Gjest madam_mim Skrevet 24. juni 2008 #201 Del Skrevet 24. juni 2008 Mim: jepp, hvis det blir forrett blir det den! Pysepus: jeg kommer til å ta det på ordet altså, trenger all den hjelp jeg kan få!! så vær forsiktig med hva du lover Jeg hjelper også, men jeg bør ikke servere Kan åpne gaver jeg, det er jeg en kløpper på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. juni 2008 #202 Del Skrevet 24. juni 2008 Hvis jeg kan servere, kan du servere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #203 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) I dag har jeg vært å spraya meg brun, skal i bryllup på lørdag.. .. og DET skal jeg jammen gjøre før bryllupet vårt! Jeg har BRUNE ben!! :dåne: Endret 26. juni 2008 av *Aprin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 26. juni 2008 #204 Del Skrevet 26. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 26. juni 2008 #205 Del Skrevet 26. juni 2008 Ble det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. juni 2008 #206 Del Skrevet 26. juni 2008 Spaytan er gull verdt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 26. juni 2008 #207 Del Skrevet 26. juni 2008 Spray-tan er supert! Iallefall di der som man går til og betaler litt for. Blir ikke akkurat det samme med den hjemme-bruninga Det er veldig kjekt når man skal i bryllup og slikt! Eller når man skal til syden! Så man slipper å se ut som en annen bleikfis når man kommer dit :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 27. juni 2008 #208 Del Skrevet 27. juni 2008 Snart helg snupis Ha en kjempefin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #209 Del Skrevet 27. juni 2008 det ble dødsbra!! grusomt å stå i bare trusa mens en fremmed dame sprayer hele deg da :dåne: men resultatet ble bra! Kommer definitivt til å gjøre det igjen til spesielle anledninger Snart helg ja! Jeg skal i bryllup i helgen, 2 dagers, så bånn gass både i dag og i morgen! Gleder meg til søndag! DA skal jeg slappe av! Ellers, har jeg kjøpt organzaduker i sølv på tilbud, som jeg skal ha midt på hovedbordet. Håper det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. juni 2008 #210 Del Skrevet 27. juni 2008 Hvis jeg skal gjøre det til DAGEN, burde jeg kanskje prøve det en gang først da? :klø: Går på msn og snakker med deg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. juni 2008 #211 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg har også litt lyst å prøve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 27. juni 2008 #212 Del Skrevet 27. juni 2008 Ja det er litt ekkelt det at man må stå i bare trusa fremfor en frmmed dame Er veeeldig glad for at det er tanta mi som har det her! Dinedama: Vi kan dra en dag, så kan jeg spaye deg! Jeg får lov til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #213 Del Skrevet 28. juni 2008 Vi har fått toastmaster i boks!!! og han er kjempeflink!!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. juni 2008 #214 Del Skrevet 28. juni 2008 Vi har fått toastmaster i boks!!! og han er kjempeflink!!!!! :hoppe: Å, så bra! Hvem er det? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 28. juni 2008 #215 Del Skrevet 28. juni 2008 *like nysjerrig som pysepus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #216 Del Skrevet 29. juni 2008 Onkelen min Han var toastmaster i det bryllupet vi var i i år også, og vi er utrolig glad for at han sa ja! :hoppe: Nå skal jeg sende mail til kokken vi hadde besøk av, og spør om han kan lage menyen Mim hjalp meg med å utforme. Kan han det, går vi for han!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #217 Del Skrevet 29. juni 2008 Nå sender jeg mail og ber om en av følgende til hovedrett; Entrecote av kalv m/potetbåter, soppstuing, grønnsaker og kryddersmør eller m/urtepoteter, soppstuing, grønnsaker og mild sennepssaus eller m/urtepoteter, grønnsaker og soppsaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 29. juni 2008 #218 Del Skrevet 29. juni 2008 :hoppe: :hoppe: Åååå, jeg gleeeeeeeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #219 Del Skrevet 29. juni 2008 :hoppe: :hoppe: Åååå, jeg gleeeeeeeder meg Nå har jeg fått svar! Forrett - spekeskinke servert med melon, på en seng av salat Hovedrett - Entrecote av kalv, m/ mandelpotet med urter, sauterte grønnsaker og soppsaus. Dessert - Italiensk moccakake servert med hjemmlaget vaniljekrem og hjemmelagen bringebærcoulis. Kuvertpris er kr 390, høres det greit ut? :klø: Han understreket at prisen dekket alt (arbeidstimer, for han og en hjelper(som er med hele dagen), kjøring, og at han stiller med alt av utstyr) er ikke det vanlig da?! Har ikke tenkt på at noe skulle komme i tillegg til kuvertprisen på de vi har undersøkt?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 29. juni 2008 #220 Del Skrevet 29. juni 2008 Nå har jeg fått svar! Forrett - spekeskinke servert med melon, på en seng av salat Hovedrett - Entrecote av kalv, m/ mandelpotet med urter, sauterte grønnsaker og soppsaus. Dessert - Italiensk moccakake servert med hjemmlaget vaniljekrem og hjemmelagen bringebærcoulis. Kuvertpris er kr 390, høres det greit ut? :klø: Han understreket at prisen dekket alt (arbeidstimer, for han og en hjelper(som er med hele dagen), kjøring, og at han stiller med alt av utstyr) er ikke det vanlig da?! Har ikke tenkt på at noe skulle komme i tillegg til kuvertprisen på de vi har undersøkt?! :juhu: :juhu: :juhu: Menyen er på plass Og det høres nammenam ut 390 kr pr kuvert er en veldig grei pris, vi betaler 399 kr tror jeg Pleier å ligge på det for en 3 retters okei meny har jeg inntrykk av Så vidt jeg vet så betaler ikke vi noe ekstra for arbeidstimer osv osv, trodde da det var med i prisen :klø: *må sjekke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå