BitteLille Skrevet 12. juli 2008 #81 Del Skrevet 12. juli 2008 Blir spennende med hund! Schnauzer er en av rasene jeg og har altid hatt lyst på, de er kjempefine! Men vi fant ut at rasen ikke passet oss helt, og endte opp med basset hound istede. Litt forskjellige raser kan man jo si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 20. juli 2008 #82 Del Skrevet 20. juli 2008 Hvordan gikk det hos oppdretteren? Her har vi dvergschnauzer som nærmeste nabo, veldig flotte og arbeidsomme hunder, en virkelig stor hund i liten kropp. Veldig glad i barn, og er helt super! Håper du har en god ferie, uten alt for mye tanker på annet enn livet i sin helhet filosofert over et glass rødvin eller to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 27. juli 2008 #83 Del Skrevet 27. juli 2008 Lister meg innom for å hilse pent! Hilsen Burpen,- ny i nabolaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 18. august 2008 #84 Del Skrevet 18. august 2008 Hvordan står det til hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 14. januar 2009 #85 Del Skrevet 14. januar 2009 Innom her å ser til deg, men du har jo ikke vært her på flere mnd?? I allefall, legger igjen et spor så jeg kan følge med den spennende tiden frem mot å bli foreldre, og håper du snart skal oppdatere litt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå