Antlers Skrevet 4. september 2014 #1621 Del Skrevet 4. september 2014 Har tatt frem shortsen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1622 Del Skrevet 4. september 2014 27 grader i stua mi i Oslo Anonymous poster hash: 33e56...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #1623 Del Skrevet 6. september 2014 Skulle det ikke bli kjøligere nå fra helgen av? Nei, blir varmt minst en uke til ser det ut til Får så lyst til å stoppe de som går rundt med tykke jakker, og spørre om de virkelig synes det er kaldt? Eller om de bare har bommet med klesdrakten fordi de trodde det var høst... Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #1624 Del Skrevet 6. september 2014 Skulle det ikke bli kjøligere nå fra helgen av? Nei, blir varmt minst en uke til ser det ut til Får så lyst til å stoppe de som går rundt med tykke jakker, og spørre om de virkelig synes det er kaldt? Eller om de bare har bommet med klesdrakten fordi de trodde det var høst... Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Mildvær til november, mener jeg å ha lest i en avis? November, for pokker!! Går fremdeles rundt i trenchcoat og joggesko/ballerinas jeg, ikke pokker om jeg tar i bruk skjerf og støvletter med ullfôr før det faktisk blir kaldt. Hvis dette fortsetter, blir vi nødt til å gjøre alvor av tanken om å opprette en norsk koloni i Sibir. Anonymous poster hash: 85608...c48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #1625 Del Skrevet 6. september 2014 Mildvær til november, mener jeg å ha lest i en avis? November, for pokker!! Går fremdeles rundt i trenchcoat og joggesko/ballerinas jeg, ikke pokker om jeg tar i bruk skjerf og støvletter med ullfôr før det faktisk blir kaldt. Hvis dette fortsetter, blir vi nødt til å gjøre alvor av tanken om å opprette en norsk koloni i Sibir. Anonymous poster hash: 85608...c48 "Mildvær" for meg er 0-5 grader, det kan jeg leve med på høsten. Men at det skal være flereogtjue grader i september, vil jeg ikke godta. Kanskje vi kan ta en tur til Sibir og se på forholdene? Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #1626 Del Skrevet 6. september 2014 "Mildvær" for meg er 0-5 grader, det kan jeg leve med på høsten. Men at det skal være flereogtjue grader i september, vil jeg ikke godta. Kanskje vi kan ta en tur til Sibir og se på forholdene? Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Er enig i definisjonen på "mildvær", hadde det bare være kjøleskapstemperatur hadde jeg ikke hatt noe å klage over før juletider eller så. Vi ville jo være nødt til å både a) lære russisk og b) holde ut med Putin på nært hold, men hvis alternativet er varme året rundt, Sibir, here we come! Har gjennom hele sommeren drømt om dette: http://www.dagbladet.no/2013/01/23/nyheter/utenriks/ver/kulde/vinter/25394393/ Anonymous poster hash: 85608...c48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 10. september 2014 #1627 Del Skrevet 10. september 2014 men hva fanken er feil med været da.. Det er HØST og da skal det ikke være 20grader.. Bleeeeeeeeh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1628 Del Skrevet 10. september 2014 Avisene melder om "fortsatt knallhøst" og 23 grader. Mao, marerittet fortsetter. Nå går i det minste solen ned tidligere på kvelden, det kan ikke den globale oppvarmingen gjøre noe med. Men skremmende når det er 10-12 grader varmere enn normalt og folk bare jubler over utviklingen. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1629 Del Skrevet 13. september 2014 Jaja, så er det meldt ENDA en uke med "knallvær" i hovedstaden. Ser ikke ut som man trenger ta frem jakke i september heller. Virker rett og slett som vi må venne oss til at vi nå bor i varmere strøk. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1630 Del Skrevet 13. september 2014 22 grader hos meg og renner snart vekk!!Anonymous poster hash: ac71d...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. september 2014 #1631 Del Skrevet 13. september 2014 Et stk avkjølende dusj (uten dame) for trengende i tråden. *brukes på eget ansvar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 13. september 2014 #1632 Del Skrevet 13. september 2014 Eneste fordelen jeg ser med det tørre og varme været er de nydelig høstfargene trærne får ♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1633 Del Skrevet 13. september 2014 Eneste fordelen jeg ser med det tørre og varme været er de nydelig høstfargene trærne får ♡ Får trærne finere farger i tørt vær? Jeg trodde egentlig det var motsatt, at de trenger regn for å bli fine. Her er det veldig lite høstfarger enda,det som fins er noen svidde tørre blader. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 13. september 2014 #1634 Del Skrevet 13. september 2014 Får trærne finere farger i tørt vær? Jeg trodde egentlig det var motsatt, at de trenger regn for å bli fine. Her er det veldig lite høstfarger enda,det som fins er noen svidde tørre blader. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Her hvor jeg bor blir det i hvert fall ikke noe av fine høstfarger når det regner i ett fra slutten av august og utover høsten... Da blir bladene bare brune før de faller av. Når vi har perioder med sol blir fargene gylne og/eller røde før de blir brune. Jeg bor på vestlandet da, så vi har sjeldent lange nok perioder til at trærne rekker å tørke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rangle Skrevet 13. september 2014 #1635 Del Skrevet 13. september 2014 Men er vintern noe bedre da, gruer meg til den jeg for da setter alle kjøoe sentere, lokaler og folk varmeovnen på 35° og man har gjerne på seg mye klær pga kulda ute. Jeg er en av dem som syns det er behagelig å fryse da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1636 Del Skrevet 13. september 2014 Men er vintern noe bedre da, gruer meg til den jeg for da setter alle kjøoe sentere, lokaler og folk varmeovnen på 35° og man har gjerne på seg mye klær pga kulda ute. Jeg er en av dem som syns det er behagelig å fryse da. Ja, vinteren er bedre, for da kan man i hvert fall komme seg ut i kulda. Om sommeren er det ingen steder å flykte, bortsett fra inn på et fryselager. Men jeg skjønner heller ikke hvorfor blant annet busser skal være glovarme på vinteren når folk som du sier sitter med store vinterjakker på. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1637 Del Skrevet 14. september 2014 Seriøst! Kan det ikke blir kaldere? Varmen fortsetter her også, og "alle" elsker det. Er drittlei av å svette. Hvor blir det av den vakre, kalde høsten? Jeg syns rett og slett det er tragisk at det skal fortsette som dette. Gler meg til den dagen det er kaldt og jeg må på med skjerf, men er redd det ikke skjer. I begynnelsen av februar i år var det så varmt her jeg bor at jeg måtte ta av meg skjerfet når jeg gikk ute. :-( føler meg snytt for vinteren i år, og i tillegg får jeg "fantastisk" sommer som aldri gir seg. Anonymous poster hash: 90853...122 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1638 Del Skrevet 14. september 2014 Seriøst! Kan det ikke blir kaldere? Varmen fortsetter her også, og "alle" elsker det. Er drittlei av å svette. Hvor blir det av den vakre, kalde høsten? Jeg syns rett og slett det er tragisk at det skal fortsette som dette. Gler meg til den dagen det er kaldt og jeg må på med skjerf, men er redd det ikke skjer. I begynnelsen av februar i år var det så varmt her jeg bor at jeg måtte ta av meg skjerfet når jeg gikk ute. :-( føler meg snytt for vinteren i år, og i tillegg får jeg "fantastisk" sommer som aldri gir seg.Anonymous poster hash: 90853...122 Oslo har blitt et skikkelig "varmehøl", det er jo varmere her enn i syd-europa ofte. Greit at det kan skje i spesielle tilfeller, men nå har det jo vært sånn i månedsvis. Hver gang jeg leser en ny "gladsak" om knallhøst og varme, så står det "spesielt fint blir det i Oslo og Østlandsområdet". Grrrr.... Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #1639 Del Skrevet 30. september 2014 Eeeendelig!!! Vind, regn, så smått kjølig.. Måtte ta meg sammen for ikke å klappe til kollegaen som sist uke ytret følgende: "Vi hadde jo så fantastisk sommer, også får vi dette sure drittværet allerede." Så til og med et lynglimt her en kveld, så dette virker lovende. Nattefrost har det og vært. Fortsett slik, kjære værguder, bare pøs på med vind og regn! Anonymous poster hash: 85608...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2014 #1640 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg var ute og gikk tur i går og var helt kliss blaut da jeg kom hjem. Hadde ikke trodd det var så varmt ute! Nå har de meldt regn de neste dagene, så får håpe der stemmer! Anonymous poster hash: dbdd1...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå