Gå til innhold

Er fising ekkelt for dere jenter etter å ha hvert sammen en stund?


Gjest Prompegutt

Anbefalte innlegg

Gjest Prompegutt

Jeg lurer på om fising er ekkelt blant dere jenter etter du har hatt en partner over lengre tid?

For jeg syns det er helt ok om dama fiser liksom....det er helt normalt liksom. Men jeg har hørt at noen har blitt dumpet pga fising.....stemmer det at det er årsak til samlivsbrudd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehehe

Jeg ville ikke dumpet pga fising. Synes det er helt naturlig.

Men man kan ta hensyn!! Type; vanlig folkeskikk. Du fiser ikke under middagen. Du fiser ikke i alle sammenhenger. Det ER lov å gå på verandaen eller badet eller noe om det er en skikkelig fisedag. En fis her og der gjør vel ingenting, men dersom det er en del av en shabby, ustelt og uhøflig helhet, så kan jeg se for meg at begeret ville rent over. Men hallo. Alle fiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, det stemmer. Min forrige kjæreste dumpet meg fordi jeg feis for mye. Han syntes lukten var ok, men han var ikke spesielt glad i lyden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer. Min forrige kjæreste dumpet meg fordi jeg feis for mye. Han syntes lukten var ok, men han var ikke spesielt glad i lyden...

en merkleig grunn til å dumpe noen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg lurer på om fising er ekkelt blant dere jenter etter du har hatt en partner over lengre tid?

Det er grusomt - og absolutt en dumpegrunn! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thalee
hehehehe

Jeg ville ikke dumpet pga fising. Synes det er helt naturlig.

Men man kan ta hensyn!! Type; vanlig folkeskikk. Du fiser ikke under middagen. Du fiser ikke i alle sammenhenger. Det ER lov å gå på verandaen eller badet eller noe om det er en skikkelig fisedag. En fis her og der gjør vel ingenting, men dersom det er en del av en shabby, ustelt og uhøflig helhet, så kan jeg se for meg at begeret ville rent over. Men hallo. Alle fiser

Som jeg skulle sagt det selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om fising er ekkelt blant dere jenter etter du har hatt en partner over lengre tid?

For jeg syns det er helt ok om dama fiser liksom....det er helt normalt liksom. Men jeg har hørt at noen har blitt dumpet pga fising.....stemmer det at det er årsak til samlivsbrudd?

Fising og raping er ekkelt. Det synst jeg folk kan gjøre på badet eller når de er alene. Om det er en dumpingsårsak kan diskuteres, tror nok ikke jeg ville ha gjort det, men de måtte respektert meg(ja, så ekkelt synst jeg det er) ved å gå vekk og gjøre det de måtte gjøre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest samson

Kanskje en merkelig grunn for å dumpe noen sånn i utgangspunktet, men hvis man sitter og raper og fiser høylitt daglig så kan jeg strekke meg til å forstå det.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Om kjæresten min slapp en liten fis ved et uhell så jeg hørte det, hadde ikke gjort noen ting. Men tror ikke jeg ville vært sammen med en som fiser i tide og utide.

Litt rart det der egentlig, at enkelte virker å mene at alt skal aksepteres av partneren.

Og ja, jeg fiser jeg også - men i enerom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker at det gjoeres paa badet, men tar ikke av veien om det slippes en som uhell i ny og ne, er ikke alltid man merker det kommer og er ikke alltid man rekker aa komme seg til badet.

Er ikke grunn til aa dumpe noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det høres helt latterlig ut.

Jeg går ikke på badet eller på balkongen for å slippe en fis i mitt eget hjem.

Såpass får min partner jammen tåle, og det tåler jeg også av han.

Dog alt er relativt, og det er ikke alltid fising passer seg - som f.eks. ved bordet, da kan man gå på badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Infralove
en merkleig grunn til å dumpe noen....

Her inne blir folk dumpa for dårleg rettskriving, så eg er eigentleg ikkje overraska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dumpegrunn hos meg hvertfall! Men da er det sånn at man ikke går å fiser i tide og utide. Luft får man, og den lufta må ut og av og til er det ikke like lett å kontrolere det. Er vel ikke direkte ekkelt, men jeg syns jo ikke det er så fantastisk heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, dumper ikke for det. Var ganske hysterisk for det tidligere, da. Sånn at han måtte gå ut av rommet om han skulle gjøre det osv. Nå har det gått ca 2 år, så nå kan vi gjøre det i samme rom.

Men det er ikke akseptabelt å gjøre det hele tiden, det er ekkelt syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj, sier jeg. ikke begeistret for det. gå i et annet rom hvis du må. hadde ikke dumpet noen pga. det, men jeg synes det er ekkelt asså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte

Både min x og min nåværende er prumpegutter og det plager meg ikke. DVS, så lenge de skjønner selv når det ikke passer seg.

Jeg derimot fiser ikke foran de, var sammen med x i fire år og likte ikke gjøre det. Og absolutt ikke nå foran min nye kjæreste. Men problemet med å holde de inne hele dagen er jo at de kommer ut om natta, og da er jeg jo like langt når det gjelder å "skjule" det for mannen ;):flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fartwoman
æsj, sier jeg. ikke begeistret for det. gå i et annet rom hvis du må. hadde ikke dumpet noen pga. det, men jeg synes det er ekkelt asså
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...