Gå til innhold

Finally! Here's our home

Fremhevede innlegg

Skrevet
:ler: Ja, det er kanskje kjedelig - men helt riktig!
Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Minnie!

Du tar kaka i å være ekkel :o

Har lært av deg :briller:

Minnie

Gjest gjesta
Skrevet
"selv liker jeg ikke furustilen"

"jeg ville nok ikke valgt slike møbler selv"

"det ble kanskje muligens bittelittegranne mye treverk men treverk er fint det asså"

Hvorfor ikke bare si tingene slik som de er? Feiginger!

Ikke feige, men diplomatiske. Det er ikke nødvendigvis hva du sier, men hvordan du sier det...

Selv om betydningen i bunn og grunn er den samme.

Om noen kommenterer min nye sofa som "huff nei ikke min stil i det hele tatt, ville mye heller valgt noe annet" eller om de sier " ikke helt min stil da, men du liker jo sånt så da.." hadde for meg personlig betydd nada. Uansett hadde de uttrykt at de ikke likte valget mitt, men so what? Det er da meg som skal bo her og de fleste tilbakemeldinger er jo uansett positive.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Vi har nok en forskjellig oppfatning av hva det vil si å være ekkel Diva.

Minnie

Skrevet
Kan Nemi kan jeg :wink:

Minnie

Ehm...Minnie....Du vet at Nemi er en tegneseriefigur?? :roll:

Forresten så kan denne diskusjonen bare avsluttes nå. Jeg har sagt hva jeg syntes om Minnies tilbakemeldinger, og jeg har også nevnt at det var noen andre som kom med bare et ord eller en setning som jeg reagerte mer på.

Denne gangen må jeg faktisk si at det virker som om det ble reagert på hva Minnie skrev rett og slett fordi det var Minnie... (Og jeg kan ikke tro at jeg selv skriver noe sånt og faktisk mener det!! :o )

Selvfølgelig blir jeg glad for at dere prøver å støtte meg, for all del! Jeg ser bare ikke poenget i at dette skal diskuteres videre utover og utover. Jeg er fornøyd med mitt nye hjem, ville vise det fram, og det har jeg tydeligvis fått gjort til gangs... hehe... Så får folk mene hva de vil om hvordan jeg har det, men det var ikke det som var poenget med tråden i utgangspunktet.

Jeg gråter ikke fordi noen ikke liker hjemmet mitt, jeg trives her selv og det er det jeg bryr meg om. Jeg er uansett hva folket skriver STOLT over mitt EGET HJEM, og jeg blir ikke mindre stolt fordi noen ikke liker det like godt som meg...

Og forresten Minnie: Mitt store forbilde er Donald!! :hoho:

Lillian

Gjest Kinga
Skrevet

Herlighet så deilig med nytt hjem, Lillian. Gratulerer! Skjønner veldig godt at du er stolt og trives!

BTW: Du er jammen modig som legger ut bilder til allmenn "vurdering" sånn. Tøff dame, du, Lillian.

Vibeke

Skrevet

Dere har det kjempekoselig! La merke til at vi har likedan skohylle :lol:

Skrevet
BTW: Du er jammen modig som legger ut bilder til allmenn "vurdering" sånn. Tøff dame, du, Lillian.

Vibeke

Hehe, jeg tar det ikke så tungt om andre ikke liker mitt hjem, jeg... Er jeg stolt så er jeg stolt samme pokker'n hva visse mennesker sier. Noen må jo alltid kommentere det som er "feil" og noen må jo alltid vise verden at de kan ting så mye bedre enn alle andre... :blunke:

Jeg er ikke egentlig så veldig tøff likevel, asså.... :wink:

La merke til at vi har likedan skohylle

Ikea er kjekt å ha... hihi.... :lol:

Lillian

Skrevet

Hei Lillian!

Jeg syns du har fått deg et flott hjem jeg.

Sier som andre her. Du er modig som legger ut bilder til denne gjengen her. Skjemtes nesten ved å lese enkelte innlegg.

Gratulerer igjen med nytt hus! Kos deg!

:kyss:

Skrevet
Skal si dere er glad i furu.

Enig med deg..

Hadde nok valgt å male furuen jeg da...

Men smaken er jo som baken :wink:

Gjest Missuganda
Skrevet

Gratulere med ny leilighet, det må være en fin følelse :blunke:

Skrevet
Møbler i hvit laminat mot så mørk parkett er aldri heldig, rødfargen ved spisestubordet dreper rommet og hva i all verden er det for slags stoff du har på soverommet, det ser ut som slik plastikk som bruker til å pakke inn lik med  :o  seriøst, hva er det stoffet???

Hadde jeg vært deg hadde jeg grepet malerkosten og "kvittet" med med endel av treverket og malt over de røde veggene- dere har gjort endel veldig klassiske feil, bla. metallhyller mot brystpanel i tre.

Hvis du tillater det Lillian vil jeg gjerne få kommentere rom for rom!

Minnie

Søte deg, Minnie.......nå må du la Lillian være stolt over leiligheten uten at det første du gjør er og finne feil! Sukk........ :roll:

Skrevet

*rekker opp hånda* Jeg vet hvor det grelle sengeteppet kommer i fra: Har det selv, men det gikk rett i skapet(man vet jo aldi hva man kan få bruk for :lol: . Fikk det med gratis da jeg bestilte noe for mamma i fra Ellos katalogen!!

Gratulerer med ny leilighet!

Koselig leilighet, men jeg persolig er ikke så veldig fan av furu.

PS:Gulvet i stua di var kjempestilig!

Gjest *Lillian*...
Skrevet
*rekker opp hånda* Jeg vet hvor det grelle sengeteppet kommer i fra: Har det selv, men det gikk rett i skapet(man vet jo aldi hva man kan få bruk for :lol: . Fikk det med gratis da jeg bestilte noe for mamma i fra Ellos katalogen!!

:o Jøss, er det ELLOS? :o Trodde ikke sambos gamle bestemor brukte Ellos, men... hehe... Hun slutter visst aldri å sjokkere, hun... :lol:

Lillian - ikke innlogget

Skrevet
Skrevet
LILLIAN !!!

Komfyren og oppvaskemaskinen må ikke stå RETT VED SIDEN AV HVERANDRE!!!! For det første er det faktisk ikke LOV, og for det andre er det FARLIG!

(det er jo naturlig at det ikk er lov nettopp pga at det er farlig!)

Dette er feil!

Lea: Er det lov til å ha komfyr og oppvaskmaskin ved siden av hverandre?

Sambo: Er det lov til å sette vaskemaskin og tørketrommel ved siden av hverandre?

Lea: Ja...

Sambo: Hvorfor skulle det ikke være lov til å sette oppvaskemaskin og komfyr ved siden av hverandre da?

Lea: Vet ikke.

Sambo: Det er ingen problemer med å sette disse to ved siden av hverandre!

Tillieggsinfo: Sambo er elektriker.

Skrevet

ÅÅÅÅÅ, SMACK! :kysse: Lea! Du er en KNUPP som sjekket ut dette for meg, asså!! Herlig... Og nå ble jeg veeeldig glad, for hvis vi hadde måttet flytte på oppvaskmaskinen ANER jeg ikke hvor jeg skulle flyttet den... :lol: Da hadde jeg blitt så lei meg.

Igjen, du er en knupp!!

Og en gang til, til dere andre: TUSEN TAKK FOR STØTTEN!!

Jeg trives fortsatt, er fortsatt stolt, og synes fortsatt at jeg har et fint hjem! :wink: Ergo; ingen endringer siden i går! :ler:

Lillian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...