*Lillian* Skrevet 15. juni 2003 Forfatter #81 Skrevet 15. juni 2003 ER dette sluttproduktet :o (les: finaly) Nei, det er det ikke. Dette er huset vi kjøpte slik det var. Grunnen til at tråden heter "Finally..." er fordi det var masse prat på at noen av de jeg har mest kontakt med her ville se min leilighet når vi hadde fått flytta inn. Er det flere spydigheter på gang igjen, eller? I'm ready! Lillian
Gjest Embla s Skrevet 15. juni 2003 #83 Skrevet 15. juni 2003 Er det flere spydigheter på gang igjen, eller? I'm ready! Lillian Lillian rasler med sablene (også må jeg bare si at jeg syns det er toppen av frekkhet og skikkelig simpelt å rakke ned på det noen glad og stolt viser fram. Dette er Lillians nye leilighet, folkens! Hun har nettopp flyttet inn og vil vise den fram)!! Alvorlig talt!! ):fy: Lillian: Hvis leiligheten din er halvparten så koslig som hun som bor der, har du all mulig grunn til å være skikkelig stolt!
*Lillian* Skrevet 15. juni 2003 Forfatter #84 Skrevet 15. juni 2003 Lillian: Hvis leiligheten din er halvparten så koslig som hun som bor der' date=' har du all mulig grunn til å være skikkelig stolt![/quote'] :oops: Tusen takk! Det var snilt sagt..... Lillian
Charmina Skrevet 15. juni 2003 #85 Skrevet 15. juni 2003 Hei :D Det er ikke helt min stil.......... ,og det er jo helt ok! Det viktigste er jo at de som bor der trives ikke sant! Og koselig var det jo Og tenk hvor kjedelig det hadde vært om vi alle hadde likt det samme!!! Huff huff!!! Lykke til videre med leiligheten din du :D GOD SOMMER!!! -Charmina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå