Malama Skrevet 4. juli 2008 #281 Del Skrevet 4. juli 2008 Tusen takk for en koselig kveld Mannen storkoste seg med en sovende E i armkroken, selv om de ble litt svett begge to Gleder meg til å titte gjennom "posen med alt det blå" i ettermiddag (og forsikre meg om at alt er forsvarlig merket så du får det igjen!) Linn3c er nemlig så supergrei at hun lånte oss en diiiiiiiiiiiger pose (var egentlig ei kasse, men vi hadde ikke plass til noen kasse i bilen siden der tross alt ligger en kommode i den...) med babytøy som H har vokst fra. Ja, og et par bøker med masse navn, så vi kan komme på et bedre forslag til navn enn "ikke fastsatt" (+ Etternavn) som lillegutt var navngitt som i naturstikonkurransen på St.Hansaften... Får jo rent dårlig samvittighet jeg, alt vi låner fra dere... Fra før har vi også lånt nattahistoriebok (men vi har nok ikke kommet til juli nei, mannen har lagt seg til sånne rotete vaner med å legge seg så sent at det slett ikke er alltid han rekker å lese (halv fire er det for SENT!)) Og jeg har fått låne et par store poser med klær til meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #282 Del Skrevet 4. juli 2008 Det er det ein har vener til Malama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #283 Del Skrevet 4. juli 2008 Så flott at hun er bedre Min mann er ikke så stressa i dag som i går heldigvis, og det viser seg at dette møtet ikke er så langvarig, så det er mulig han kan være i humør for å være litt spontant sosial likevel, om dere ikke har lagt andre planer? Vi skal i alle fall til Åsane og hente kommoden vår. Han ringer meg når møtet er over, så får vi se hva klokka har blitt, og hvor lenge det er siden han har spist og sånn, så kan jeg kontakte deg på en måte jeg anser det som større sjangs for at du får deg med deg (mobilen din?) når jeg har snakka med ham og vet litt mer. Koseleg at de tok turen innom! Så bra at hun er bedre. *sende bli-frisk-fort-vibber til vesla* Edit: rettet skrivefeil Litt snørrete framleis, elles bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #284 Del Skrevet 4. juli 2008 I dag var H tidleg oppe til å vera han. Før åtte, faktisk! Me ventar på stor lastebil med materialar til muren me skal bygga i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 4. juli 2008 #285 Del Skrevet 4. juli 2008 Lastebil blir vel spennende, tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #286 Del Skrevet 4. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #287 Del Skrevet 4. juli 2008 Egh var i full gong med å laga gjere-lista her, då H slo av datamaskina.. Så då gjekk eg berre til verks i staden for å slå ho på igjen.. Men for å komma vidare lagar eg lista no. H er i seng, så ingen kan slå av maskina no... ¤ Rydde generelt -> Stova -> Kjøkkenet -> Badet -> Soverommet -> Nede --> Gong --> Soverom --> Vaskerom --> Bod ¤ Laga middag ¤ Støvsuga ¤ Vaska golv ¤ Tørka støv ¤ Vaska opp (setje i oppvaskemaskina) ¤ Setja på plass ting frå oppvaskemaskina ¤ Vaska kle ¤ Henga opp kle ¤ Leggja saman tørre kle ¤ Leggja på plass kle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 4. juli 2008 #288 Del Skrevet 4. juli 2008 Ja, hvorfor ikke... slå av maskina er jo sikkert gøy det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #289 Del Skrevet 4. juli 2008 Urk, vart visst litt demotivert av den lista.. Eg har jo jobba heile formiddagen, men er liksom ikkje ferdigh med nokonting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #290 Del Skrevet 4. juli 2008 Då var lastebilane komt og drege igjen. Eg måtte vera slem og vekka H så han skulle få sjå dei, men han var ikkje særleg sur då han såg kvifor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 4. juli 2008 #291 Del Skrevet 4. juli 2008 Regner med at vekking ble tilgitt når han fikk se lastebil ja Kjekt å ha fått på plass alt dere trenger, det er jo litt av en jobb da, men resultatet blir nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juli 2008 #292 Del Skrevet 4. juli 2008 Søte H. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 4. juli 2008 #293 Del Skrevet 4. juli 2008 Er det vanlig sprittusj du har merket klærene med, eller er det en klestusj? Det var en liten, hvit topp som ikke er merket. Jeg vil jo ikke glemme bort å gi den tilbake, så jeg vil merke den, men med noe som sitter i vask, uten å farge av (så jeg ikke ødelegger den, den er jo hvit!) så jeg tenkte det var best å spørre, jeg er jo ikke så erfaren i denne klesverdenen enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #294 Del Skrevet 4. juli 2008 Eg har kjøpt klesmerke-kulepenn på Clas Ohlson. Ganske grei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 4. juli 2008 #295 Del Skrevet 4. juli 2008 Ok, da skal jeg på CO og finne klesmerkepenn. Jeg skal nok klare å huske at den er deres til jeg har fått tak i en. (for vi har ikke kjøpt noe som ligner engang, så det går nok greit) Det var MASSE klær nedi der! Tusen takk, atter en gang, for at dere er så snille og lar oss låne dette, jeg skal love å prøve å ikke ødelegge og rote det bort, så du skal få alt pent tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. juli 2008 #296 Del Skrevet 4. juli 2008 Clas Ohlson FTW! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #297 Del Skrevet 7. juli 2008 Me har vore ein tur på leikeplassen, eg og ungane. Kosa oss med is og kjeks, sjølv om det er rimeleg kaldt og overskya. Menmen.. Ca kvart over tolv spurte eg H om han ville heim og "lalla," og då svarte han "neeeeeeiiiii" Fem min etterpå spurte han meg: "Lalla?" Så då gjekk me heim og han fekk legga seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 7. juli 2008 #298 Del Skrevet 7. juli 2008 Må jo skjønne det at 5 minutter til på lekeplassen er lenge det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 7. juli 2008 #299 Del Skrevet 7. juli 2008 GOD SOMMERFERIE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. juli 2008 #300 Del Skrevet 7. juli 2008 Søte H. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå