Gå til innhold

Palestinere bløffer om israelske angrep?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

I så tilfelle får vi fore Palestinerene med like mye våpen og amunisjon som USA har levert til Israel, slik at begge partene får samme mulighet. Nå tar jo Israelerene ikke bare våpen fra Palestinerene, men også, mat, vann, strøm, etc, etc.

Kan du fortelle oss hvor du har dette fra?

Sannheten er stikk motsatt. Det er nettopp dette israelerne forer palestinaaraberne med, kanskje bortsett fra våpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da Israelske militær skjøt og drepte den 12 år (eller var det 16 år) gamle jenta som gikk frdlig langs muren som Israelerene har bygd (jenta gikk på Palestinsk side av muren), skjøt de henne som en "sikkerhetsrisiko", dvs skyt først og spør siden). Etyterpå tilstod en Israelsk offiser at han hadde skutt 10 skudd fra kloss hold i den døde jentas kropp FOR Å VÆRE SIKKER PÅ AT HUN VAR DØD. Det var med andre ord ikke aktuelt å spørre hvorfor den Palestinske jenta gik langs muren (på PALESTINSK side).

Offiseren ble naturligvis frikjent for henrettelsen av Israelske myndigheter fordi han opptrådte som "en god soldat" som henrettet ubevæpnede Palestinske barn.

Hvor finnes bevisene for at dette ikke også kan være en oppdiktet og fabrikert historie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er inne på noe der.

Men hvem gir ordre om å skyte ubevæpnede barn som går på PALESTINSK side av muren ? Og hvem er terrorister når ubevæpnede barn henrettes på en slik måte ?

Dessuten lurer jeg på om det regnes som "forsvar" å henrette ubevæpnede barn med 10 skudd (jeg ser for meg den døde jentas kropp som blir kastet frem og tilbake hver gang et skudd treffer) om da ikke denne offiseren skjøt flere skudd i hodet på den palestinske jenta som lå blødende på bakken.

Hvem bør regnes som terrorister når de fratar sivilbefolkningen vann ?

Hvem bør regnes som terrorister når de fratar befolkningen strøm ?

Hvem bør regnes som terrorister når de fratar sykehusene diesel til nødstrømsagregatene ?

Hvem bør regnes som terrorister når de nekter FN å sende inn medisiner ?

Hvem bør regnes som terrorister når boligområder teppebombes med klasebomber ?

Hvem bør regnes som terrorister når fødende kvinner blir nektet tilgang til sykehus etter at fødselen har startet ?

Jeg synes mao at det er grunn til å sette spørsmål ved hvem som er terrorister i dette tilfellet.

Jeg vet ikke om denne historien er sann, fordi araberne lever og ånder kun for å sverte israelerne overfor godtroende mennesker i Vesten, noe de lykkes svært godt med også.

Men en ting vet jeg, at israelerne har rekning med hvor mange personer, soldater, sivile menn,kvinner og barn, som er blitt drept av barn som disse usle feigingene av noen palestina-arabere har sendt i døden for å gjøre jobben for dem. Disse barna serverer de løgner om et herlig liv i evigheten, men tør ikke gå den veien selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Rona_*
I den nevnte artikkelen står det forresten om at mossad drev og likviderte palestinere rundt omkring i europeiske storbyer.

Hvis ikke det er terror så vet ikke jeg.

Mossad likviderte ikke villkårlige palestinere rundt i europeiske storbyer. De likviderte systematisk medlemmene i Svart September som stod bak terroraksjonen mot den israelske ol landsbyen i München in 1972.

Det får være måte på historieforvrengning!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis jeg husker riktig startet ikke krigen med at Norske motstandsstyrker først angrep Tyskland med raketter? Slik at Tyskland måtte forsvare seg mot norske angrep?

Hallo, historieløshet? Det var engelskmennene som bombet malm-jernlagrene ved narvik først.

Senere "forsvarte" tyskland norge mot england.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mossad likviderte ikke villkårlige palestinere rundt i europeiske storbyer. De likviderte systematisk medlemmene i Svart September som stod bak terroraksjonen mot den israelske ol landsbyen i München in 1972.

Det får være måte på historieforvrengning!!

Likviderte ikke vilkårlig? Si det til kelneren Ahmed Bouchiki, marokkaneren som ble drept på lillehammer av israeleske mossad. Her Kan du lese mer om saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Rona_*

En kunne ellers nesten tro at David Irving deltok i denne tråden. Det er i hvertfall en med den samme faglige tyngde og etterrettelighet som står bak endel av innleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei som en israelvenn må jeg få lov til å peke på de gærne tingene de gjør. Og å drepe folk på norsk jord synes jeg er littegranne galt.

Selv om du er bedre israelvenn enn meg, så kan vel du ikke innerst inne mene at mossadagentene skal herje rundt omkring i nabolaget ditt på jakt etter forskjellige politiske motstandere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Rona_*
Likviderte ikke vilkårlig? Si det til kelneren Ahmed Bouchiki, marokkaneren som ble drept på lillehammer av israeleske mossad. Her Kan du lese mer om saken.

Jeg ventet på den ja. Achmed Bouchiki var en utilgivelig feil begått av Mossad. De var ute etter en annen person og begikk en feil som førte til Bouchikis død. Uakseptabelt og slett håndverk. Mer er det ikke å si om den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Rona_*
Hei som en israelvenn må jeg få lov til å peke på de gærne tingene de gjør. Og å drepe folk på norsk jord synes jeg er littegranne galt.

Selv om du er bedre israelvenn enn meg, så kan vel du ikke innerst inne mene at mossadagentene skal herje rundt omkring i nabolaget ditt på jakt etter forskjellige politiske motstandere?

Med venner som deg; hvem trenger fiender?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Rona_*
Hallo, historieløshet? Det var engelskmennene som bombet malm-jernlagrene ved narvik først.

Senere "forsvarte" tyskland norge mot england.

Hva har england med saken å gjøre? Det var Tyskland som invaderte Norge. Uprovosert. På samme mpte som den arabiske verden i sin tid gikk løs på Israel.

Israel har aldri gått til uprovosert angrep mot noe annet land i hele sin historie! Aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At disse muslimene aldri lærer. Her driver dem med slynge og sprettert og prøver seg på F-16 fly og mot tomahawkmissiler.

Denne ironiske tonen mener jeg beskriver den germanske verdens palestinervenner i et nøtteskall. Palestinere skal forsvarers, uansett hva, fordi de er den militært underlegne part. Punktum! At palestinervennene i den germanske verden har bidratt til å bedra sine egne med palestinerpropaganda spiller i så måte liten rolle. I deres øyne rettferdiggjøres åpenbart dette av at palestinerne er den militært underlegne part.

At denne forkvaklede suppedassgjengen lekker arbeiderklassestemmer som en sil til høyresiden er fullt ut forståelig. For venstresiden er den politiske 68-arven intet annet enn en politisk ulykke. De er kun ute etter å forsvare svake grupper for å promotere et bilde av seg selv som gode mennesker. Jo svakere grupper de kan forsvare, jo bedre mennesker fremstiller de seg selv som. Dermed taper deres egne Les Misérables kampen om deres politiske oppmerksomhet. Og derfor er sosialisme, eller å tilhøre venstresiden politisk, i dag mer eller mindre ensbetydende med å være tolerant overfor svartinger og homser etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Rona_*
Denne ironiske tonen mener jeg beskriver den germanske verdens palestinervenner i et nøtteskall. Palestinere skal forsvarers, uansett hva, fordi de er den militært underlegne part. Punktum! At palestinervennene i den germanske verden har bidratt til å bedra sine egne med palestinerpropaganda spiller i så måte liten rolle. I deres øyne rettferdiggjøres åpenbart dette av at palestinerne er den militært underlegne part.

At denne forkvaklede suppedassgjengen lekker arbeiderklassestemmer som en sil til høyresiden er fullt ut forståelig. For venstresiden er den politiske 68-arven intet annet enn en politisk ulykke. De er kun ute etter å forsvare svake grupper for å promotere et bilde av seg selv som gode mennesker. Jo svakere grupper de kan forsvare, jo bedre mennesker fremstiller de seg selv som. Dermed taper deres egne Les Misérables kampen om deres politiske oppmerksomhet. Og derfor er sosialisme, eller å tilhøre venstresiden politisk, i dag mer eller mindre ensbetydende med å være tolerant overfor svartinger og homser etc.

Tsk, tsk.. Det er ikke nødvendig å dra debatten ned dit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tsk, tsk.. Det er ikke nødvendig å dra debatten ned dit!

Hvor er det ikke nødvendig å dra debatten? Til årsaker og sammenhenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stille de samme krav til israel som til palestina ser jeg på som ganske rettferdig objektiv vinkling.

Er det så vanskelig å forstå at jeg er glad i israel og mener av mitt fulle hjerte at verden hadde vært et fattigere sted uten israel.

Les miserables av victor hugo er en glimrende analyse av hvordan samfunnet hetser og hundser med enkeltmennesket, og er faktisk den boka jeg kan anbefale for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stille de samme krav til israel som til palestina ser jeg på som ganske rettferdig objektiv vinkling.

Her gjør du den feilen å nevne Israel og Palestina som to adskilte land. Dette er ikke riktig, fordi Israel er en del av det området som romeren Hadrian en gang kalte Palestina. I så måte er ikke araberne mer palestinere enn jødene.

Men om du, med benevnelsen palestina, mener palestina-araberne, så undrer jeg meg på:

Når har Vesten, FN eller noen andre stilt krav til disse araberne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å stille de samme krav til israel som til palestina ser jeg på som ganske rettferdig objektiv

vinkling.

Hva mener du egentlig med dette? Samme krav? Hva betyr det? Betyr det at du krever at palestinerne og israelerne skal være militært likeverdige? Vi vet alle at dersom det var tilfelle ville palestinerne og deres arabiske frender sørget for den totale utslettelse av staten Israel. Den israelske statens militære overlegenhet er den eneste årsaken til at staten Israel fortsatt eksisterer.

Er det så vanskelig å forstå at jeg er glad i israel og mener av mitt fulle hjerte at verden hadde vært et fattigere sted uten israel.

Det er godt mulig at du er det. Men i så fall demonstrerer du en temmelig virkelighetsfjern verdensanskuelse. Denne "Ole Brum"-mentaliteten er for så vidt også erketypisk for den germanske verdens palestinervenner.

Min mening er at araberne og deres jødespørsmål kan seile sin egen sjø. Vi kan ikke gjøre noe med at de vil drepe hverandre. Iallfall ikke når vår ideologi er drømmen om det multikulturelle fellesskapet. Slik jeg anser det er araberne og deres jødespørsmål bare nok en spiker i kista for nettopp drømmen om det multikulturelle fellesskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Rona_*
Hvor er det ikke nødvendig å dra debatten? Til årsaker og sammenhenger?

Ethvert innlegg som omtaler mennesker som "svartinger" er forsøpling av enhver debatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ethvert innlegg som omtaler mennesker som "svartinger" er forsøpling av enhver debatt.

Semantikk, Rona. Semantikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Kan du fortelle oss hvor du har dette fra?

Sannheten er stikk motsatt. Det er nettopp dette israelerne forer palestinaaraberne med, kanskje bortsett fra våpen.

Våpenleveransene tar Iran seg av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...