Duckie Skrevet 3. august 2014 #1541 Del Skrevet 3. august 2014 Ikke regn her heller. Bare klamt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1542 Del Skrevet 3. august 2014 Har sittet klart som ett egg hele dagen i påvente at det er meldt regn i dag. Ikke en eneste regndråpe å se og klokka er seks. *skuffet* Anonymous poster hash: 08a22...a56 Hah, skal man le eller gråte? Himmelen gråter i hvert fall ikke. http://www.dagbladet.no/2014/08/03/nyheter/innenriks/ver/ver_and_sommer/34612056/ Nei, den regnfulle søndagen er ikke avlyst. Regnbygene har startet ved kysten i Ager-fylkene og Rogaland. De tunge regnbygene over Oslo og rundt Oslofjorden ser ikke ut til å komme før ved 18-19-tida. Ok, venter fortsatt jeg da. Kanskje den blå himmelen jeg ser egentlig er tunge regnskyer Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 3. august 2014 #1543 Del Skrevet 3. august 2014 Det kommer, det kommer. Eller det stryker akkurat utenfor Oslo mens det rekker tunge til oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckie Skrevet 3. august 2014 #1544 Del Skrevet 3. august 2014 Det unngår Oslo som best det kan ser jeg. Hvor fikk du tak i det bildet Zzyzx? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 3. august 2014 #1545 Del Skrevet 3. august 2014 Det er nedbørsradaren på yr.no. http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Oslo/radar.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckie Skrevet 3. august 2014 #1546 Del Skrevet 3. august 2014 Aha, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 3. august 2014 #1547 Del Skrevet 3. august 2014 Her har det regnet i nesten hele dag. Faktisk deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1548 Del Skrevet 3. august 2014 Det er nedbørsradaren på yr.no. http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Oslo/radar.html Så når avisene skrev at "Oslo-området" skal få regn, så mener de egentlig Geilo og Larvik. Får vel reise dit da, bortsett fra at det er 40 grader på alle tog og busser. Mens jeg satt og kokte på bussen i dag kom det opp et værvarsel som viste tropenatt i Oslo... Men nå er det i hvert fall overskyet her Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1549 Del Skrevet 3. august 2014 Så utrolig klamt det har vært i Oslo idag. Flere som blir værsyke når det er fuktig og varmt? Jeg blir veldig trøtt og hodepinen truer konstant i bakgrunnen. Kan ikke bare tordenværet komme og gjøre seg ferdig! Anonymous poster hash: cb2eb...363 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1550 Del Skrevet 3. august 2014 Så utrolig klamt det har vært i Oslo idag. Flere som blir værsyke når det er fuktig og varmt? Jeg blir veldig trøtt og hodepinen truer konstant i bakgrunnen. Kan ikke bare tordenværet komme og gjøre seg ferdig! Anonymous poster hash: cb2eb...363 Syntes faktisk jeg hørte torden i det veldig fjerne nå. Kanskje det var på Geilo. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1551 Del Skrevet 3. august 2014 Syntes faktisk jeg hørte torden i det veldig fjerne nå. Kanskje det var på Geilo. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Nå ser jeg torden og lyn her på Nordstrand Ser tordenværet komme sigende.. endelig! Anonymous poster hash: cb2eb...363 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckie Skrevet 3. august 2014 #1552 Del Skrevet 3. august 2014 Det er litt regndrypp på verandaen min nå. Har vart i 10 min, med ett drypp i sekundet. Håper det utvikler seg til øs-pøs-regn som spådd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1553 Del Skrevet 3. august 2014 NÅ regner det! Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 3. august 2014 #1554 Del Skrevet 3. august 2014 Og tordner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby_Tuesday Skrevet 3. august 2014 #1555 Del Skrevet 3. august 2014 Hvorfor har jeg ikke sett denne tråden før nå? Jeg hater varmen! Har gått rundt og klaget konstant i to uker nå, siden det har vært umenneskelig i Oslo. Akkurat nå feirer jeg omtrent, siden det regner her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1556 Del Skrevet 3. august 2014 Hvorfor har jeg ikke sett denne tråden før nå? Jeg hater varmen! Har gått rundt og klaget konstant i to uker nå, siden det har vært umenneskelig i Oslo. Akkurat nå feirer jeg omtrent, siden det regner her. Bare i to uker? Jaja, et sted må man begynne velkommen i klubben. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckie Skrevet 3. august 2014 #1557 Del Skrevet 3. august 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/vaeret/moekkavaer-i-vente-flere-steder-i-landet/a/23266475/ Hun kan dessverre ikke skimte noen høytrykk i horisonten, og frykter at drømmesommeren er over for denne gang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1558 Del Skrevet 3. august 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/vaeret/moekkavaer-i-vente-flere-steder-i-landet/a/23266475/ Hehe, er bare å se frem til sånne overskrifter fremover nå. Mere møkkavær i vente Og ikke minst alle folkene som kommer til å klage på at det har regnet hele sommeren. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckie Skrevet 3. august 2014 #1559 Del Skrevet 3. august 2014 Hehe, er bare å se frem til sånne overskrifter fremover nå. Mere møkkavær i vente Og ikke minst alle folkene som kommer til å klage på at det har regnet hele sommeren. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Kommer noen og klager på det i år skal jeg daske til de i bakhodet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #1560 Del Skrevet 4. august 2014 I morges var det vanvittig klamt, glad jeg ikke tok med jakke som de fleste andre jeg så ute. Tydeligvis ikke folk fra denne tråden Nå etter den siste regnskuren er det litt friskere, håper det varer. Men det er spådd varmere vær i morgen I dag var avisene i gang igjen med bilder av "ekstremværet". Hver gang det faller regn er det visst helt ekstremt. Kan jo nesten virke sånn etter denne sommeren, da men... Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå