Freyja Valkyrie Skrevet 23. mai #3961 Del Skrevet 23. mai (endret) Cid skrev (På 23.5.2024 den 22.27): Nei jobben du gjør er langt i fra lat jeg har masse respekt for helsepersonell Takk, det setter jeg pris på å høre Endret 27. mai av Freyja Valkyrie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. mai #3962 Del Skrevet 23. mai (endret) Freyja Valkyrie skrev (9 minutter siden): Tall, det setter jeg pris på å høre Og unnskyld om du syntes jeg var ufin, håper alt er bra mellom oss Og god natt Snart leggetid her (endelig snudd døgnet:D) Endret 23. mai av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 23. mai #3963 Del Skrevet 23. mai Cid skrev (1 minutt siden): Og unnskyld om du syntes jeg var ufin, håper alt er bra mellom oss Og god natt Snart leggetid her (endelig snudd døgnet:D) Ja, klart det, God natt og sov godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 24. mai #3964 Del Skrevet 24. mai Søndagen skal visst by på 31 grader og skyfritt store deler av dagen. Trondheim for the win... Her kommer det heller omtrent aldri tordenvær, eller en dråpe regn på slike dager. Jeg skal på jobb, og er glad for det. Best å holde seg opptatt på dager som den. Men jeg gleder meg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 25. mai #3965 Del Skrevet 25. mai Freyja Valkyrie skrev (På 23.5.2024 den 21.50): Det er da ikke så ille, godt og varmt. 🥰 Bra du synes det. Jeg hater det. 🫠 ------- Nå regner det litt, heldigvis. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. mai #3966 Del Skrevet 25. mai Akk og Ukk.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. mai #3967 Del Skrevet 25. mai Bare 19 her i dag så ikke så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. mai #3968 Del Skrevet 25. mai Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Akk og Ukk.... hvor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. mai #3969 Del Skrevet 25. mai Cid skrev (3 timer siden): hvor mye? Vet ikke helt, for jeg restartet måleren før jeg fikk sjekket. "For varmt" for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 26. mai #3970 Del Skrevet 26. mai (endret) Freyja Valkyrie skrev (På 23.5.2024 den 22.14): jeg er bare glad til for at den grusomme lange og kalde vinteren er over, så nå vil jeg nyte den korte sommeren og varme perioden vi har her i Norge. 🥰 Tror kanskje du har havnet i feil trå, for denne tråden er for de av oss som klager på sola og varmen, og som kommer sammen her hvert år for å klage 😅 Altså dette skal liksom være et fristed for de av oss som daglig må bite i oss hvor grusom denne sola og varmen er når alle andre rundt oss snakker om hvor deilig det er 😅 Endret 26. mai av Ariana807 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 26. mai #3971 Del Skrevet 26. mai Temperaturen har heldigvis droppet noe, har hatt et par netter nå der dyna måtte av 🥵 Et spørsmål jeg alltid har er; er dette sommeren vi får? Det har hendt før at vi får kun 1 periode med varmt før det er over 🤞🏻🤞🏻 Men kjenner jeg sommeren riktig de siste årene så er det langt fra over 😕🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mai #3972 Del Skrevet 26. mai Hoppetaujenta skrev (13 timer siden): Vet ikke helt, for jeg restartet måleren før jeg fikk sjekket. "For varmt" for meg. Skal visste komme litt regn her på tirsdag 😃🌧️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mai #3973 Del Skrevet 26. mai Ariana807 skrev (4 timer siden): Temperaturen har heldigvis droppet noe, har hatt et par netter nå der dyna måtte av 🥵 Et spørsmål jeg alltid har er; er dette sommeren vi får? Det har hendt før at vi får kun 1 periode med varmt før det er over 🤞🏻🤞🏻 Men kjenner jeg sommeren riktig de siste årene så er det langt fra over 😕🥺 Håper ikke det blir like varmt i juli som tidligere år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai #3974 Del Skrevet 26. mai Min erfaring er at langtidsvarselet er høyst ustabilt, ikke til å stoles på. Det har vært så himla mye som her lenge og nå ser det ut til at noe skal snu, men om det blir regn...det er en helt annen sak. Jeg styrer unna sentrum og store befolkede sentre så godt jeg kan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. mai #3975 Del Skrevet 26. mai Usj, nå er sommeren over for i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mai #3976 Del Skrevet 26. mai Lurven skrev (22 minutter siden): Usj, nå er sommeren over for i år Er nok bare starten 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 26. mai #3977 Del Skrevet 26. mai Det regnet her i dag! Skikkelig, og flere ganger! Det var sårt tiltrengt, og frisket opp masse. Nå er det overskyet for første gang på lenge. Varmt ennå, og steikvarmt innendørs. Men det regnet! Nå håper jeg vi får en god pause fra den verste varmen, men vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. mai #3978 Del Skrevet 26. mai every woman skrev (50 minutter siden): Det regnet her i dag! Skikkelig, og flere ganger! Det var sårt tiltrengt, og frisket opp masse. Nå er det overskyet for første gang på lenge. Varmt ennå, og steikvarmt innendørs. Men det regnet! Nå håper jeg vi får en god pause fra den verste varmen, men vi får se. Da kommer myggen snart, de er jo avhengige av vann for å klekkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mai #3979 Del Skrevet 26. mai Lurven skrev (59 minutter siden): Da kommer myggen snart, de er jo avhengige av vann for å klekkes Magnus også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. mai #3980 Del Skrevet 26. mai Cid skrev (13 minutter siden): Magnus også? Hvem er Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå