Kanutten Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #261 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Sendte det ja, og fikk svar. Kathrine beklaget min opplevelse, men hun sa samtidig at hun ikke kjente seg igjen i min beskrivelse av salongen eller innehaver. Hun sendte brevet videre til hovedkontoret og til Agape i Trondheim. Det gikk noen timer, så fikk jeg mail fra innehaver, der hun spurte om hun kunne ringe meg. Jeg skrev at det kunne hun., Da sa hun beklager, at det ikke var sånn ment osv. At hun nå hadde bestilt den kjolen i min størrelse, og om jeg ville gi de en sjanse til. Jeg sa at det kunne jeg. Hun beklaget også alle bemerkningene om vekta mi, men det gjorde hun for å bagatellisere hvor stor jeg var. Da jeg kom dit på ny prøving, ble stemningen veldig stiv og rar. Men til innehaver sitt forsvar, prøvde hun å virke koselig, ga meg klem osv. Mamma og forloveren fikk sitte ned. De fikk servert kaffe og hjertesjokolade, mens jeg hadde på kjolen. Men jeg var skuffa da jeg hadde den på meg egentlig, fikk ikke den gode følelsen. Jeg hadde time på frøken frue etterpå, og der fikk jeg kjempegod behandlig. Dama der hadde forberedt seg til jeg kom, vi fikk sitte ned, mens hun plukket ut kjoler og så fikk jeg forkaste eller henge til sides en drøss med kjoler før jeg gikk igang med prøving. Super service, og jeg la gladelig igjen mine flere tusen kroner der. jeg hører mye stygt om frøken frue, men jeg har bare godt å si om dem jeg. De retta opp mitt dårlige bilde av salonger. Endret 1. mars 2009 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2009 #262 Del Skrevet 28. februar 2009 Skjønner godt at stemningen ble litt rar da du kom tilbake! Bra at du fant kjole et annet sted (og slapp å legge igjen så mye som ei krone hos Agape )! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #263 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Skjønner godt at stemningen ble litt rar da du kom tilbake! Bra at du fant kjole et annet sted (og slapp å legge igjen så mye som ei krone hos Agape )! Følte meg ikke bekvem med å skulle legge igjen 14 000.- der nei. Så er utrolig glad jeg fant kjole på Frøken frue ja. Den ble i tillegg billigere også. Endret 28. februar 2009 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2009 #264 Del Skrevet 28. februar 2009 Så bra! Billigere liker vi! Det er jo sannelig dyrt nok å gifte seg uansett..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartbeats Skrevet 1. mars 2009 #265 Del Skrevet 1. mars 2009 Det var et velformulert og bra brev du fikk skrevet da. Og bra du fikk svar så raskt. Skjønner alikevel at du syns besøk nr 2 ble litt stivt og merkelig, så da er det s bra at du fikk bra service på frøken frue. Gratulerer så mye med kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 1. mars 2009 #266 Del Skrevet 1. mars 2009 Ikke bra sånn du ble behandla... Men utrolig bra du skrev brev!! Er for mange som bare lar det gå å ikke gjøre noe med det.. Da blir jo ikke servicen noe bedre akkurat.. Bra du fant deg kjole da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #267 Del Skrevet 1. mars 2009 Takk for støtten alle sammen. Godt å høre at dere synes det jeg gjorde var riktig. Det er litt som noen her sier, de må jo få vite det for å endre rutinene sine. Jeg blir så lei meg når jeg leser om flere som har opplevd denne følelsen, fordi det å prøve kjole skal være en god opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleanda Skrevet 1. mars 2009 #268 Del Skrevet 1. mars 2009 Gratulerer med kjole! Så gøy å høre at du fikk en fin kjoleprøveopplevelse og fant Kjolen! Veldig bra formulert brev, bra du sendte det. Høres jo ikke ut som det kom noe konstruktivt ut av det da, men da har de iallefall fått høre en historie om Trondheimsbutikken. Jeg følte akkurat som deg! Men jeg gruet meg i tillegg til å prøve kjoler helt fra begynnelsen av. Ville egentlig ikke gifte meg av den enkle grunn at jeg ikke trodde jeg kom til å bli noe fin på den store dagen (pga de ekstra kiloene). Og følelsen ble forsterket etter besøket hos Agape. HELDIGVIS så jeg kjempevakker ut i kjolene hos Tessem og EvaBrud! Så jeg finner nok DEN kjolen snart tenker jeg, skal ta en ny runde nå, og ta en tur til Frøken Frue også! Takk for at du delte din historie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. mars 2009 #269 Del Skrevet 1. mars 2009 Så tøff du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #270 Del Skrevet 1. mars 2009 Gratulerer med kjole! Så gøy å høre at du fikk en fin kjoleprøveopplevelse og fant Kjolen! Veldig bra formulert brev, bra du sendte det. Høres jo ikke ut som det kom noe konstruktivt ut av det da, men da har de iallefall fått høre en historie om Trondheimsbutikken. Jeg følte akkurat som deg! Men jeg gruet meg i tillegg til å prøve kjoler helt fra begynnelsen av. Ville egentlig ikke gifte meg av den enkle grunn at jeg ikke trodde jeg kom til å bli noe fin på den store dagen (pga de ekstra kiloene). Og følelsen ble forsterket etter besøket hos Agape. HELDIGVIS så jeg kjempevakker ut i kjolene hos Tessem og EvaBrud! Så jeg finner nok DEN kjolen snart tenker jeg, skal ta en ny runde nå, og ta en tur til Frøken Frue også! Takk for at du delte din historie Takktakk Lilleanda. Skulle ønske Agape hadde lært av den episode, så det gjør meg vondt å høre at du hadde akkurat samme opplevelse rett etterpå. Om du også vil skrive, så har jeg epostadressen til Kathrine ennå. Det er så synd at intrykket av agape skal bli ødelagt sånn som dette for de har ho så mange fine kjoler. jeg skjønner hva du mener om det å ikke tro man kan bli fin pga ekstra kilo osv. Sånn hadde jeg det også, tror det var derfor tårene kom da jeg sto utenfor Agape også. Derfor er det gøy å tenke på kjolen jeg har hengende som skal brukes om knappe 6 mnd. Jeg følte meg faktisk fin i den. Og når den blir sydd slik at den passer, tror jeg det er akkurat DEN kjolen. Godt å høre at du gir frøken frue en sjanse. Du finner nok drømmekjolen du også skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #271 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Så tøff du er Tusen takk Dinedama. Det var ganske tøft å skulle forsvare det brevet jeg hadde skrevet da innehaver ringte meg, så jeg gråt nesten hele samtalen, men var stolt av meg selv etterpå. Har du hatt ei fin helg eller? Her har vi nesten snødd ned, så om du savner litt snø må du gjerne komme å hente. Endret 1. mars 2009 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 1. mars 2009 #272 Del Skrevet 1. mars 2009 wow. du er skikkelig tøff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #273 Del Skrevet 2. mars 2009 Takk, så snille du og alle dere andre er mot meg da. ----------------------------------------------------------------------------------- I dag har jeg sovet lenge. Det ringte en mann å vekte meg kl 10. Hørtes sikkert helt sløv ut. Deilig med senvakt på mandager. Helga blir liksom litt lenger, og så er det litt godt å være hjemme alene på formiddagen. Nå skal jeg ut å gå en tur, må trene meg opp. Har planer om å begynne å gå til jobb når snøen forsvinner, så må få opp kondisen til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2009 #274 Del Skrevet 2. mars 2009 Høres deilig ut å begynne sent på mandager! Hvor langt er det å gå til jobben din? Kjempebra at du har bestemt deg for å begynne å gå dit! Skal heie på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #275 Del Skrevet 2. mars 2009 så koselig at du heier på meg. Jeg vil nok bruke i overkant av en time til jobb, og i overkant av 1 1/2 time på vei hjem. Så dette blir min form for trening før bryllupet i tillegg til å danse. Jeg synes det er litt dyrt å tegne medlemskap på treningssentre, så da finner jeg på et annet alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2009 #276 Del Skrevet 2. mars 2009 Oi, såpass! Hvis du gjennomfører det er det jo rett og slett kjempeimponerende! :pls: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. mars 2009 #277 Del Skrevet 2. mars 2009 Ojj det er langt å gå det Takk for tilbudet om snø, men det kom godt over en halv meter her på et par dager i forrige uke Men takk som byr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. mars 2009 #278 Del Skrevet 3. mars 2009 Skal si du er en sterk og utrolig bra dame som skrev det brevet, det er bare rett og rimelig at de får beskjed om hvordan de behandler kundene sine Så flink du er til å gå tur, og ikkeminst mtp planene om å gå til og fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #279 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Jeg skal gjennomføre det. Men ikke når det er så mye snø. Orker ikke gå hjemover i sånn føre. I dag har det vært nydelig vær da. Kjempeflott, så det fristet å gå, men jeg rakk det rett og slett ikke. Hadde for mye å gjøre før jeg dro. Takk til deg også MaiL, så godt med litt støtte. Følte meg som en hysterisk brud når jeg skulle sende mailen, men så følte jeg at det var riktig å gjøre det også. Er glad det ble gjort iallefall. I dag hadde kjære med vin og whiskey hjem. Han har bestilt fra tyskland sammen en gjeng på jobben, og nå har varene kommet. Så når jeg kom hjem fra jobb i kveld, var kjære ivrig med å vise fram hva vi hadde fått. Det står igjen en del varere på ei hytte i Sverige ennå da, men de kommer etter helga. De tar med litt og litt nedover, så ikke det blir påskefest på tollerne. Og selvfølgelig måtte vi smake på hvitvinene da. for det ble bestilt bare noen prøveflasker, og FY SØREN så god den var. Så nå har kjære fått beskjed om å bestille noen brett ekstra til eget forbruk. For dette ble favorittvin.!! Jeg er egentlig ikke sånn kjempefan av vin, men denne kan jeg drikke mye av kjenner jeg. Trenger jeg si at flaska nå er tom, og det er snart det siste glasset også??? Endret 3. mars 2009 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 3. mars 2009 #280 Del Skrevet 3. mars 2009 hvilken vin var det? jeg kommer ikke over den oppførselen på hun agapedama. og i tillegg til at hun hadde null EQ kommer jeg heller ikke over hvordan hun hele tiden maste om at agape fører store størrelser når de ikke hadde noen kjoler inne i store størrelse. MONGOdama! og flinke Maye som sa i fra. jeg har lyst til å trampe agapedame på tærne. selv om jeg ikke hadde noe særlig problemer med dem selv (jeg hadde derimot en lite hyggelig opplevelse med frøken frue-dama.. men det var ikke noe i agape-ligaen altså). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå