Gå til innhold

CeNedras dagbok ting

CeNedra

Anbefalte innlegg

åh

javel mia'en er ferdig.

Nå skal den konsumeres i et glupske jafs integrert med fetaost, oliven og tomater. OG BLADER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nå har jeg lest litt ,notert litt og gjort noen oppgaver.

og nå er jeg lei

nå skal jeg se på teite ting på tv spise sjokolade og is og kanskje popcorn

også skal jeg hoppe tau.

hoppe tau er viktig

hoppe tau nullifiserer sjokoladen og isen og kanskje også popcornet

også skal jeg lese mer

sånn at jeg har kommet gjennom mer en et kapittel i dag.

også skal jeg ta noen situps og noen armhevinger.

fordi for to år siden tok jeg 50 armhevinger og kanskje 40 situps på en gang. i dag tar jeg nok 15 armhevinger og muligens 10 situps på en gang. så dør jeg litt før jeg kan reise meg opp igjen.

jeg er en svak pingle. blitt. kanskje det er pga av for mye sjokolade, is og kanskje også popcorn. eller kanskje det er fordi jeg har busskort i stedet for sykkel og datamaskin istedet for svømmehallmedlemskap.

vet dere hva? det er farlig å lese for mange blader? Jeg har nesten lest alle databladene jeg fikk, og nå har jeg lest nesten alle motebladene så jeg begynte på et blad som heter shape... huff.... ganske slemt blad.... som sier det er bra å ha kondis....,,,, huff huff huff... huffemonster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 pizzaer er ute av ovnen!

Flink har jeg vært!

Bare så du vet det liksom.

Og jeg vil også ha is og sjokolade.

Men ikke popcorn da. Får sånne dingser i tennene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor?

Fordi det er masse mas med å lage pizza.

En stor deig hever like fort som en liten deig og jeg hadde masse kjøtt og sånt.

Så nå har vi pizza i minst 2 dager.

(Døgnet er forresten også en speilvendt klokke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

usj, samme middagen i to dager til?

det er det verste jeg vet... :) jeg må liksom ha variasjon.

jeg er en kresen pest og plage, sier min kjære sambo.

hehe

døgnet er en speilvendt klokke

hehe, forferdelig dypt og kryptisk?

døgnet må jo gå rett vei, man trenger ikke tenke på døgnet abstrakt vel?

Forklar takk:)

Hehe, egentlig hysterisk morsomt, ser for meg en gammal gammal gubbefilosof som klør seg i det lange gråe skjegget og sier : "døgnet er en speilvendt klokke..." hehe LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza fungerer veldig fint som både frokost og lunsj da.

Og sambo kunne sikkert spist pizza hver eneste dag.

Variasjon blir det jo uansett..

Kyllingpizza i dag, biffpizza i morgen og kjøttdeigpizza på lørdag.

Døgnet er ikke speilvendt, men inni hodet mitt går viseren fortsatt feil vei.

Er nå dette så vanskelig å forstå?

*går for å trimme skjegget*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o :o :o

ja, vanskelig å forstå.

hvorfor gjør du det så vanskelig inni hodet ditt? Vi har jo begrenset hodeplass så hvorfor gjøre det speilvendt inni der med døgnbilder og årstidbilder? kanskje det er fordi vi ser speilvendt? Liksom når en ser verden vil man det inni hodet bli både oppogned og speilvendt før en får organisert det lengre bak.... kanskje du ikke organiserer det lengre bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. dette var jo ikke komplisert før jeg begynte å sette ord på det da. Tror nok at jeg hadde brukt mer kapasitet om jeg skulle gjort om på alt.

Jammen glad for at ukene mine ikke er speilvendte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det hadde nok blitt ganske anstrengende om også de skulle vært

speilvendte! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW jeg er blitt erfaren bruker!!

mmm, kanskje et tegn på tidsprioriteringen:internett versus eksamenslesing...

jaja, bra jeg er flink i noen iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iDAG

Lest kjempemasse hele tiden uten tusen internett pauser. Kanskje bare 80 eller noe. :)

Så bra...

vondt i øynene nå : lese lese lese

og ryggen : kjøpe kontorstol med feriepenger

kjøkken stoler er muligens ikke det beste alternativet

slappe av nå med middag og besøk og slapping av.

ønsk ønsk badekar med bobler lys og eksamen knips borte.

mm. lesing. mange timer. hjernedød....ødelagt... vokabularet mitt...

huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg helt fin igjen selvsagt.

Etter mye lesing var det deilig å gjøre noe sosialt, og

deretter måtte jeg gjøre noe gøy liksom, så lagde

en flashside igjen.

Helt alene, jeg synes jeg blir flinkere å flinkere jeg:)

Men jeg har liksom ingenting å lage hjemmeside om lenger, pluss jeg er lei av min egen og orker ikke lage ny av en slik side. Så jeg bare lager tullesider. Men den var pen da:) morsomt med menyen synes jeg iallefall!!!

skryt skryt og skyrt

og med takker jeg for meg og sier godnatta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa:

se jeg har laget dokke av kjæresten min:  

http://www.stud.aoa.hist.no/~nilsenw/stest.html  

Hva er det du jobber som? er ikke du dataeksperten?  

Hva er du ekspert i? hvis du kan flash er det kjempesnilt om  

du gir tips til dukkesiden min:)

Hihi.. så søt kjærestedokka di var da!

Jeg jobber som potet i et datafirma ja. Men jeg kan ikke noe om flash. Egentlig er jobben min å svare på teite spørsmål fra kunder og å skru fra hverandre PC-er som ikke virker, for så å skru dem sammen igjen.

Dessuten er jeg en racer på å fjerne virus.

Men det er kanskje ikke nødvendig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Leste i en annen tråd at du bare hadde vidergående og høyskole,  

og så er du potet i et datafirma? Så GØY!  

jeg har liksom lyst å være potet siden jeg er god til tusen små ting og lærer kjemperaskt, men tror ikke jeg får noen jobb uten utdanning da..

Videregående og folkehøgskole, ja.

Hadde ingen datakunnskaper da jeg begynte å jobbe i dette firmaet. Skulle vel fungere som sekretær eller noe sånt. Men så er jeg jo nyskjerrig da. Plutselig så hadde jeg lært litt og nå er jeg sykmeldt potet. Har vel potetet litt for mye i det siste.

du er en racer på å fjerne virus? men gjør ikke norton det for en..  

og om en har linux eller mac får en ikke virus...

"Våre" kunder er stort sett menn i 40-50-års alderen. De vet hvordan man skru på Pc-en, hvordan man skriver brev i Word og en sjelden gang klarer de å sende en mail.

Linux og Mac fungerer ikke med programvaren vi selger/forhandler. Og de fleste har Norton eller Norman, men den er ikke oppdatert. De åpner alle mailer og får støtt og stadig virus. Så ringer de meg og tror at verden kommer til å gå under.

Jeg har en Cd med sånne fixer i veska til enhver tid. Dytter inn Cd-en, sier "Hmmm" og "Jøss", så blir viruset borte.

Ettrpå må jeg trøste dem og si at de ikke er de eneste som har hatt virus den siste tiden...

Ganske morsomt til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi OI

klokken er blitt så seint. Uff jeg hater disse eksamenstider. Ikke bare er de uendelige, de er også så utrolige monotone. Jeg ståroppleser, spiserleser, vaskeroppleser, leserleser,spiserleser, hoppertauleser og internett og så sengetid. uff, jeg hater det monotone. men jeg liker egentlig å lære ting da. Spesielt er det disse siste eksamene der jeg før ikke har lest hele pensum. Så jeg leser nesten hele bøkene for første gang. Lærer masse nytt og det er mye som er interessant. Men dessverre mye som er tørt også...

HAR lyst å lese andre ting. skikkelige bøker. morsomme bøker. har forbrytelse og straff i bokhylla som jeg ikke har lest enda. og dessuten også en bunke nye bøker jeg kjøpe på tilbud for noen uker siden. Også har jeg lyst å gjøre ferdig lærflash boka mi, lærdreamweaver og lærrussisk boka mi. Og så har jeg lyst å klippe håret mitt, kjøpe nye klær og reise til skottland. jeg har lyst til å begynne med yoga, få tak i hund og få tre små barn. Jeg vil strikke meg en genser selv om jeg ikke kan strikke, lære aikido og kunne sparke ordentlig. Også trenger jeg Cder. trenger en cd av placebo, en av cat power og endel av david bowie. også kanskje må jeg finne ut av flere musikkfolk. liker jeg nightwish? liker jeg mew? Jeg har lyst å gå på kurs, svømme mer og kjøpe badekar.Trenger å ordne i fotografier, putte dem i album og dessuten å jogge hver morgen klokken 5-6 før folk har stått opp og luften lukter ubrukt og ren. Jeg Må male og tegne og lage morsomme tegnefilmer i flash, og jeg burde reist og besøkt familien min, moren min, broren min og faren min og alle andre.

Puuuh for et maseinnlegg dette ble:) deilig å mase litt da! :kissfan:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagskrølling

jeg har vaska håret, hatt sprayskumting i det og fletta det og rulla det i små knotter på hodet. Når jeg tar det ut i kveld så kommer det til å bli rare krøller.

og jeg har brun neglelakk på meg. med blå prikker på.

Og eksamensnoterings-pennen angrep meg så nå har jeg penneprikker og streker på hele armen og hånden. Men det passer til neglelakken og hodekrøllingen, så jeg bryr meg ikke. Måtte straffe pennen da. så den lærer av sine grufulle angrep.

men da ble den lei seg og slutta å virke. vet ikke om det var "fyet", pekefingeren eller det at jeg lot være å ta på korken mens jeg vaska opp. men nå kan den ha det så godt. så får jeg kjøpe meg en ny pennevenn i morgen. skriver med den røde imens, den er iallefall i bedre humør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...