Gå til innhold

Kvick skulle så gjerne...


kvick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh.. Du får en spennende helg du da ;) he he.. Stå på !!!!! :ler:

Hehe.. Takk!!

Ja, nå er det bare å krysse fingrene og la det stå til. Har ikke så høye forhåpninger, men man vet jo aldri. Og hvis det ikke klaffer denne gangen så har vi sommerferie neste runde. Har tror på at litt ferie og avslapping kan gjøre underverker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneBerit
Hehe.. Takk!!

Ja, nå er det bare å krysse fingrene og la det stå til. Har ikke så høye forhåpninger, men man vet jo aldri. Og hvis det ikke klaffer denne gangen så har vi sommerferie neste runde. Har tror på at litt ferie og avslapping kan gjøre underverker..

hihi.. :) det gjør jeg også! :) Har endelig ferie nå!! :) lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse og nyyyyt ferien!

Jeg har nesten tre uker igjen og det føles som en evighet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73
Kos deg masse og nyyyyt ferien!

Jeg har nesten tre uker igjen og det føles som en evighet!!

3 uker igjen til ferie? Planer for ferien?

Jeg skal HELT til Hemsedal.... Ellers så skal jeg være hjemme og gjøre bare fornuftige ting. Mulig en tur til Oslo og det blide sørland... Kjenner jeg kunne tenkt meg å reise laaaaaaangt bort og ha skikkelig ferie, men det får bli til neste år! :jepp: Ikke langt man kommer med studentpenger.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneBerit
Kos deg masse og nyyyyt ferien!

Jeg har nesten tre uker igjen og det føles som en evighet!!

Det skal jeg virkelig! :) 8 uker skoleferie! :) men det blir vell litt jobbing iløpet av sommern, men ikke før om to uker! :)

håper sommern bringer noe godt for alle hær inne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 uker igjen til ferie? Planer for ferien?

Jeg skal HELT til Hemsedal.... Ellers så skal jeg være hjemme og gjøre bare fornuftige ting. Mulig en tur til Oslo og det blide sørland... Kjenner jeg kunne tenkt meg å reise laaaaaaangt bort og ha skikkelig ferie, men det får bli til neste år! :jepp: Ikke langt man kommer med studentpenger.. :fnise:

Jeg synes det høres ut som noen bra planer, jeg. Vi skal også være i Norge. Vi er så heldige at familiene våre har hytte både ved sjøen og på fjellet så da får vi litt i pose og sekk. Med forbehold om at værgudene er med oss (noe som egentlig er et ganske stort forbehold når det gjelder dette landet) så syns jeg Norge og sommeren er helt topp! Trenger liksom ikke 45 grader for å kose meg, jeg.. Vil heller prioritere å evt. reise til varmere strøk en gang til vinteren.

Hehe.. nei, studelånet er vel egentlig ikke beregnet på alt for mange sydhavsferier.. men du verden så deilig det er å være student også. (slik jeg husker det, men man glemmer jo ganske fort helgelesing, eksamensnerver, dårlig råd osv..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halooo.. EL, hvor blir du av? Hadde forventet at egget skulle ta seg en tur allerede på lørdag, men det har enda ikke antydet noe ønske om å forlate posen sin (eller hva det nå er det bor i). Kan være stress som forårsaker forsinkelsen.. Noen som har et godt tips for hvordan man kan unngå å stresse med å ikke stresse? :forvirret:

Håper i alle fall det blir noen EL på meg i et hele tatt denne måneden, noe annet hadde vært utrolig frustrerende. :slåss:

Godt jeg har noe å se frem til i alle fall, til helgen skal jeg og mannen på spa. Tror ikke jeg vil ha spesielt vondt av en avslappende, romantisk helg og noen gode runder med litt skikkelig massasje nå. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneBerit
Halooo.. EL, hvor blir du av? Hadde forventet at egget skulle ta seg en tur allerede på lørdag, men det har enda ikke antydet noe ønske om å forlate posen sin (eller hva det nå er det bor i). Kan være stress som forårsaker forsinkelsen.. Noen som har et godt tips for hvordan man kan unngå å stresse med å ikke stresse? :forvirret:

Håper i alle fall det blir noen EL på meg i et hele tatt denne måneden, noe annet hadde vært utrolig frustrerende. :slåss:

Godt jeg har noe å se frem til i alle fall, til helgen skal jeg og mannen på spa. Tror ikke jeg vil ha spesielt vondt av en avslappende, romantisk helg og noen gode runder med litt skikkelig massasje nå. Gleder meg!

åååå...! Spa! så heldig dere er!! :)

kan jo hende at spa turen kan hjelpe mot stresset! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halooo.. EL, hvor blir du av? Hadde forventet at egget skulle ta seg en tur allerede på lørdag, men det har enda ikke antydet noe ønske om å forlate posen sin (eller hva det nå er det bor i). Kan være stress som forårsaker forsinkelsen.. Noen som har et godt tips for hvordan man kan unngå å stresse med å ikke stresse? :forvirret:

Håper i alle fall det blir noen EL på meg i et hele tatt denne måneden, noe annet hadde vært utrolig frustrerende. :slåss:

Godt jeg har noe å se frem til i alle fall, til helgen skal jeg og mannen på spa. Tror ikke jeg vil ha spesielt vondt av en avslappende, romantisk helg og noen gode runder med litt skikkelig massasje nå. Gleder meg!

Høres ut som du har oppskriften for en stressfri helg klar :jepp: Helt vidunderlig med spa helg med din kjære :hjerter_rundt:

Heier på EL :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå...! Spa! så heldig dere er!! :)

kan jo hende at spa turen kan hjelpe mot stresset! :)

Ja, det blir utrolig deilig. Får satse på at det gjør susen for høye skuldre og tilbakeholdne EL-er. :)

Høres ut som du har oppskriften for en stressfri helg klar :jepp: Helt vidunderlig med spa helg med din kjære :hjerter_rundt:

Heier på EL :duskedame:

Takk skal du ha, pusilus, tror EL trenger å bli heiet fram, litt sjenert denne gangen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fisk73

Spa høres utrolig kjekt og deilig ut! Det er kanskje akkurat det som skal til?

Ha en super dag kvick!!

Her burde jeg finne sengen..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spa høres utrolig kjekt og deilig ut! Det er kanskje akkurat det som skal til?

Ha en super dag kvick!!

Her burde jeg finne sengen..... :sjenert:

Ja, det ble en sen kveld på deg, men du skal kanskje ikke opp 6.30 slik som meg? :kjefte:

Kan jo håpe at en liten spa-tur er det som skal til ;) Om ikke annet så blir det i alle fall veldig deilig, et sårt etterlengtet pusterom!

Ha en super dag du også, Fisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73
Ja, det ble en sen kveld på deg, men du skal kanskje ikke opp 6.30 slik som meg? :kjefte:

Kan jo håpe at en liten spa-tur er det som skal til ;) Om ikke annet så blir det i alle fall veldig deilig, et sårt etterlengtet pusterom!

Ha en super dag du også, Fisk!

:fnise:

Nei i dag begynner jeg på jobb kl 11, så derfor mine utskeielser på natten...

Kunne tenkt meg spatur jeg også.... Kanskje jeg skulle tatt med meg svigerinnen min på spa...? :klø: Nei, jeg har jo ikke tjent nok penger enda... :gråte:

:fnise:

Off to work here!!

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise:

Nei i dag begynner jeg på jobb kl 11, så derfor mine utskeielser på natten...

Kunne tenkt meg spatur jeg også.... Kanskje jeg skulle tatt med meg svigerinnen min på spa...? :klø: Nei, jeg har jo ikke tjent nok penger enda... :gråte:

:fnise:

Off to work here!!

:goodbye:

Høres fantastisk ut å begynne kl. 11! For B-mennesker som meg er kl. 8 ganske usjarmerende!

:) Ja, man må nok tjene litt før man kan dra på spa. På den andre side... jo mer man jobber jo mer trenger man å dra på spa og få løst opp i stive nakker og høye skuldre.

Ha en fin dag på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på EL :duskedame:

Ellers slenger jeg meg på og heier frem EL :duskedame:

Takk for hjelpen jenter! Ser ut som om EL-heingen deres har hjulpet! :) På charten min ser det faktisk ut som om det skjedde noe allerede på mandag! Temperaturen er i alle fall på vei oppover nå, det lover godt! Jippi.. da er jeg back in business. Og, notat til meg selv: kaste alle dumme EL-tester, får jo nesten aldri noe utslag på dem, jo.

Hmmm.. da dukket det opp en ny problemstilling, noe skal det jo alltids være. Skal på jobbfest i morgen og da dukker alkohol-spørsmålet opp. I.o.m. at jeg sannsynligvis har hatt EL for et par dager siden bør jeg vel holde meg helt unna hvis jeg skal følge de strengeste rådene. Vurderer å ta meg et glass vin, føler ikke for å være helt hysterisk heller. Skal nok klare å få det ene glasset til å vare under hele middagen, og da vekker jeg heller ingen oppsikt. Synd at det skal være sånn, men man får gravid-stemplet i panna med en gang man ikke drikker på slike fester (og det er jo ekstra kjipt når man mest sannsynlig ikke er det.. )

Tror jeg skal begynne å tusle meg i seng nå så slipper jeg å bli alt for trøtt i morgen..:sove: Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at el har vist seg :)

Angående vinglass så ville ikke jeg tatt det så tung. Tar vel en ukes tid før egget fester seg uansett, sånn jeg har tenkt i hvert fall.

Håper egget uansett fester seg godt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...