Rosagodis Skrevet 6. juni 2022 #3641 Del Skrevet 6. juni 2022 Jeg kan fint sitte i solen på stranden og kunne kjøle meg ned. Men hater og sitte på terrassen og bare steike... Får migrene av det. Blir jævlig varmt og utrolig sterkt lys. Og blir slapp og utmattet... Men ellers elsker jeg sol så lenge jeg kan ta pauser og gå inn når jeg føler for det selv 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 7. juni 2022 #3642 Del Skrevet 7. juni 2022 har vært for varmt de siste 3 dagene, og enda høyere blir det nok i løpet av sommeren. Jeg orker ingenting når det er så varmt som idag eller enda mer. Slapp hele dagen. Orker først å gjøre noe når det nærmer seg kvelden, sånn fra 21 og utover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunillapersson Skrevet 7. juni 2022 #3643 Del Skrevet 7. juni 2022 Jeg blir konstant sliten får humørsvingninger hodepine og lavt blodtrykk og synes det er vanskelig å puste. Er slank ung 27 år å sunn men varme ødelegger meg! Jeg kan bli skikkelig megge! Det eneste som redder meg da er å kjøle meg ned i iskaldt vann og aircondition. Mine skandinaviske gener er ikke lagd for varme høyere enn 18 grader🥵 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 7. juni 2022 #3644 Del Skrevet 7. juni 2022 Jeg liker varmen men sitter helst i skyggen. Før kunne jeg steike meg i solen men den tiden er forbi 😊Liker godt det fine været, nydelig å se på med alt det grønne og en evig blå himmel. Men sitter helst i skyggen og ser på det fine været 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni 2022 #3645 Del Skrevet 7. juni 2022 jukkapalme skrev (9 timer siden): Ja. Godt man ikke er alene om å mene det. Føler meg nesten som en kjeltring som ikke liker varme. Jeg har sluttet å si til omgivelsene hvorfor jeg søker skygge, eller faktisk ikke dukker opp på "herlig samvær på stranden" i steikende sol som alle ser ut til å ville ha der...må ha for å leve...en eneste dag uten sol er en fæl sommer, syns noen, og har hengegjeip-munn. Det nytter ikke for sånne som meg å si noe, for jeg blir nesten beskyldt for å være den som påkaller styggværet, slik at de andre "fryser" når de ikke får vandre nesten nakne rundt og ...mase...med sommerlige aktiviteter i heten. En hel sommer kan bli en tålmodighetsprøve for noen av oss. Jeg liker lyset og hva det gjør for meg og naturen, men badstutilværelsen er ikke for meg og sånn er det. Kaldt vann med isbiter, alle vifter i givakt OG iskrem...det lindrer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 7. juni 2022 #3646 Del Skrevet 7. juni 2022 Gunillapersson skrev (7 timer siden): Jeg blir konstant sliten får humørsvingninger hodepine og lavt blodtrykk og synes det er vanskelig å puste. Er slank ung 27 år å sunn men varme ødelegger meg! Jeg kan bli skikkelig megge! Det eneste som redder meg da er å kjøle meg ned i iskaldt vann og aircondition. Mine skandinaviske gener er ikke lagd for varme høyere enn 18 grader🥵 Hehe 🤭 Jeg får kuldeeksem når temperaturen går under 15 grader og vondt i leddene under 10 grader 😟 Jeg kan bli litt megge i kaldt vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni 2022 #3647 Del Skrevet 7. juni 2022 Når jeg tenker litt på det; sjokoladepenger smelter fort når det er varmt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 7. juni 2022 #3648 Del Skrevet 7. juni 2022 jukkapalme skrev (17 timer siden): Enig i det. Tenkte på dagtid. På kvelden trenger det ikke være mer enn Max 15 grader. Vi får krysse fingrene for en sval sommer. 15 grader hadde vært helt perfekt! Ja, vi får krysse fingrene for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. juni 2022 #3649 Del Skrevet 8. juni 2022 lurven skrev (På 6.6.2022 den 22.30): Deilig med varme❤️🔥☀️🌝🌞 Deilig med kulde ❄️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna Llena Skrevet 8. juni 2022 #3650 Del Skrevet 8. juni 2022 Jeg syns verken for varmt eller for kaldt er deilig. Trives best når det er 18 til 22 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 8. juni 2022 #3651 Del Skrevet 8. juni 2022 Foreløpig er der ikke for varmt, men det blir bare verre her fra. Vi fikk en liten smakebit på det i helgen. Men det var enda «kalde» morgener (~10 grader). Gårsdagen er vel den varmeste morgenen på lenge. Varmepumpa har tjent seg inn flere år på rad nå, og den er allerede slått over på kjøling 😄 jeg er kle for en fin kjølig sommer på sofaen 👌🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juni 2022 #3652 Del Skrevet 8. juni 2022 Luna Llena skrev (2 timer siden): Jeg syns verken for varmt eller for kaldt er deilig. Trives best når det er 18 til 22 grader. Jeg og. Eller, 15 - 20. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spencer Hastings Skrevet 8. juni 2022 #3653 Del Skrevet 8. juni 2022 Jeg gleder meg alt til høsten 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. juni 2022 #3654 Del Skrevet 8. juni 2022 Spencer Hastings skrev (2 minutter siden): Jeg gleder meg alt til høsten 😄 Samme, beste årstiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juni 2022 #3655 Del Skrevet 9. juni 2022 Langtidsvarsel er ikke til å stoles på. Det skulle bli grått og regn i dag for noen dager siden, men nå er det halvsol og begynnende lummert...jeg vil ha det grått og gjerne styrtregn et helt døgn, for bakken er tørr nå. Vært veldig lite regn i år her hos meg. En sommersesong nesten uten vann er ikke bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. juni 2022 #3656 Del Skrevet 9. juni 2022 Spencer Hastings skrev (11 timer siden): Jeg gleder meg alt til høsten 😄 Jeg og Cid skrev (11 timer siden): Samme, beste årstiden! Liker våren litt mer tror jeg så høst er nest best 1) Vår 💮🌸🌱🐦☺️ 2) Høst 🍂🍁🥀🙂 3) Sommer 🌞☀️🥵 4) Vinter 🌨️❄️⬛🥶 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juni 2022 #3657 Del Skrevet 9. juni 2022 Ja, våren er best. Jeg trives når vinteren slipper taket og asfalten blir smeltet bort. Da er det kjølig, men med sol. Sånn er det bra helt til en forstår at nå går det ikke lenger. Folk slenger av seg alt tøyet og insisterer på sommer og jeg går (kan hende) fremdeles med litt høstlig habitt og insisterer på å ha det slik noen uker til. BOOM!!! Så er det sommer. Rett i fjeset og en kan ikke rømme... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rowan Skrevet 12. juni 2022 #3658 Del Skrevet 12. juni 2022 Ikke vært for varmt her ennå heldigvis! 😄Men skal på festival i Oslo om to uker, og da er jeg redd det blir varmt... 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. juni 2022 #3659 Del Skrevet 12. juni 2022 Takk og pris for gulvvifte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juni 2022 #3660 Del Skrevet 12. juni 2022 Skulle gjerne hatt et skikkelig kjølerom som jeg kunne ha en madrass eller stol i og overleve sommeren bedre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå