Gå til innhold

hva mener dere om denne aldersforskjellen?


Gjest Gjest_sommer_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er du skuffet? ;)

Neida. Men vet jo at noe, eller mange kommer til å reagere litt..

Noen som har tips om hvordan man kan vise personen at du liker han da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er bare så utrolig lei meg nå. Har funnet ut at hanj eg er avstadsforelsket i ikke skal spille på fotballaget mer. Så han skal sikkert flytte, og begynne på en annen vgs. :(

Huff, får sikkert aldri se han mer... hulk, hulk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei, dette syns jeg er helt normalt og ok! Det er ikke sært og rart i det hele tatt. Så lenge dere faktisk er på bølgelengde er det ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hvorfor tar du ikke kontakt med han? Be han med ut på en kaffe for eksempel. Selv om det ofte føles litt skummelt og ubehagelig å være den som tar initiativet, må det da være bedre enn å sitte på sidelinjen og pine seg selv slik du gjør nå. Etter hva jeg har forstått vet han ikke engang at du liker han. Hvordan skal det bli noe mer ut av dette hvis du ikke bryter isen?

Go for it! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Venetia

Eneste jeg tenker på, jeg er også født i 90, at jeg aldri kunne vært sammen med noen yngre, når jeg syns at tilogmed alle gutter på min egen alder er altfor umodne.

Endret av Venetia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar du ikke kontakt med han? Be han med ut på en kaffe for eksempel. Selv om det ofte føles litt skummelt og ubehagelig å være den som tar initiativet, må det da være bedre enn å sitte på sidelinjen og pine seg selv slik du gjør nå. Etter hva jeg har forstått vet han ikke engang at du liker han. Hvordan skal det bli noe mer ut av dette hvis du ikke bryter isen?

Go for it! :)

joa. Nå drikker ikke jeg kaffe når det er sagt. Men uansett. Hadde det hvert så enkelt, så hadde jeg gjort det for lengst.

Men jeg kjenner han ikke engang. Han vet antagelig ikke hvem jeg er.

Det er bare lille meg som har bitt avstandsforelsket.

Å be noen på "kaffe" som jeg ikke har vekslet et ord med før, ikke vet hvor bor osv. går bare ikke for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg tenker på, jeg er også født i 90, at jeg aldri kunne vært sammen med noen yngre, når jeg syns at tilogmed alle gutter på min egen alder er altfor umodne.

Takk for ærlig svar.

(Men syntets du burde revurdere det med at gutter på din egen alder er umodene. Jo det finnes mange av dem, men overhode ikke alle:) Litt omodent av deg å skrive noe slikt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk funnet ut når han har bursdag:) Det var ikke så gale heller.

Jeg er litt mer enn ett år og 3 mnd. eldre enn han..

Og en ting til, han hadde bursdag på samme dag som jeg hadde eksamen, ikke rart jeg var ukonsentrert og det gikk rett vest nei. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett TS. Ingen ting er lett. Vet akkurat hvordan du har det. Har ikke noen tips og komme med. Vi får håpe han aktuelle oppdager oss, og tar intiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eviene

Min søster er gift med en som er 13 år yngre enn henne..og selv er jeg 36 og har en kjæreste som er 52 :) no problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...