg ringer fremdeles pappa når det gjelder slike praktiske oppgaver, nå studerer jeg en ganske teoretisk linje, men likevel.... Jeg blir veldig varm når jeg drikker vin, så tror ikke alkohol er det lureste å få i seg. Anonymous poster hash: d92f5...ed0 Så smarte mennesker sliter også med "enkle" ting som kan minne om Ikea-møbler, altså? Virkelig? Som varmeubestandig menneske så vet jeg dessverre at varme gjør meg varm, vin enda varmere. Tingen er bare at med vin så glemmer du å klage. Og i en varm ferieuke er det helt ok! Så lenge man ikke tipper det magiske punktet der man synes det er helt ok å sende sms til sjefen, og fortelle ham hvilken bedriten sjef han egentlig er. Anonymous poster hash: 85608...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1197 Del Skrevet 11. juli 2014 Nå sitter jeg med bena i en balje med iskaldt vann og har Pepsi Max med sitronskive og isbiter i glasset.Det hjelper litt. Anonymous poster hash: d6e00...4dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 11. juli 2014 #1198 Del Skrevet 11. juli 2014 Det er jo helt latterlig varmt her i dag. Skal gå tur med hunden, men forstår ikke helt hvordan det skal gå seg til. Deretter skal jeg ta to busser til ei venninne på grillings, men er seriøst redd jeg kommer til å få heteslag på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1199 Del Skrevet 11. juli 2014 Så smarte mennesker sliter også med "enkle" ting som kan minne om Ikea-møbler, altså? Virkelig? Som varmeubestandig menneske så vet jeg dessverre at varme gjør meg varm, vin enda varmere. Tingen er bare at med vin så glemmer du å klage. Og i en varm ferieuke er det helt ok! Så lenge man ikke tipper det magiske punktet der man synes det er helt ok å sende sms til sjefen, og fortelle ham hvilken bedriten sjef han egentlig er. Anonymous poster hash: 85608...c48 Vel, kort sagt: det ligger ikke alltid så mye logikk bak en del elektroniske systemer. Skjønner godt frustrasjonen din. Her går det bare i brus (og vann, da), vin drikker jeg ikke før det blir litt svalere! Anonymous poster hash: d92f5...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1200 Del Skrevet 11. juli 2014 Så smarte mennesker sliter også med "enkle" ting som kan minne om Ikea-møbler, altså? Virkelig? Som varmeubestandig menneske så vet jeg dessverre at varme gjør meg varm, vin enda varmere. Tingen er bare at med vin så glemmer du å klage. Og i en varm ferieuke er det helt ok! Så lenge man ikke tipper det magiske punktet der man synes det er helt ok å sende sms til sjefen, og fortelle ham hvilken bedriten sjef han egentlig er. Anonymous poster hash: 85608...c48 Enda verre er det når resepsjonisten i bedriften der jeg jobber nå i sommer ringer meg for å spørre om den defekte kopimaskinen! Bare fordi jeg studerer siv.ing. betyr det ikke at jeg kan fikse en ødelagt kopimaskin, kaffetrakter, etc. Ring vaktmesteren! Anonymous poster hash: d92f5...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå