Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

On 7/5/2018 at 7:00 PM, Nietsoj said:

Nomadene i Sahara kler ut varmen. Hve gjør du?

I Sahara er det tørr varme, og ikke så høy luftfuktighet som vi generelt har her hjemme.
Det er dritvanskelig å kle ut en sånn fuktig varme. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Salka skrev:

Gled deg! Island er fantastisk! :rodmer: mitt 2.hjem, hehe. Jeg skal dit til høsten. Sånn som jeg gleder meg. :hoppendeglad: på Island er det sjelden mer enn 20 grader (sjelden det er 20 grader også) og nesten alltid en frisk vind. Blir aldri lummert og klamt sånn som her. Kos dere masse! Jeg er SÅ misunnelig. Skulle gjerne dratt med en gang om jeg kunne. 

Jeg har aldri vært der før, så gleder meg kjempe mye 😀 Gud så deilig det blir å komme bort fra klamme og varme Norge. Blærk!  Ser de melder en del regn der, men heller det enn brennende hete. Håper August blir mye bedre.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Jeg har aldri vært der før, så gleder meg kjempe mye 😀 Gud så deilig det blir å komme bort fra klamme og varme Norge. Blærk!  Ser de melder en del regn der, men heller det enn brennende hete. Håper August blir mye bedre.

På Island skifter været hele tiden, så blir neppe regn hele tiden. :) Langtidsvarsel på Island er helt håpløst. Islendingene pleier å si at hvis du ikke liker været, vent i 15 min. :) Da har det ofte skiftet. Sist jeg var der var vi veldig heldige med været. Var bare én dag med regn, men da bare shoppa vi i Reykjavík uansett. De andre dagene var det nydelig vær og herlig temperatur. Var på 4 timers ridetur sør på øya og hadde blå himmel og sol hele tiden, men ikke mer enn 10-15 grader da. Men heller regn enn brennende hete, ja. Håper august blir bedre jeg også. Og håper på regn snart. Det er så sykt tørt og gresset vokser ikke. Er livredd for å ikke få tak i nok fôr til hestene mine til høsten. Bonden jeg kjøper av har bare fått 1/3 av vanlig mengde førsteslått. Spådd bittelitt regn imorgen, men håper himmelen åpner seg. Spådd 25 grader på det varmeste imorgen, men 7 m/sek vind, da blir det ikke så intenst. 

Håper på "reisebrev" fra deg i tråden underveis, Island er heeeelt fantastisk! Og liker du fisk har du mye å glede deg til, der får du helt fersk fisk overalt. Jeg spiser fisk hver dag når jeg er der. Fiskfélagið í Reykjavík anbefales på det varmeste, men det lønner seg å bestille bord der, for det er alltid fullt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regn, regn, regn !! Hurra !! Skal nyte denne dag i fulle drag, før heten er tilbake, med forsterkninger, i morgen, i følge yr.

:nordvesta:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal nok komme med en liten oppdatering 😊

Åh, kan det bli fredag snart?! Varmt og jeg svetter i hjel 😬😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sommeren har jeg ikke helt vært meg selv. :sukk: Alle varme somre er slik, men denne har vært verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke tenke på hvor varmt det er. :svett: Fy faen som jeg hater denne heten! Heldigvis spådd litt regn i morgen. :hoppendeglad: Håper det blir noe av. 27 grader og regn, merkelig vær til Norge å være. Skulle gjerne hatt 15 grader og regn et par tre dager i strekk nå og rundt 18-20 resten av sommeren, med et par skikkelig regnnetter i uka. Jeg er så møkka lei 30 grader nå! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkklei den drittvarmen!

Spoiler

Triggering (not clickbait!) 🤔😎

Er jo som rene saharørknen her. Det myldrer av maur! Håper varmen smelter dem bort! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan denne jævla heten gi seg snart?!!! :kjempesinna:jeg sitter her i bare trusa og renner vekk mens naboene klipper gresset, hører latter, hun ene styrer i hagen, ser noen sitter på verandaen og koser seg. Altså, hvordan klarer folk? Bare kommet til 11 juli. Sommeren begynte allerede i mai. Dette er en laaaang sommer. Faen så glad jeg for å dra vekk fra varmen på fredag. TAKK OG LOV!! Blir så grinete i varmen og jævlig sliten. Arg!! :raven:

Dagens utblåsning!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir helt utslått i varmen og føler jeg er på langtidsferie i syden. Skal det være like ille i august? Krysser fingrene 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Aurora** skrev:

Blir helt utslått i varmen og føler jeg er på langtidsferie i syden. Skal det være like ille i august? Krysser fingrene 

Tenk om noen skjer og verden vil alltid være så varm hver dag o:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad jeg ikke er aleine med å slite i varmen! 

Alle bare "åååå, føler meg så bra i kroppen, alt er mindre vondt" blablablaaaa. Jeg syns det er grusomt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
30 minutter siden, Winza skrev:

Tenk om noen skjer og verden vil alltid være så varm hver dag o:

Da har vi et problem. Får flytte til mars :fnise: er det ikke kjørlig der?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
5 minutter siden, Aurora** skrev:

Da har vi et problem. Får flytte til mars :fnise: er det ikke kjørlig der?

Jo, i følge Veronica Mars i hvert fall :fnise: (Vet, tidenes dårligste vits 😜)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Winza skrev:

Uten gulvviften så ville jeg smeltet vekk..

Hadde noen tatt fra meg vifta, så hadde jeg blitt alvorlig forbannet! Hadde nok sprutet ild

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Hadde noen tatt fra meg vifta, så hadde jeg blitt alvorlig forbannet! Hadde nok sprutet ild

🔥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...