Gå til innhold

hva mener dere om denne aldersforskjellen?


Gjest Gjest_sommer_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_sommer_*

Hei. jeg føler meg bare så utrolig forelska, men har ikke snakket med han engang. Bare sett han i gangen på skolen noen ganger. Har rett og slett falt pladask for han.

Men nok om det. Hva mener dere om denne aldersfoskjellen. Jeg(jente) går i andre klasse vgs, og han første vgs.

Jeg har bursdag tidlig på året så jeg er 18 for lengst, mens han kanskje ikke har fylt 17 ennå. Hvet jo ikke dette siden jeg ikke har snakket med han. Men si at han har bursdag i desember da.

Hva syns dere? Jeg selv syns det er litt rart, og tror folk kommer til å reagere litt om det en gang ble oss to, men hadde ikke brydd meg om det hvis vi ble et par.

Dette er neste bare et hypotetisk spørsmål, fordi jeg er utrolig beskjeden og kommer sikkert aldri til å få kontakt med han uansett. Og hvem blir forelska i enn gutt de har sett i gangen noen ganger uansett? Kan nevnes at vi gikk i et pati av gangen der det var litt trangt, med mange folk, så vi fikk en sånn begge gikk samme vei to ganger før vi kom forbi hverandre.

<3

takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil ikke si at dette er en aldersforskjell å tenke på i det hele tatt.

Ja, det er kanskje "rart" at jenta er over året eldre enn gutten, men dette er da ikke rare forskjellen det..

You go girl :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si at dette er en aldersforskjell å tenke på i det hele tatt.

Ja, det er kanskje "rart" at jenta er over året eldre enn gutten, men dette er da ikke rare forskjellen det..

You go girl :tommelopp:

men han er joj kanskje neste to år mindre da, og det er kanskje litt vell mye eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder er bare et tall, det er den mentale alderen som betyr noe, tror ikke du trenger å uroe deg.

Ja, kanskje folk syns det er rart i begynnelsen, men man blir nå vant til det etterhvert, man ser at de passer sammen og tenker ikke noe mer på alderen..

Har ei venninne som er sammen med en som er 1 1/2 år yngre, de må være det søteste paret jeg vet om :love: Ja, det var kanskje rart at hun måtte kjøre han hit og dit siden han var under 18, men de passer utrolig bra sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest-M-

Dette er da ikke noen aldersforskjell å tenke på i det hele tatt. Da jeg var 16, var jeg sammen med en gutt på 14. Syns det var litt flaut til å begynne med, men etter en stund, tenkte jeg ikke på det engang.

Jeg var mer barnslig enn han, den gangen.

Så jeg sier som de andre her: You go girl....hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To år er ingenting. :) Jeg er jente, og kjæresten min er fem år eldre enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, ingen fare. Men skjønner deg alikevell.

:)

Er sikkert ingen som viller reagert om han var to-tre år eldre, men uansett ikke bry deg om hva andre mener. Lykke til. Håper det går bra!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg syns ikke du skal bry deg om at han går ett år under deg! Mulig det finnes noen i din krets som vil heve øyebryn, men det sier vel mer om dem enn om deg/dere?

Lykke til, håper det ordner seg for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sammen med kjæresten min når jeg gikk i første og han i tredje.. Ser ikke noe problem med det.. Go for it, og lykke til :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var et par på skolen vår der jenta gikk i 3. og han gikk i 1. Gikk så fint så! De var veldig søte sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for så mange fine og positive svar alle sammen. Jeg vil gjerne får flere meninger og svar :)

Tenk at jeg endelig har blitt avstandsforelsket igjen, for en herlig følelse. :rødme:

Håper han kommer inn på skolen til neste år og at han forstsatt skal gå her. Ellers så ser jeg han bare noen uker til og så aldri mer. :gråte:

(Kjære Gud jeg ber deg om at ... kommer til å gå på samme skole til neste år også, og at det blir oss to snart. Amen)

Hehe.

Takk for alle svar og tilbakemeldinger så langt og på forhånd takk for alle nye. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Har lest innlegget ditt flere ganger og ser fortsatt ikke problemet. Alderforskjellen er så liten at den er ubetydelig. Go for it! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjeste

:love: Hei.. Synes ikke du skal tenke på den forskjellen.. Jeg er ei på 23 som er sammen med en på 21 og det har ikke bydd på noen spesielle problemer:) og vi har vært sammen i 5 år nå:)

Så lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen som har tips om hvordan man kan vise at man er innteresert i en fyr som du aldri har snakket med og heller ikke har felles venner med. Det eneste jeg ser av han er i gangen da skolen starter/slutter, timestart, pauser osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har tips om hvordan man kan vise at man er innteresert i en fyr som du aldri har snakket med og heller ikke har felles venner med. Det eneste jeg ser av han er i gangen da skolen starter/slutter, timestart, pauser osv.

INGEN??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...