Gjest Bossa Nova Skrevet 28. juli 2015 #1801 Del Skrevet 28. juli 2015 Jeg spionerte var tilfeldigvis innom i sprengkulde-tråden. Der sier de at det er meldt tropevarme i en eller annen landsdel neste uke. Hjelp! Hvor? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #1802 Del Skrevet 28. juli 2015 Jeg spionerte var tilfeldigvis innom i sprengkulde-tråden. Der sier de at det er meldt tropevarme i en eller annen landsdel neste uke. Hjelp! Hvor? Noen som vet? TS av den andre tråden, og den som skrev siste innlegg. Snublet sånn tilfeldigvis inn i denne tråden, og ikke for å spionere, altså! Hvor mye får jeg for å røpe denne strengt hemmelige informasjonen (vi frostpinner liker å plage dere glovarminger)? Anonymous poster hash: 6f563...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 28. juli 2015 #1803 Del Skrevet 28. juli 2015 Haha *nervøs latter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #1804 Del Skrevet 28. juli 2015 Haha *nervøs latter* Dere glovarminger neste uke: Vi frostpinner neste uke: Anonymous poster hash: 6f563...1e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 28. juli 2015 #1805 Del Skrevet 28. juli 2015 http://www.dagbladet.no/2015/07/28/nyheter/innenriks/sommer/40358523/ Er så enig! Det er jo akkurat sånn sommeren skal være. Sol og regn om hverandre, og noen få dager med altfor sterk varme, så vi setter desto mer pris på de vanlige dagene med levelig temperatur etterpå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #1806 Del Skrevet 29. juli 2015 TS av den andre tråden, og den som skrev siste innlegg. Snublet sånn tilfeldigvis inn i denne tråden, og ikke for å spionere, altså! Hvor mye får jeg for å røpe denne strengt hemmelige informasjonen (vi frostpinner liker å plage dere glovarminger)? Anonymous poster hash: 6f563...1e7 Haha *nervøs latter* Dere glovarminger neste uke: Vi frostpinner neste uke: Anonymous poster hash: 6f563...1e7 Ser heldigvis ut som det var snakk om Midt-Norge Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #1807 Del Skrevet 29. juli 2015 http://www.dagbladet.no/2015/07/28/nyheter/innenriks/sommer/40358523/ Er så enig! Det er jo akkurat sånn sommeren skal være. Sol og regn om hverandre, og noen få dager med altfor sterk varme, så vi setter desto mer pris på de vanlige dagene med levelig temperatur etterpå. Jeg er så uenig! Det er akkurat sånn sommeren IKKE skal være! Sol og atter sol og lite regn og mange, mange dager med altfor sterk varme, så vi setter desto mindre pris på de uvanlige dagene med ulevelig temperatur etterpå. Anonymous poster hash: 6f563...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #1808 Del Skrevet 29. juli 2015 Ser heldigvis ut som det var snakk om Midt-Norge Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Heldigvis for meg, ja! Anonymous poster hash: 6f563...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 29. juli 2015 #1809 Del Skrevet 29. juli 2015 Ser heldigvis ut som det var snakk om Midt-Norge Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #1810 Del Skrevet 8. august 2015 Hjelp... kom hjem fra noen dager litt lengre nord, og fikk forsikringer hjemmefra om at nå kan jeg glede meg, for her i Oslo er det bare gråvær og regn dagen lang. Jomen meg ville jeg sagt smør, om det ikke hadde smeltet. Sol og 26 grader (storm påstår 19)? Og neste uke skal det bli 24, som da sikkert betyr over 30? Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2015 #1811 Del Skrevet 8. august 2015 I går snudde alt og jeg rant bort. Dagen i dag blir maken og nå setter jeg foten NED! *som om det hjelper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 14. august 2015 #1812 Del Skrevet 14. august 2015 Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14. august 2015 #1813 Del Skrevet 14. august 2015 Hjelp! Støttes! Dette har vært en fin-fin sommer hvor det har vært levelig nesten daglig. Men i dag ble det plutselig badstu-temperatur ute. Det ble en kort luftetur rundt kvartalet for hunden, gitt. Selv om det er delvis overskyet med bris ute, så er det sånn at det er nesten ubehagelig å puste. Jeg barrikaderer meg inne med frysekald pils. Kommer frem igjen til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #1814 Del Skrevet 14. august 2015 Sitter her med en heftig hodepine nå. For varmt! Her er det 26 grader i skyggen Anonymous poster hash: a9dec...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #1815 Del Skrevet 14. august 2015 Det er spådd 30 i Midt-Norge i helgen. Heldigvis "bare" 25 lenger sør. Til alle som sliter, hold fast på tanken om at vi runder halveis i august denne helgen. Et par uker til så er det høst, i hvert fall i teorien Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #1816 Del Skrevet 15. august 2015 Yikes... varme gufs fra i fjor når man ikke kan gå i butikken uten at klærne sitter klistret til kroppen og håret sitter som en våt kladd på hodet. Iskremen renner som vaniljesaus gjennom fingra etter fem minutters frakt hjem. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 15. august 2015 #1817 Del Skrevet 15. august 2015 Tenk hvis man kunne hatt en stor fryseboks hjemme hos seg selv, der hele fryseboksen var full av ulike typer is!! *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #1818 Del Skrevet 15. august 2015 Tenk hvis man kunne hatt en stor fryseboks hjemme hos seg selv, der hele fryseboksen var full av ulike typer is!! *drømme* Da ville jeg hatt den stor nok til at jeg kunne bodd inni. Da hadde jeg ikke trengt iskrem Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 17. august 2015 #1819 Del Skrevet 17. august 2015 Det er spådd 30 i Midt-Norge i helgen. Heldigvis "bare" 25 lenger sør. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Jævlig varmt ble det også! Ikke har det tatt slutt heller! Alle vinduer står på vidt gap, men ikke farken om jeg får tempen under 26 her inne! Og det blir ingen bedring de første dagene ifølge Yr! Som om ikke det var nok må jeg jo høre på alle fjompene på jobb som er hoppende glade og prater om hvor lenge det skal vare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #1820 Del Skrevet 17. august 2015 Jævlig varmt ble det også! Ikke har det tatt slutt heller! Alle vinduer står på vidt gap, men ikke farken om jeg får tempen under 26 her inne! Og det blir ingen bedring de første dagene ifølge Yr! Som om ikke det var nok må jeg jo høre på alle fjompene på jobb som er hoppende glade og prater om hvor lenge det skal vare! Det ser stygt ut en ukes tid fremover nå. Men denne kampen skal vi vinne, høsten nærmer seg med stormskritt Akkurat nå er det tungt, men jeg synes likevel det er lettere å leve med det når man vet det går mot slutten. Ille når hetebølgen setter inn allerede i mai. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå