starie Skrevet 21. mai 2003 #61 Skrevet 21. mai 2003 Jeg synes du har det koselig jeg *Lillian*! Vi flyttet også inn i nyoppusset leilighet, og har ikke råd til å fikse noe enda, men slik er det. Det haster ikke for det er noe vi foreløpig kan leve med. Håper dere får mange fine år der og at dere en dag får råd til å pusse opp slik at det blir akkurat slik dere selv vil ha det. Gratulerer!
Trude29 Skrevet 22. mai 2003 #62 Skrevet 22. mai 2003 Så kjempedeilig med eget hjem ! Gratulerer så mye ! Hyggelig at du ville dele bildene med oss. Klem, Trude
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #63 Skrevet 22. mai 2003 Du hadde det kjempekos Lillian! Minnie, kanskje du kan legge ut bilder av din leilighet, slik at vi kan bedømme den?!!? Er helt greit at du har dine meninger om saker og ting, men man sier bare ikke slike ting som du har sagt her..... :fy:
Eowyn Skrevet 23. mai 2003 #64 Skrevet 23. mai 2003 Ikea er kjekt å ha... hihi.... Lillian Ja,ikkesant?!!?
Gjest MB Skrevet 23. mai 2003 #66 Skrevet 23. mai 2003 Gratulerer, Lillian! Deilig å være ferdig innredet, det tar på å flytte! Du sier at dere for tiden ikke har råd til å male, og det er sikkert bra, for da kan dere heller hygge dere i deres nye hjem og bo dere skikkelig til slik at dere er sikre på hva dere skal male og hvordan når den tid eventuelt kommer. Furu er jo ikke "in" for tiden.... Nå er det etter manges mening tid for å male om alle furumøblene de så begeistret kjøpte for en tid tilbake.. Syns det er bra at dere følger deres egen smak, og ikke er værhaner for skiftende moter. Vent en stund, så er furu og hyttestil moderne igjen, og alle kritikerne blir grønne av misunnelse (joda, slik er det! Vi sverget på at vi aldri skulle kle oss i slengbukser på 80-tallet og se på oss nå! Bare vent ) ---------------- Angående kritsike kommentarer: Å si til noen som (stolt) viser fram noe nytt at "kjempefint, men personlig er jeg ikke så glad i ....." er det samme som å si "fyfaen dette var ikke bra". Hvorfor må noen slenge på dette "ikke helt min stil" etter at de har rost leiligheten? Er dere redde vi skal tro dere liker furu (på tross av at det er "ut")?! Minnie er i allefall ærlig og kommer med konstruktive råd! (selv om hun er ganske så frekk som gjør dette når Lillian ikke har bedt om det)!
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2003 #67 Skrevet 23. mai 2003 Min bror som er elektriker sier det er helt greit med komfyr og oppvaskmaskin ved siden av hverandre. Så lenge begge har jordet kontakt. Hvis en får overledning kan det oppstå farlige situasjoner, siden begge er i metall og vil da lede 220 V. Det kan motvirkes med en utjevningsforbindelse som er kobber ledning mellom skroget på de to maskinene.
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2003 #68 Skrevet 23. mai 2003 Å plassere komfyr ved siden av vask er ikke spes lurt, har jeg hørt.
*Lillian* Skrevet 23. mai 2003 Forfatter #69 Skrevet 23. mai 2003 Kan du ringe meg?! Hææ?? :o Hvem er du, og hvem er AnneMari?? Lillian
Gjest Lea Skrevet 25. mai 2003 #70 Skrevet 25. mai 2003 Hvis apparatene er jordet er det ikke noe problem å plassere slike ting ved siden av hverandre eller ved siden av en vask. Det er vel sjelden lurt å ha apparater som ikke er jordet i det hele tatt??
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2003 #71 Skrevet 25. mai 2003 At det er mulig man har forskjellig mening om det å være slem Minnie, men de første kommentarene dine var ikke høflige, det tror jeg du skjønner selv. Og nå er jeg kanskje uhøflig- men husker beskrivelsen av hjemmet ditt, med trekiste el.noe til bord, smijern, rød gang med brokade? Like lite som trehvit er min smak er din smak heller ikke noe jeg syns er pent.. Men skrev jeg det i dine innlegg kanskje? Skulle heller ikke giddet det nå - men jeg klarte ikke å dy meg.. Jeg er veldig fornøyd med mitt interiør, som har en del Arne Jacobsen møbler (syver'n stoler, Svanen, ph-lampen), lyse vegger med eikeparkett etc. MEN det er min smak - belærer ikke andre om hva de skal/burde like.
Dødspingvinen Skrevet 26. mai 2003 #72 Skrevet 26. mai 2003 Heisann!! GRATULERE MED FIINT HUS! Syns det var veldig koselig.... og jeg liker rødfargen, jeg... Har alltid likt å ha masse farger rundt meg.. Håper dere får det fint der :D
MissiS Skrevet 26. mai 2003 #73 Skrevet 26. mai 2003 Gratulerer masse med ny leilighet!! Håper du kommer til å trives! Alltid gøy med noe eget! Jeg synes du kan være stolt, jeg! Må si jeg likte kjempegodt den mørke parketten og peisen deres. Knallfin! Ikke bry deg om Minnie! Hun gjør det kun for å provosere! MissS
Veslejenta Skrevet 15. juni 2003 #74 Skrevet 15. juni 2003 Jeg måtte bare se på bildene av leiligheten etter at det ble snakk om den på treffet! :D Gratulerer så masse med leiligheten!! Synes den var fin jeg! Og det viktigste er jo, som andre har sagt, at man skal trives i leiligheten. Og det gjør man jo vanligvis når den er sin egen! Gleder meg til å innrede huset vi skal leie om noen måneder!
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2003 #75 Skrevet 15. juni 2003 Unnskyld at jeg spør, men er Milla og Minnie Emmerdale samme person?? Har vært borte en stund pga for mange spydigheter, men jammen dukker de ikke opp igjen når jeg viser mitt åsyn her igjen.... *sukk* Leiligheta er kjempefin, Lillian! Skulle ønske jeg hadde noe sånt. Smaken er som baken. Alle trenger ikke ha samme bak som Minnie Emmerdale... Heldigvis....
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. juni 2003 #76 Skrevet 15. juni 2003 Det er samme person ja. Minnie
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. juni 2003 #78 Skrevet 15. juni 2003 Greit! Mitt navneskifte på KG ble ikke på noen måte holdt hemmelig så hvis du tror at du har avslørt noe så tar du feil. Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2003 #79 Skrevet 15. juni 2003 Hehe, nei jeg trodde ikke noe som helst. Prøvde bare å oppdatere meg litt. Så da vet du det! Kjedelig, er det ikke??
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2003 #80 Skrevet 15. juni 2003 ER dette sluttproduktet :o (les: finaly)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå