*Lillian* Skrevet 17. mai 2003 #1 Skrevet 17. mai 2003 Nå kan dere endelig få se mitt nye hjem ferdig innredet, og om jeg så må si det sjøl så er jeg STOLT!! :D Klikk her! Lillian
Chiquita Skrevet 17. mai 2003 #2 Skrevet 17. mai 2003 Flott... OG jeg kan tenke meg at det er godt å endelig være ferdig ?!?!?! *klem*
*Lillian* Skrevet 17. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2003 JEPP, det skal være sikkert og visst!! Lillian :D
Gjest Samara Skrevet 17. mai 2003 #4 Skrevet 17. mai 2003 Så koselig Gleder meg til jeg også kan begynne å innrede mitt eget krypinn... men det blir vel noen år til enda. Håper du kommer til å stortrives! :D
*Lillian* Skrevet 17. mai 2003 Forfatter #6 Skrevet 17. mai 2003 Skal si dere er glad i furu. Ikke vi, tidligere eierne. Vi er mest glad i bjørk vi. Var det forresten ment som en fornærmelse eller? Lillian - på hugget i kveld
Silfen Skrevet 17. mai 2003 #7 Skrevet 17. mai 2003 Sikkert ikke en fornærmelse, men det gir jo huset en hyttestil som mange sikkert ikke liker. Syns dere ellers har fått det fint jeg, selv om jeg heller ikke liker alt det trehvite.
Maxine Grey Skrevet 18. mai 2003 #8 Skrevet 18. mai 2003 Liker både furu og bjørk, jeg... Gode norske tresorter begge to, og tåler bruk, noe man setter pris på når man har levd en stund.
Fakse Skrevet 18. mai 2003 #9 Skrevet 18. mai 2003 Kan jeg få spørre hvor dere har kjøpt den klappstolen som står forran bordet på bilde nr 2? Vi er på jakt etter sånne, men finner bare de der ryggen ikke er bua, og de er ikke noe gode å sitte i. En venn har kjøpt noen slike stoler på Jysk, men det er lenge siden, så de har ikke samme typen lengre. Ellers ser det ut som om dere har fått det fint i nye leiligheta Vi har også ei hel stue i trehvitt, der planlegger jeg å hvitbeise ettervhert, for det blir litt meget for meg. Men nå kan dere jo bare lene der tilbake og være fornøyde! Det er utrolig deilig å være ferdig flytta inn i sitt eget hjem
Gjest Hilde K S Skrevet 18. mai 2003 #10 Skrevet 18. mai 2003 Så kjekt at du trives ! Det fine med panel er at man kan male det om man vil ! Det er mange som liker treverk så bare fortsett med det du.
*Lillian* Skrevet 18. mai 2003 Forfatter #11 Skrevet 18. mai 2003 Kan jeg få spørre hvor dere har kjøpt den klappstolen som står forran bordet på bilde nr 2? Jepp, det kan du... IKEA.... Vi kjøpte den på Ikea i høst, så jeg kan ikke garantere at de fortsatt er der, men det er jo vært å sjekke ut. Vi har ikke pusset opp igjen noe før vi flytta inn hit, vi venter og tar det etterhvert. De aller fleste stuemøblene våre er helt nye. Grunnen til at vi kjøpte trehvite seksjoner osv. var fordi da vet vi at det kan males etterhvert når man blir lei av det. Men vi er jo ikke lei av det enda, har jo bare bodd her litt over en måned.. :blunke: Det bildet der dere så den klappstolen var inne i karnappen vår, som har blitt et "hobbyrom". Men det har vi ikke tenkt å gjøre noe med. Vi vurderer å få tak i en skyvedør eller noe inn til den etterhvert. Kjøkkendørene skal også fornyes etterhvert, da de begynner å bli ganske gamle og slitte (ser ikek det så godt på bildene). Ellers er det store muligheter for at vi maler opp igjen ting etterhvert. Det er jo nyoppusset i 1999 og 2000, så derfor ser vi ikke behovet for mer oppussing enda. Hver sin smak, og glad er jeg for det! Lillian
Zita Skrevet 18. mai 2003 #12 Skrevet 18. mai 2003 Jeg likte sofaen og stuegardinene. Og de røde veggene på kjøkkenet.
bluesky Skrevet 18. mai 2003 #13 Skrevet 18. mai 2003 Ikke vi, tidligere eierne. Vi er mest glad i bjørk vi. Var det forresten ment som en fornærmelse eller? Lillian - på hugget i kveld Nei det var ikke ment som en fornærmelse, men jeg ble så overraska over at en pusser opp et hus med så mye trehvitt fortsatt.
*Lillian* Skrevet 18. mai 2003 Forfatter #14 Skrevet 18. mai 2003 Nei det var ikke ment som en fornærmelse' date=' men jeg ble så overraska over at en pusser opp et hus med så mye trehvitt fortsatt.[/quote'] Hehe, jeg tok det ikke egentlig så veldig hardt innpå meg asså.. :blunke: Det var nok de tidligere eierne som pussa opp med så mye trehvitt. Vi synes det er fint enda, enn så lenge. Lillian
Skusla Skrevet 18. mai 2003 #16 Skrevet 18. mai 2003 Så koselig dere har fått det ...... :D Tipper du er glad over å endelig ha kommet i orden. Ser ut som dere har god plass, og det er deilig. Skikkelig fint var det!
MarianneE Skrevet 20. mai 2003 #17 Skrevet 20. mai 2003 Kjempe koselig! *skuer utover hølet av en hybel-leilighet som skulle vært rydda* Sukk.......
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. mai 2003 #18 Skrevet 20. mai 2003 Møbler i hvit laminat mot så mørk parkett er aldri heldig, rødfargen ved spisestubordet dreper rommet og hva i all verden er det for slags stoff du har på soverommet, det ser ut som slik plastikk som bruker til å pakke inn lik med :o seriøst, hva er det stoffet??? Hadde jeg vært deg hadde jeg grepet malerkosten og "kvittet" med med endel av treverket og malt over de røde veggene- dere har gjort endel veldig klassiske feil, bla. metallhyller mot brystpanel i tre. Hvis du tillater det Lillian vil jeg gjerne få kommentere rom for rom! Minnie
Tusenfryd Skrevet 20. mai 2003 #19 Skrevet 20. mai 2003 Nå kommer hun her og forteller hvor fint hun synes hun har fått det - det er ingen invitasjon til å komme med meningen sin - det er rett og slett uoppdragent av deg, Minnie. Kommer du ubedt med meningen din når du blir invitert hjem til folk også? Vi har alle forskjellig smak!
Miew Skrevet 20. mai 2003 #20 Skrevet 20. mai 2003 LILLIAN !!! Komfyren og oppvaskemaskinen må ikke stå RETT VED SIDEN AV HVERANDRE!!!! For det første er det faktisk ikke LOV, og for det andre er det FARLIG! (det er jo naturlig at det ikk er lov nettopp pga at det er farlig!) (den leiligheten er i bergen, sant? har sett den på en eller annen salgsside på nettet) Ligner iallefall! Ellers så det hjemmekoselig ut! Grattis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå