Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.

Kanutten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan prøve å overtale kjære :fnise: Ser for meg at det blir dårlig med flasker til deg ettersom vi ikke kunne smake på to flakser en gang. :fnise:

hrmf. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du den. :)

Vært å lest litt i boka di nå. Men har bare kommet til side 25 ennå.

Skal lese gjennom resten også, men nå må jeg ordne ferdig bagene med ting til jeg skal ha kurs i helga.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå glemte jeg helt hva jeg egentlig skulle skrive her, så jeg får bare ønske deg en god kveld/natt istedet! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå glemte jeg helt hva jeg egentlig skulle skrive her, så jeg får bare ønske deg en god kveld/natt istedet! :blomst:

Tusen takk mazilla. Du får ha en god dag. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg.

Bilen min har gått i stykker, og selvfølgelig den måneden det passet dårligst. :sukk:

Heldigvis har samboeren til mamma sagt han kan fikse det, så sparer en del på det, men delen(e) koster en hel liten formue alikevel.

Jaja, må vel ut på delehandling, så jeg får bil til i morgen tidlig, for da skal jeg på langtur for å holde kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du den. :)

Vært å lest litt i boka di nå. Men har bare kommet til side 25 ennå.

Skal lese gjennom resten også, men nå må jeg ordne ferdig bagene med ting til jeg skal ha kurs i helga.

:hug:

Takk.

Og jeg er imponert. du behøver ikke å lese alt. men du skal få lov altså. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig kjedelig.

Motoren til Vifta til varmeapparatet er gått istykker, og en greie for å få den til å virke. (strømfordeler eller noe sånn) :(

Ikke at jeg måååå ha varmeapparat, emn det dugger sånn inni bilen uten den, og da blir det litt vanskelig å se. ;)

De får delene etter kl 12 på merkeverkstedet, så da kan jeg kjøre å hente, og få bilen fikset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig at du må fikse bilen din :( Aldri noe gøy med sånne store uforutsette utgifter :riste:

Er det i helgen du skal holde kurs?

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aldri gøy med slike ekstra utgifter nei. Og nå kan det se ut til at det blir flere. Varmeapparatet går ikke for fullt enda både motor og stømfordeler er skiftet, så da er det nok en annen feil også. :(

Men det holder dugget borte mens jeg kjører i morgen tidlig. ;)

Det er i helga jeg skal holde kurs ja, og så neste helg skal jeg holde kurs i Trondheim.

Holder på å prøve å få til en avtale om å låne skolekjøkkenet på skolen til gutten, så kan jeg holde sjokoladekurs for barna. Håper det blir noe av, for det tror jeg kan bli gøy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme fra en lang dag med kurs. :)

Men gud så moro. Det er så gøy når kursdeltagerne koser seg, og er fornøyde. Da gjør det ikke noe om ryggen verker, beina er ømme, og man har en lang tur i bilen for å komme seg hjem

Og så gjør det ikke noe med litt ekstra penger i bryllupskassa heller. :lur:

men i kveld tror jeg at jeg finner loppekassa tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, da var denne helga gått også gitt. Huff synes tiden bare flyr jeg nå. Kjenner jeg begynner å stresse litt. Kjære har så god tid på alt. skulle ha fått han til å dratt for å prøve sjakett, men orker ikke mase mere på han heller.

Planen er at kjære og gutten skal ha like klær, og så skal vi bestille kjole til datteren hans fra Jk dress i påska.

Invitasjonene er ikke ferdige ennå heller, for jeg finner ikke de rosa båndene jeg har kjøpt som skal være på. :sur:

Må vel en tur til på panduro og kjøpe nye. :sukk:

Hadde besøk av den ene toastmasteren vår i går, og hun kom med masse gode tips på hva de gjorde i sitt bryllup, opg det var så greit å få høre hvordan de gjorde det på div ting. Hun sa seg villig til å møte opp sammen en gjeng torsdagen før og fylle/trekke kaker sånn at jeg kan pynte, og det synes jeg hørtes ut som en skikkelig god idè. Da får jeg en del kaker sånn som jeg ønsker å ha de og det er litt gøy, ettersom jeg er ei sånn kakedame. :)

Så nå skal jeg leie lokalet til mammas borettslag på torsdag før bryllupet, og så har vi kakepyntedag den dagen. :hoppe: :hoppe:

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes koselig ut! :jepp:

Skjønner at du er stressa, men det er jo sånn det er å gifte seg! :fnise: Ene øyeblikket føler man at man har kontroll og goood tid, mens neste øyeblikk kommer panikken snikende med alt man ikke har fått gjort! ;) Du har jo god tid enda da, så det kommer sikkert til å ordne seg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikke typisk? Mannen min hadde også verdens beste tid hele tiden: det ordner seg, vi trenger ikke å tenke på dette enda. Av og til hadde han jo rett, men siden jeg var konstant stressa hadde det jo vært greit å blitt ferdig med det. Hendte jo av og til at han ikke hadde rett også. Hehe.

Så bra toastmaster! Det er så fint når folk tilbyr seg å hjelpe til. og til og med kommer med konkrete forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes koselig ut! :jepp:

Skjønner at du er stressa, men det er jo sånn det er å gifte seg! :fnise: Ene øyeblikket føler man at man har kontroll og goood tid, mens neste øyeblikk kommer panikken snikende med alt man ikke har fått gjort! ;) Du har jo god tid enda da, så det kommer sikkert til å ordne seg! :Nikke:

Tror det blir koselig ja. :):jepp: litt gøy å få stå for en del av pyntingen selv. :)

Jeg vet at jeg har god tid, og jeg liker å ha det, for å ha mest mulig oversikt og kontroll. Men dette selskapet blir det jo litt størrelse på, og føler kanskje at det er vanskelig å beholde kontrollen, det er vel derofr panikken kommer snikende når jeg vet det er noe som kunne vært gjort som drøyer. :) Men jeg håper så klart alt ordner seg. Skal ta en tur til Panduro i dag, så får jeg gjort ferdig invitasjonene iallefall. :)

Har fridag, så skal bare slappe av i dag.

Håper du har en flott dag mazillamor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...