Gå til innhold

Er fising ekkelt for dere jenter etter å ha hvert sammen en stund?


Gjest Prompegutt

Anbefalte innlegg

Gjest Chrissy82

Fising er naturlig men jeg synes den personen som fiser burde gå ut av rommet og gjøre det.. liker ikke helt lukten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er ikke ekkelt, men det kan jo fort bli sånn morsomt-ekkel-fis :fnise:

Kommer helt ann på hvordan lyd det er når man presser den ut :ler:

Både jeg og mannen fiser når vi må, men selvfølgelig ikke når det er upassende som f.esk når det er andre til stede, under middagen o.l... Er det stinkbomber tar vi hensyn og går ut eller på badet å slipper de :ler:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Oi, jeg gjør det hele tiden jeg! Men jeg mistenker at det har noe med tarmene eller kostholdet mitt å gjøre, for hvis jeg skulle gått på badet hver gang jeg måtte prompe, så måtte jeg jo gått dit flere ganger i løpet av fem minutter, noen ganger. Ikke alltid altså, men enkelte dager rundt mensen så har jeg SKIKKELIG mye luft i magen. Kjæresten min bare ler av det, men nå fikk jeg litt lyst til å spørre han om det kanskje plager han.. Hehe.

Men, igjen. Noen ganger så bare kommer det luft HELE tida.. og det er liksom ikke mye man kan gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Et kosthold kan reguleres.

Selv om krppsfunksjoner er naturlige, betyr det ikke at man trenger å utøve dem helt uten sensur hvorsomhelst og nårsomhelst. Fising prøver man å unngå å plage andre med, det er veldig elementært, akkurat som med raping. Uhell skjer, det er en ting, men å ikke engang prøve å legge bånd på seg er en stor turn off.

Jeg ville ikke sagt at fising i seg selv er skilsmissegrunn, men jeg kan forstå hvordan det kan bli det, som en sum av mange ubehagelige opplevelser over lang tid. Folk som ikke tar hensyn til andre er i grunnen ikke spesielt tiltrekkende uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhell er greit, men det er motbydelig å spre tarmgass og ekle lyder fordi man ikke gidder å bevege seg litt unna. Jeg synes det er en skikkelig turn off med menn som ikke tar slike hensyn (har ikke opplevd kvinner som ikke prøver å holde den funksjonen under kontroll), og ville ikke valgt å leve med en som insisterte på å prompe uhemmet i mitt nærvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både min x og min nåværende er prumpegutter og det plager meg ikke. DVS, så lenge de skjønner selv når det ikke passer seg.

Jeg derimot fiser ikke foran de, var sammen med x i fire år og likte ikke gjøre det. Og absolutt ikke nå foran min nye kjæreste. Men problemet med å holde de inne hele dagen er jo at de kommer ut om natta, og da er jeg jo like langt når det gjelder å "skjule" det for mannen ;):flau:

Hvordan ser du for deg å leve sammen med noen livet ut uten å prompe i deres nærvær? Klart det er ekkelt når noen promper og raper i tide og (ikke minst) utide, men en eller annen gang må enhver jente slappe av og slippe`n ut!

For et tema forresten, hihihi :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Både meg og samboeren min fiser når vi må. Som noen sa tidligere i tråden, jeg gidder ikke springe på badet eller verandaen i mitt eget hjem hver gang jeg må. Og som en annen sa, noen ganger må jeg flere ganger på kort tid, skal jeg da springe ut og inn av badet hele kvelden? Jeg blir skikkelig oppblåst når jeg må holde det inne (noe som jeg gjør når vi har besøk/jeg er med andre), kunne absolutt ikke tenke meg å ha det sånn hver dag.

Heldigvis er mannen i mitt liv av samme tankegang. Fising er naturlig og må slippes ut når den kommer når det bare er oss to. Faktisk så morer vi oss av og til av morsomme lyder eller visst lukten skulle vere ekstra merkelig/dårlig. Klarer ikke å bli sint på samboeren hvis han fiser en høylytt og illeluktende en, begynner heller å le.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fising er naturlig så det er ikke ekkelt.

Etter at et forhold har vart en stund er det bare sunt å kunne være seg selv å fise når man må.

Mener ikke at det skal demonstreres, men skjer det så skjer det!

Da sier man unnskyld og gjør ikke noe stort nummer ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et hendelig uhell kan skje alle, men jeg hadde nok ikke klart å vært sammen med en som prompet konstant og nærmest demonstrativt. Jeg hadde et part sånne kompiser i studietiden, og det var greit da - men ikke hvis dette var noe jeg måtte leve med til daglig.

Man bruker hodet og god folkeskikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En beskjeden rap fra typen er ok, men ikke fising nei! Hadde selvfølgelig ikke dumpa han, men hadde nok irritert meg over det hvis han gjorde det. Min filosofi er å ikke fise forran den du skal ha sex med. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skulle sagt det selv ;)

Fising er helt naturlig.. noen mennesker ser på dette som en turn-on, faktisk.. heh.. men ofr guds skyld.. alle fiser.. :)

Det samme med raping også..!

men det skal selfølgelig gjøres med folkeskikk da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har en pinlig ting å si.

Vi hadde 69 og mens hans slikker meg kommer det et brak ut, hørtes jo helt ut som en fis, men det var en musefis. Alikevel var det ganske pinlig for min del, men vi bare lo av det. Sporet litt av her :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest milkyway

Jeg gjør det i skjul, men at han braker løs bryr meg ikke annet enn at jeg ler av det. Jeg ler av å tenke på det nå faktisk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne blir folk dumpa for dårleg rettskriving, så eg er eigentleg ikkje overraska.

En jeg hadde på gli en gang feis OG hadde rævva rettskriving. Han ble dumpa, ja..

Ulike mennesker har ulike krav til en eventuell partner, og OK rettskriving samt fisefri sone rundt meg inngår i mine krav. En ærlig sak det da, eller? ;)

Etter en stund (1 år?) er det greit..:) Men kjæresten min fikk visst med seg denne hendelsen, derfor tør han ikke :fnise: Selv om vi har vært kjærester i tre år og samboere i ett :) Egentlig ganske fornøyd med det jeg altså, selv om jeg selvfølgelig ikke dumper ham om han slipper en nå... Da synes jeg bare det er ustyrtelig morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det kan skje små "uhell", og det gjør meg ingenting. Men jeg er virkelig glad for at samboeren min har såpass respekt for meg, og god allmenndannelse, at han ikke fiser med vilje i nærheten av folk. Det samme gjelder meg, selvsagt. Vi verken raper eller fiser i utrengsmål. Eller piller oss i nesa, eller andre for så vidt naturlige kroppslige ting som kan oppfattes som ekle.

Vi har bare bodd sammen i ett års tid, men jeg kan aldri tenke meg (og håper ikke) at vi vil bli så avslappet i forhold til hverandre at vi ikke holder igjen en promp når den andre er tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, alle har vel litt gass som må ut ;)

Jepp, vi fiser foran hverandre og tror ingen av oss kommer til å gjøre det slutt pga det nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min og jeg fiser da vi må. Men har vi gjester, eller er ute hos noen, eller i butikken ol da gjør vi jo selvfølgelig ikke det. Fis er jo naturlig. Litt artige lyder, og grusom lukt. men må man så må man..Gjør det kun hjemme da! :D Sikkert noen som syns det er ekkelt, men men.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...