Hoppetaujenta Skrevet 30. juni 2017 #2401 Del Skrevet 30. juni 2017 Opp mot førti på verandaen i dag. Jeg er ikke meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 1. juli 2017 #2402 Del Skrevet 1. juli 2017 (endret) Svigerinna mi går med boblejakke på sommeren! Hun har ikke den på hvis det er steikende sol (slik som det var i går) men blir helt svett av å se på henne. Sover med tykk vinterdyne og. Hun er skikkelig frysepinne. Hadde daua om jeg skulle gå med boblejakke og sove med vinterdyne midt på sommeren Jeg synes det er deilig med vind når det er veldig varmt. Hvis ikke blir jeg fort svett og det er bare ekkelt Endret 1. juli 2017 av LeilaS 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 1. juli 2017 #2403 Del Skrevet 1. juli 2017 "Nyt varmen mens du kan, nå snur det". Oversetter dagens stupetårn-overskrift for denne tråden: Hold ut så lenge du kan, snart blir det kanskje marginalt bedre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 1. juli 2017 #2404 Del Skrevet 1. juli 2017 Var ute å gikk tur med hunden til søsteren min (passer han fra i dag til i morgen) var helt gjennomblaut av svette og trodde jeg skulle bli grillet der ute. Må ut med han til kvelden igjen. Gruer meg allerede. HATER DENNE VARMEN! 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 1. juli 2017 #2405 Del Skrevet 1. juli 2017 Til dere med hunder, og hvis de blir overopphetet, så kan jeg anbefale slike kjøledekken. De er fantastiske! Og husk, bare korte tisseturer når det er så varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fl0wy Skrevet 1. juli 2017 #2406 Del Skrevet 1. juli 2017 30 da jeg kom ut i bilen etter jobb idag! Brant meg selvfølgelig på alt mulig inni der og klarte såvidt å holde i rattet for var så ekstremt varmt. Kunne ikke få AC på fort nok altså, så ekkelt og klamt Håper det begynner å bli liitt kjøligere fremover nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 1. juli 2017 #2407 Del Skrevet 1. juli 2017 Kom til meg! Kanskje jeg skulle ha holdt "her er det kaldt og godt" party. Jeg har full ventilasjon, og jeg bor i 1 etasje. Men dere må bringe sjokolade da, som takk. Her er det herlig, uansett om det er 30 grader utenfor. Og vifter, mange mange vifter. Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 1. juli 2017 #2408 Del Skrevet 1. juli 2017 Det er så varmt!!! Har tatt en kald dusj (som jeg har tatt flere ganger i dag) men nå er jeg like varm og klam. 😒😒 Vifta på full guffe nå og gruer meg til når jeg skal legge meg. Kan den forbanna varmen forsvinne snart?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 1. juli 2017 #2409 Del Skrevet 1. juli 2017 Grisevarmt her og. Jeg sliter med kronisk utmattelse som en del av en alvorlig sykdom jeg har og blir enda verre i varmen. Helt ufattelig slapp. I tillegg klikker magen, jeg sliter med å spise, er svimmel, uggen og "sur" i muskler og ledd. På mandag er det spådd 19 grader på det varmeste, men likevel pent vær, blir det sånn blir det perfekt. Jeg elsker pent vær, men jeg foretrekker lunkne temperaturer. 15-20 grader, lettskyet og litt sval vind er deilig, blåser det 7-8 m/sek tåler jeg fint 22 grader og. Blir helt overopphetet sånn som det er nå. Føler meg så alene om å ikke tåle eller like varmen, men så henter jeg frem denne tråden og da vet jeg at jeg ikke er alene, vi er mange i samme båt. Akkurat nå ønsker jeg meg 10-11 grader, overskyet og frisk vind, hadde vært sykt digg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midt.i.smørøyet Skrevet 1. juli 2017 #2410 Del Skrevet 1. juli 2017 5 minutter siden, Salka skrev: Grisevarmt her og. Jeg sliter med kronisk utmattelse som en del av en alvorlig sykdom jeg har og blir enda verre i varmen. Helt ufattelig slapp. I tillegg klikker magen, jeg sliter med å spise, er svimmel, uggen og "sur" i muskler og ledd. På mandag er det spådd 19 grader på det varmeste, men likevel pent vær, blir det sånn blir det perfekt. Jeg elsker pent vær, men jeg foretrekker lunkne temperaturer. 15-20 grader, lettskyet og litt sval vind er deilig, blåser det 7-8 m/sek tåler jeg fint 22 grader og. Blir helt overopphetet sånn som det er nå. Føler meg så alene om å ikke tåle eller like varmen, men så henter jeg frem denne tråden og da vet jeg at jeg ikke er alene, vi er mange i samme båt. Akkurat nå ønsker jeg meg 10-11 grader, overskyet og frisk vind, hadde vært sykt digg. Det er vi helt enig i her i redaksjonen også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 1. juli 2017 #2411 Del Skrevet 1. juli 2017 Ok, dere passer alle sammen best i nord-norge på sommeren! Her er det 15 grader, kanskje 22 på det meste, med en sval vind og sjøluft. Det er mye varmere på verandaen min også enn det som er ellers, men da drar jeg ut markisen og sitter i skyggen. Eller jeg er inne. Skjønner egentlig ikke hvorfor dere klager. Sett dere i dusjen og bli der en stund i kaldt vann. Eller vær i skyggen eller inne. Ingen som MÅ være i solsteiken mot sin vilje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 1. juli 2017 #2412 Del Skrevet 1. juli 2017 2 minutter siden, Majott skrev: Ok, dere passer alle sammen best i nord-norge på sommeren! Her er det 15 grader, kanskje 22 på det meste, med en sval vind og sjøluft. Det er mye varmere på verandaen min også enn det som er ellers, men da drar jeg ut markisen og sitter i skyggen. Eller jeg er inne. Skjønner egentlig ikke hvorfor dere klager. Sett dere i dusjen og bli der en stund i kaldt vann. Eller vær i skyggen eller inne. Ingen som MÅ være i solsteiken mot sin vilje? Noen av oss må gå både til og fra jobben (uten aircondition), butikken osv. Skulle gjerne sittet inne foran vifta hele sommeren, men det går ikke. Jeg pleier tilbringe tid i Nord-Norge hver sommer, faktisk, men har opplevd temperaturer godt over 25 der også. Og så har man jo sol hele døgnet. Det beste hadde vært å legge sommerferien til Antarktis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midt.i.smørøyet Skrevet 1. juli 2017 #2413 Del Skrevet 1. juli 2017 33 minutter siden, Majott skrev: Ok, dere passer alle sammen best i nord-norge på sommeren! Her er det 15 grader, kanskje 22 på det meste, med en sval vind og sjøluft. Det er mye varmere på verandaen min også enn det som er ellers, men da drar jeg ut markisen og sitter i skyggen. Eller jeg er inne. Skjønner egentlig ikke hvorfor dere klager. Sett dere i dusjen og bli der en stund i kaldt vann. Eller vær i skyggen eller inne. Ingen som MÅ være i solsteiken mot sin vilje? Noen prøver faktisk å jobbe og gjøre intervjuer og da nytter det ikke å sitte inne på kontoret hele dagen. Andre vil gjerne sosialisere eller gjøre spennende aktiviteter selv om dem sliter litt i varmen slik som Salka. Må være lov å ha en utblåsning eller to her inne! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 1. juli 2017 #2414 Del Skrevet 1. juli 2017 1 time siden, Majott skrev: Skjønner egentlig ikke hvorfor dere klager. Sett dere i dusjen og bli der en stund i kaldt vann. Eller vær i skyggen eller inne. Ingen som MÅ være i solsteiken mot sin vilje? Vel, dette ER jo en klagetråd hvis du leser overskriften. Jeg har tatt ørten kalde dusjer i dag og jeg er like varm etterpå, men kan ikke sitte i dusjen hele dagen heller. Det går ikke an å sitte inne hele tiden. Folk må på jobb, butikken, lufte hund osv. Tror meg, jeg er ikke ute i solsteiken med mindre jeg MÅ. Jeg blir helt slått ut av varmen selv om jeg er inne eller i skyggen Folk klager jo hele vinteren på kulde og snø, så kan vi som sliter i varmen ha vår klagetråd? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 2. juli 2017 #2415 Del Skrevet 2. juli 2017 (endret) 21 timer siden, Salka skrev: Jeg elsker pent vær, men jeg foretrekker lunkne temperaturer. 15-20 grader, lettskyet og litt sval vind er deilig, Fullstendig enig! Når det er sånn tåler jeg det også. For sterk varme og sol gjør meg direkte dårlig. Jeg føler meg nesten syk. I tillegg har jeg nådd en såpass høy alder at jeg begynner å merke hormonforandringer. Det hjelper IKKE! For å si det som det er. Endret 2. juli 2017 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannah_ Skrevet 3. juli 2017 #2416 Del Skrevet 3. juli 2017 Ahhh, det er overskyet!! Så digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. juli 2017 #2417 Del Skrevet 4. juli 2017 Skulle ønske det kunne vært kjølig hver eneste dag, ikke for kaldt eller for varmt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 4. juli 2017 #2418 Del Skrevet 4. juli 2017 Jeg er så lei denne varmen! Jeg blir som tidligere skrevet veldig dårlig av den, helt ufattelig slapp og magen klikker i sterke kramper hver eneste dag fordi den ikke tåler varmen. Vanskelig å spise nok også når det er så helvetes varmt. Det er så deprimerende, for jeg elsker jo selve været, men ikke varmen. Er så trist å nesten ikke kunne nyte sommeren i det hele tatt. Yr lovte 16 grader på det varmeste både igår og idag, men det ble nesten det dobbelte. Skulle ønske det kunne holde seg på 18-20 grader og litt sval vind, det hadde vært digg. Skulle ønske jeg kunne dratt til Island nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 4. juli 2017 #2419 Del Skrevet 4. juli 2017 Åhhh, kom til meg! Her er det kaldt, jeg har gjennomtrekk og flere vifter! Her er det behagelig. Gud, jeg er så glad jeg valgte denne leiligheten. Kom til meg, men bring øl og iskrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 4. juli 2017 #2420 Del Skrevet 4. juli 2017 4 minutter siden, MalloryK skrev: Åhhh, kom til meg! Her er det kaldt, jeg har gjennomtrekk og flere vifter! Her er det behagelig. Gud, jeg er så glad jeg valgte denne leiligheten. Kom til meg, men bring øl og iskrem. Har du en ekstra seng? Tar med så mye øl og is du bare vil. - Opplevde å fryse her den ene natten, og kan jeg bare fortelle hvor sinnsykt deilig det var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå