Gå til innhold

Palestinere bløffer om israelske angrep?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

At Israel og dets støttespillere nekter for at uhyrligheter har skjedd er da ikke noe nytt, det er vel enda mer vanlig nå enn nazisvinas benektelse av Holocaust. Men det er fremdeles samme taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk han som gikk til sak mot France2 medhold i sine påstander da, så...

og leser du kommentarene hans om hvorfor videoen må være en bløff så må du egentlig være enig med ham.

Jeg skulle gjerne sett selve videoen, og kanskje kan jeg google den, men i mangel av tid her og nå så får det vente.

Kanskje noen andre kan være behjelpelige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk han som gikk til sak mot France2 medhold i sine påstander da, så...

og leser du kommentarene hans om hvorfor videoen må være en bløff så må du egentlig være enig med ham.

Hvem bryr seg om sanheten det er da de slemme onde Israelerene vi snakker om. Hvis det skjer noe i Midt Østen så er det selvsagt deres feil, det kan ikke være noen andres feil, for som vi vet så er jo de slemme og onde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Casey
Var denne videoen en bløff?

Jeg synes for min del at det er irrelevant om videoen er ekte. Jeg synes israelere og palestinere må få lov til å plaffe hverandre ned i fred. Verden har bidratt mer enn nok over alt for lang tid til dette området. De bør bare seile sin egen sjø.

Endret av Casey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg synes for min del at det er irrelevant om videoen er ekte. Jeg synes israelere og palestinere må få lov til å plaffe hverandre ned i fred. Verden har bidratt mer enn nok over alt for lang tid til dette området. De bør bare seile sin egen sjø.

I så tilfelle får vi fore Palestinerene med like mye våpen og amunisjon som USA har levert til Israel, slik at begge partene får samme mulighet. Nå tar jo Israelerene ikke bare våpen fra Palestinerene, men også, mat, vann, strøm, etc, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Casey
I så tilfelle får vi fore Palestinerene med like mye våpen og amunisjon som USA har levert til Israel, slik at begge partene får samme mulighet. Nå tar jo Israelerene ikke bare våpen fra Palestinerene, men også, mat, vann, strøm, etc, etc.

Hvorfor det? Det er alltid en svak part. Det har vært rasjonel for at USA å forsyne Israel med våpen (de får noe tilbake fra Israel som er nyttig for USA...)

Hvorfor skal andre da sørge for at Palestina har de samme "godene"? De bør ordne opp selv, og har fått mer enn nok nannyhjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt enig med casey. At disse muslimene aldri lærer. Her driver dem med slynge og sprettert og prøver seg på F-16 fly og mot tomahawkmissiler.

Vet dere hva tomahawkmissiler er for noe? Det er en kryssermissil med rekkevidde på totusenfemhundre kilometere. Den har jetmotor, og er beskrevet som en flyvende bombe.

Til gjengjeld bruker palestinerne hjemmelagete raketter som kalles quassamraketter og har en rekevidde på 8-10 kilometere.

muslimene må vel skjønne snart at de ikke har sjans i havet? Quassamrakettene er like treffsikre som en nyttårsrakett, mens tomahawken kan treffe en innsiktet samelue i karasjokk skutt opp fra lindensnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldali
Er litt enig med casey. At disse muslimene (RETTES TIL: PALISTINERNE) aldri lærer. Her driver dem med slynge og sprettert og prøver seg på F-16 fly og mot tomahawkmissiler.

Vet dere hva tomahawkmissiler er for noe? Det er en kryssermissil med rekkevidde på totusenfemhundre kilometere. Den har jetmotor, og er beskrevet som en flyvende bombe.

Til gjengjeld bruker palestinerne hjemmelagete raketter som kalles quassamraketter og har en rekevidde på 8-10 kilometere.

muslimene (RETTES TIL: PALISTINERNE) må vel skjønne snart at de ikke har sjans i havet? Quassamrakettene er like treffsikre som en nyttårsrakett, mens tomahawken kan treffe en innsiktet samelue i karasjokk skutt opp fra lindensnes.

Muslimer finnes over hele verden, men Palistinere finnes i Palistinia. I Palistinia bor det både muslimer og kristne. I hovedsak så er det de konservative/fundamentalistiske muslimene som fører angrep mot Israel, og de konservative jødene i Israel som fører angrep mot Palistinia. Mens de moderate i begge land ønsker fred.

Ikke alle muslimer i hele verden er enige med Palstinerne og ikke alle jødene er enige med Isralel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt enig med casey. At disse muslimene aldri lærer. Her driver dem med slynge og sprettert og prøver seg på F-16 fly og mot tomahawkmissiler.

Vet dere hva tomahawkmissiler er for noe? Det er en kryssermissil med rekkevidde på totusenfemhundre kilometere. Den har jetmotor, og er beskrevet som en flyvende bombe.

Til gjengjeld bruker palestinerne hjemmelagete raketter som kalles quassamraketter og har en rekevidde på 8-10 kilometere.

muslimene må vel skjønne snart at de ikke har sjans i havet? Quassamrakettene er like treffsikre som en nyttårsrakett, mens tomahawken kan treffe en innsiktet samelue i karasjokk skutt opp fra lindensnes.

Jeg er enig i at dette er rått parti. Men da tyskerene inntok Norge 2.verdenskrig var det også rått parti. Hjemmestyrkene (bl.a. Milorg) ga seg likevel ikke. Veldig få aksepterer at et annet land overtar deres eget. Heller ikke Palestinene. Derfor kjemper de med det de har, selv om det "bare" er en Molotov koktail, etc.

Israel kan ikke bare bombe hele Palestina flatt slik de egentlig ønsker fordi det vil medføre straffereaksjoner fra resten av verden. Derfor synes det som om de utsletter Palestinerene etappevis. Klasebombene (som diskuteres i en annen tråd) kan bare bli sett på som et substitutt til gasskamrene Hitler benyttet, ettersom samme fremgangsmåte ikke vil bli akseptert igjen. Blinkskyting på Palestinske barn er nok i realiteten bare et tidsfordriv som egentlig ikke skulle vært dokumentert, men som pga en feiltagelse fra propagandaapparatet til Israel ikke ble stoppet før det kom i nyhetene over hele verden. Ikke engang amerikanerene har klart å holde tilbake dokumentasjon fra den lukkede Guantanamo basen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor sympati for mennesker med sterk ideologisk sans for oppriktighet og avsky for misinformasjon. I tillegg blir jeg kvalm av hvordan sterke interesser overkjører enkeltindivider, på bekostning av sannheten. Folk burde demonstrert på gata for å få sparket/kastet France2 ledelsen.

Kudos til professor Landes og Karsenty.

Endret av Transmogrifier
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Israelske militær skjøt og drepte den 12 år (eller var det 16 år) gamle jenta som gikk frdlig langs muren som Israelerene har bygd (jenta gikk på Palestinsk side av muren), skjøt de henne som en "sikkerhetsrisiko", dvs skyt først og spør siden). Etyterpå tilstod en Israelsk offiser at han hadde skutt 10 skudd fra kloss hold i den døde jentas kropp FOR Å VÆRE SIKKER PÅ AT HUN VAR DØD. Det var med andre ord ikke aktuelt å spørre hvorfor den Palestinske jenta gik langs muren (på PALESTINSK side).

Offiseren ble naturligvis frikjent for henrettelsen av Israelske myndigheter fordi han opptrådte som "en god soldat" som henrettet ubevæpnede Palestinske barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Casey
Det var med andre ord ikke aktuelt å spørre hvorfor den Palestinske jenta gik langs muren (på PALESTINSK side).

I forsvaret/militæret spør man ikke hvorfor, man utfører ordre. Forsvaret blir på en måte det motsatte av Arne Næss. Men en slik organisasjonslogikk er det ikke det minste merkelig at de plaffet ned en 16 år gammel jente uten å spørre hvorfor hun gikk der hun gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I forsvaret/militæret spør man ikke hvorfor, man utfører ordre. Forsvaret blir på en måte det motsatte av Arne Næss. Men en slik organisasjonslogikk er det ikke det minste merkelig at de plaffet ned en 16 år gammel jente uten å spørre hvorfor hun gikk der hun gikk.

Du er inne på noe der.

Men hvem gir ordre om å skyte ubevæpnede barn som går på PALESTINSK side av muren ? Og hvem er terrorister når ubevæpnede barn henrettes på en slik måte ?

Dessuten lurer jeg på om det regnes som "forsvar" å henrette ubevæpnede barn med 10 skudd (jeg ser for meg den døde jentas kropp som blir kastet frem og tilbake hver gang et skudd treffer) om da ikke denne offiseren skjøt flere skudd i hodet på den palestinske jenta som lå blødende på bakken.

Hvem bør regnes som terrorister når de fratar sivilbefolkningen vann ?

Hvem bør regnes som terrorister når de fratar befolkningen strøm ?

Hvem bør regnes som terrorister når de fratar sykehusene diesel til nødstrømsagregatene ?

Hvem bør regnes som terrorister når de nekter FN å sende inn medisiner ?

Hvem bør regnes som terrorister når boligområder teppebombes med klasebomber ?

Hvem bør regnes som terrorister når fødende kvinner blir nektet tilgang til sykehus etter at fødselen har startet ?

Jeg synes mao at det er grunn til å sette spørsmål ved hvem som er terrorister i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Etyterpå tilstod en Israelsk offiser at han hadde skutt 10 skudd fra kloss hold i den døde jentas kropp FOR Å VÆRE SIKKER PÅ AT HUN VAR DØD.

Har du en link som bekrefter dine påstander?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at dette er rått parti. Men da tyskerene inntok Norge 2.verdenskrig var det også rått parti. Hjemmestyrkene (bl.a. Milorg) ga seg likevel ikke. Veldig få aksepterer at et annet land overtar deres eget. Heller ikke Palestinene. Derfor kjemper de med det de har, selv om det "bare" er en Molotov koktail, etc.

Og nok en gang ser vi at de anti semitten trekker Norske motstandsstyrker navn ned i søla ved å sammenligne dem med de såkalte motstandsfolkene i det såkalte palestina.

Norske motstands styrker drepte ikke tyske sivile.

Endret av talin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

dagsavisen har idag en veldig fin artikkel om Tzipi Livni som er utenriksminister i Israel.

Livnis foreldre var begge sentrale medlemmer i den militante sionistgruppen Irgun, og ettersøkt for terrorisme av britene på 1930- og 40-tallet.

Irgun gjennomførte terroraksjoner i det daværende Palestina. Blant de mest spektakulære var sprengningen av King David Hotel i Jerusalem i 1946, der 91 mennesker ble drept.

Livnis far Eitan ble dømt til 15 års fengsel for å ha deltatt i et angrep mot en britisk militærbase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Og nok en gang ser vi at de anti semitten trekker Norske motstandsstyrker navn ned i søla ved å sammenligne dem med de såkalte motstandsfolkene i det såkalte palestina.

Norske motstands styrker drepte ikke tyske sivile.

Og hvis jeg husker riktig startet ikke krigen med at Norske motstandsstyrker først angrep Tyskland med raketter? Slik at Tyskland måtte forsvare seg mot norske angrep?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den nevnte artikkelen står det forresten om at mossad drev og likviderte palestinere rundt omkring i europeiske storbyer.

Hvis ikke det er terror så vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at dette er rått parti. Men da tyskerene inntok Norge 2.verdenskrig var det også rått parti. Hjemmestyrkene (bl.a. Milorg) ga seg likevel ikke. Veldig få aksepterer at et annet land overtar deres eget. Heller ikke Palestinene. Derfor kjemper de med det de har, selv om det "bare" er en Molotov koktail, etc.

Israel kan ikke bare bombe hele Palestina flatt slik de egentlig ønsker fordi det vil medføre straffereaksjoner fra resten av verden. Derfor synes det som om de utsletter Palestinerene etappevis. Klasebombene (som diskuteres i en annen tråd) kan bare bli sett på som et substitutt til gasskamrene Hitler benyttet, ettersom samme fremgangsmåte ikke vil bli akseptert igjen. Blinkskyting på Palestinske barn er nok i realiteten bare et tidsfordriv som egentlig ikke skulle vært dokumentert, men som pga en feiltagelse fra propagandaapparatet til Israel ikke ble stoppet før det kom i nyhetene over hele verden. Ikke engang amerikanerene har klart å holde tilbake dokumentasjon fra den lukkede Guantanamo basen.

Jeg ser at du er ute med dine løgnaktige historier igjen. Et normalt menneske som kjenner litt til israelerne, vil forstå at dine påstander om at israelske soldater driver å skyter på palestina-arabiske barn som et tidsfordriv er regelrett løgn.

Og ethvert menneske med vett og forstand vil, ifølge dine egne uttalelser om Israels militære overlegenhet og ønske om å utslette palestina-araberne, forstå at dette hadde de gjort for lenge siden, hvis det hele ikke bare var en løgn.

Denne videoen viser bare det alle har visst hele tiden, bortsett fra de som tror blindt på det norske og utenlandske jødehatere serverer i medier av løgn og halvsannheter.

Det er også en løgn at israelerne har tatt land fra disse som fra 1967 begynte å kalle seg for palestinere.

Hvis så ikke er tilfelle, så vil jeg gjerne at du forteller oss om dette landet.

Jeg har stilt deg dette spørsmålet før, men selvfølgelig uten å få svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...