Irak Skrevet 14. mai #3921 Del Skrevet 14. mai Cid skrev (39 minutter siden): Du sliter ikke med andre ord 😜 Koser meg med SunLolly i sola på verandaen. Det er deilig i varmen 😉. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. mai #3922 Del Skrevet 14. mai Lurven skrev (22 timer siden): Nå er det akkurat sånn passe varmt. Men klager ikke om det blir 10 grader varmere heller Må ihvertfall ikke klage på varmen 😆😂😉. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #3923 Del Skrevet 14. mai Irak skrev (3 minutter siden): Må ihvertfall ikke klage på varmen 😆😂😉. Er det denne tråden er for 😜 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. mai #3924 Del Skrevet 14. mai Cid skrev (10 minutter siden): Er det denne tråden er for 😜 Skjønner egentlig ikke hvorfor folk klager på varmen. I vinter hos meg var det 27 minus, og jeg sov på sofaen med klær og dyne mens jeg fyrte hele tiden 😂😂😂😂. Da blir det litt absurd i mine ører og plutselig klage på at det er varmt 😉. Er meg det da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #3925 Del Skrevet 14. mai Irak skrev (19 minutter siden): Skjønner egentlig ikke hvorfor folk klager på varmen. I vinter hos meg var det 27 minus, og jeg sov på sofaen med klær og dyne mens jeg fyrte hele tiden 😂😂😂😂. Da blir det litt absurd i mine ører og plutselig klage på at det er varmt 😉. Er meg det da.... Ikke tråden for deg da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. mai #3926 Del Skrevet 14. mai Cid skrev (45 minutter siden): Ikke tråden for deg da 😂😂😂😂 Å? Er det ikke lov å spre glede? Bare klage.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #3927 Del Skrevet 14. mai Irak skrev (Akkurat nå): 😂😂😂😂 Å? Er det ikke lov å spre glede? Bare klage.... Tråden er for de som vil klage på varmen og da har man lov til det 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #3928 Del Skrevet 14. mai Varmt her i dag, takk og pris for vifte! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. mai #3929 Del Skrevet 14. mai Cid skrev (Akkurat nå): Tråden er for de som vil klage på varmen og da har man lov til det Ja har jo ikke skrevet at noen ikke har lov til å klage. Prøver bare å inspirere. Skal holde meg unna denne tråden da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #3930 Del Skrevet 14. mai Irak skrev (3 minutter siden): Ja har jo ikke skrevet at noen ikke har lov til å klage. Prøver bare å inspirere. Skal holde meg unna denne tråden da.... Irak skrev (1 time siden): Må ihvertfall ikke klage på varmen 😆😂😉. 😝 Kan fint kommentere her men folk må få lov til å klage på varmen når de vil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mai #3931 Del Skrevet 14. mai Irak skrev (10 minutter siden): 😂😂😂😂 Å? Er det ikke lov å spre glede? Bare klage.... Ja, dette er en helt fri klagetråd for alle oss som av en eller flere grunner ikke liker varmen og sterkt sollys. Det gjør godt å ha en slik plass, når en ellers i samfunnet ikke får lov til å være ærlig om dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. mai #3932 Del Skrevet 14. mai Cid skrev (27 minutter siden): 😝 Kan fint kommentere her men folk må få lov til å klage på varmen når de vil Ja selvfølgelig 😂🤭😉😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. mai #3933 Del Skrevet 14. mai Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Ja, dette er en helt fri klagetråd for alle oss som av en eller flere grunner ikke liker varmen og sterkt sollys. Det gjør godt å ha en slik plass, når en ellers i samfunnet ikke får lov til å være ærlig om dette. Å? Er det ikke det? Hmmm 🤔. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mai #3934 Del Skrevet 14. mai Irak skrev (1 minutt siden): Å? Er det ikke det? Hmmm 🤔. Mhm. Solglade folk ser stygt på oss som liker den andre varianten. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 14. mai #3935 Del Skrevet 14. mai Cid skrev (På 13.5.2024 den 15.32): Har du vifte? Hadde falt om i varmen her hvis ikke. Har vifte, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 16. mai #3936 Del Skrevet 16. mai Sola skinner. Det er varmt. Jeg må si at selv hvor mye jeg misliker sol og varme, så er det mitt gøy at 17 mai ikke er en regnfylt dag og 10 grader i år 😅 Men er supert med varmepumpe som holder det godt å kjølig inne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. mai #3937 Del Skrevet 16. mai Ariana807 skrev (12 minutter siden): Sola skinner. Det er varmt. Jeg må si at selv hvor mye jeg misliker sol og varme, så er det mitt gøy at 17 mai ikke er en regnfylt dag og 10 grader i år 😅 Men er supert med varmepumpe som holder det godt å kjølig inne! Regner sikkert i Bergen da lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 17. mai #3938 Del Skrevet 17. mai Cid skrev (9 timer siden): Regner sikkert i Bergen da lol. Er meldt 24 grader og sol i Bergen også. Tror store deler av landet får sol og fint vær i dag 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai #3939 Del Skrevet 17. mai Ariana807 skrev (11 timer siden): Tror store deler av landet får sol og fint vær i dag Jeg har ikke hørt om noen som fikk regn og storm. Var det noen i landet? Tror mange kan huske denne dagen som en veldig varm og "fin" en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 17. mai #3940 Del Skrevet 17. mai Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): Jeg har ikke hørt om noen som fikk regn og storm. Var det noen i landet? Tror mange kan huske denne dagen som en veldig varm og "fin" en. Tror jeg så en kommentar (i en annen tråd) om at et sted nordover skulle det være 4 grader i dag 😅 Derfor jeg er usikker på om hele landet har hatt fint vær. Men store deler 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå