K.B.E Skrevet 23. april 2011 #381 Del Skrevet 23. april 2011 Ja, jeg liker heller ikke når det blir veldig varmt. Hater varmen i utlandet om sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 23. april 2011 #382 Del Skrevet 23. april 2011 Eg tykkjer det er heilt greit med varme dagar, men hatar solsteik. Sit helst i skyggen, og solar meg aldri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 24. april 2011 #383 Del Skrevet 24. april 2011 Nyter varmen bare det ikke blir over 30 grader. Er så deilig å gå rundt i lette sommerkjole og sandaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2011 #384 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Jeg overlever så lenge det er varme med vind, men når lufta står stille og kan skjæres med kniv...da har jeg det rett og slett ikke bra noe sted. Jeg svetter som en foss bare jeg bruker krefter til å tenke og drømmer meg bort i bilder på nett. Vinterbilder av hvite/blålige isgrotter og snø så langt øyet kan se. Jeg er anderledes, jeg vet det og liker meg selv for det om. Jeg gir meg selv en oppmuntrings---> ved tanken på det som ligger foran meg, og sier til dere alle: fatt mot - dette skal vi klare i år også! Endret 24. april 2011 av Margareth 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #385 Del Skrevet 24. april 2011 Nå i april går i det minste sola ned såpass tidlig at jeg rekker å gå meg en kveldstur før sengetid. Det blir verre om noen uker når det er sol nesten døgnet rundt. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 24. april 2011 #386 Del Skrevet 24. april 2011 Når det er sånn varme at sola brenner og det er ingen vind, og selve lufta er kokende, da orker jeg ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 24. april 2011 #387 Del Skrevet 24. april 2011 Denne tråden er en waste of space! Ok da, heller denne enn alle "Åååå snøøø" trådene spredt utover her, og statusklagene som var på facebook. Jeg elsker sol og varme og vår og sommer og høst, men jeg kan strekke meg til å klage på at jeg ikke liker hvordan jeg reagerer på pollen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #388 Del Skrevet 24. april 2011 Det er dystre utsikter http://www.aftenposten.no/vaer/article4101234.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askael Skrevet 24. april 2011 #389 Del Skrevet 24. april 2011 Men pokker da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 25. april 2011 #390 Del Skrevet 25. april 2011 Vi får satse på at meteorologisk institutt har rett, for dette står i bunnen av artikkelen: Meteorologisk institutt er dessuten ikke enig i den amerikanske prognosen: - Sommeren i Norge vil være preget av ganske normale forhold, altså ikke spesielt varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #391 Del Skrevet 25. april 2011 Vi får satse på at meteorologisk institutt har rett, for dette står i bunnen av artikkelen: Meteorologisk institutt er dessuten ikke enig i den amerikanske prognosen: - Sommeren i Norge vil være preget av ganske normale forhold, altså ikke spesielt varmt. Men en "normal" norsk sommer er jo alt for varm... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 25. april 2011 #392 Del Skrevet 25. april 2011 Den er bedre enn 14 dager med 30 grader eller mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. april 2011 #393 Del Skrevet 25. april 2011 Det er bare en ting å gjøre: å kjøpe en skjøteledning som er lang nok til at jeg kan bære min ene avkjølende vifte med meg til alle rom. Eller enda bedre: kjøpe en til hvert rom. Er det noen som tilfeldigvis har varmepumpe der de bor? Den funker også utrolig godt som nedkjølingsmaskin om sommeren, uansett hvor varmt det blir ute...men det er en dyr fornøyelse å legge inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sopelim Skrevet 25. april 2011 #394 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg får solstikk minst to ganger i løpet av sommern.. hater når det blir for varm, men er glad i sola :gjeiper: Jeg har vært år et løfte om å ikke bli dårlig om sommeren, men så kommer sola og jeg blir dårlig :/ Tror det er en del som ikke er like glad i varmen, i alle fall ikke når det går over 25 grader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odah Skrevet 25. april 2011 #395 Del Skrevet 25. april 2011 Hvis jeg er ute i sterk varme uten å ha spist, så blir jeg skikkelig dårlig. Helt slapp! Samme gjelder hvis jeg dusjer om morgenen på tom mage.. Ikke bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai 2011 #396 Del Skrevet 13. mai 2011 Det er et lyspunkt at nettene (inn til videre) fremdeles er avkjølende og gode. Jeg har laget masse poser med isbiter i fryseren min, i tillegg har jeg frosne grønnsaksposer i flertall, og er relativt klar til å stå i mot varmeangrepet fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #397 Del Skrevet 3. juni 2011 Forferdelig... orket såvidt å slepe meg til butikken for å kjøpe is i dag, men den renner jo vekk før man kommer hjem. Jeg flyktet inn i skyggen mens jeg stirret uforstående på folk som lå rett ut på plenen og lot seg steke i sola - frivillig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2011 #398 Del Skrevet 3. juni 2011 Det der kunne jeg ha skrevet selv i dag, hvis jeg hadde orket å være ute i sola. Jeg har gravd meg ned og ligger nå musestille i en svalende, mørk potetkjeller. Når det er +35 ute, kapitulerer jeg fullstendig...og jeg begynner ikke å virke før sola har gått ned sent i kveld en gang. *stønn&dånsmiley* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #399 Del Skrevet 3. juni 2011 Ta på en våt t-skjorte og skyll håret i kaldt vann, hvis du er hjemme vel og merke. Nå er det så varmt at jeg med fordel kunne hatt vinduene igjen siden det er varmere ute enn inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2011 #400 Del Skrevet 3. juni 2011 Å sitte med søkkvåt t-skjorte i gjennomtrekk,- er ikke det å invitere lungebetennelser i fleng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå