Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke tilgang til den bloggen jeg... :gråte:

Men, jeg skjønner ikke helt... Hadde du utdrikningslag samtidig som du serverte i bryllup..? :klø: Eller har jeg misforstått noe voldsomt her? Kanskje det er varmen som har gått til hodet på meg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim
Jeg har ikke tilgang til den bloggen jeg... :gråte:

Men, jeg skjønner ikke helt... Hadde du utdrikningslag samtidig som du serverte i bryllup..? :klø: Eller har jeg misforstått noe voldsomt her? Kanskje det er varmen som har gått til hodet på meg... :sjenert:

Joda, du ligger inne med tilgang du :Nikke:

:fnise: nei jeg var 100 % sikker på jeg skulle servere, men det skulle jeg altså ikke :dåne: Forloverene mine fikk tak i Pysepus og jeg ante ingenting :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, du ligger inne med tilgang du :Nikke:

:fnise: nei jeg var 100 % sikker på jeg skulle servere, men det skulle jeg altså ikke :dåne: Forloverene mine fikk tak i Pysepus og jeg ante ingenting :hoho:

Hmm, da må jeg ha rota bort adressen dit på et vis... :gråte:

Fikk du ikke se Pysepus på den store dagen hennes i det hele tatt eller..? Tenker du ble overraska - du hadde vel absolutt ikke venta at det skulle skje i går, kan jeg tenke meg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Hmm, da må jeg ha rota bort adressen dit på et vis... :gråte:

Fikk du ikke se Pysepus på den store dagen hennes i det hele tatt eller..? Tenker du ble overraska - du hadde vel absolutt ikke venta at det skulle skje i går, kan jeg tenke meg! :fnise:

Gå inn på profilen min og trykk på min blogg, så kommer du nok inn :jepp: Overraska ja, det er mildt sagt - de fikk jo reaksjon deretter også :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÆÆÆÆ DE HAR LURT MEG!!! JEG BLIR HENTET PÅ MOTORSYKKEL OM 5 MINUTT - JEG BLIR DRUKKET UT IDAG!!!

:hoho::hoho::hoho:

Hørtes ut som en heeelt fantastisk dag, snuppa. Den fortjente du! Håper du ikke er alt for skuffa for at du gikk glipp av Pysepus....

Vi har gjort en kjempebrøler

Sitter her og skal skrive ut de siste 3 kaffe-invitasjonene, og ser at på malen står S.U 30. AUGUST!!!!!!!!!!!! VIMSEHØNE!!!

:fnise: .....søta

---

Hehe - er nok blitt litt sløvere her inne, ja. Men tror det har mye med at jeg blir litt datalei av all jobbsøkingen, og når det i tillegg er sommer og haugevis med familie på besøk i området blir det ikke så mye tid til overs heller.

Nyter fremdeles nygifttilværelsen, ja. Skulle vel nesten bare mangle :fnise: Men vi har faktisk rukket en liten porsjon "onde" dager allerede. Hverdagen traff litt ekstra hardt etter vi kom hjem fra bryllupsreise (skal skrive litt om det i dagboka), men nå er vi på stigende kurve igjen :danse: Det er deilig å være gift. Det er bare å glede seg (selv om det er jeg som er gift med verdens herligste, deiligste mann da :erter::fnise::slåss:)

I morgen skal Lillegull begynne i barnehagen. Blir nok verst for mamma, men hvis du er representativ for landets barnehageansatte, så kommer jeg til å føle meg heeelt trygg på at gullungen har det strååålende :kose: Du er blitt mitt store forbilde for positive aktiviteter med barn, faktisk. Du finne på så mye fint med dem - for eksempel den fantastiske julefeiringen du la opp til i fjor. Rett inspirerende, er det! Lille Persille og Storebror er kjempeheldige som har en pappa som skal gifte seg med deg :jepp: Og selv om de virker litt prevantivt, som du sier, så er det lett å skjønne at du er utrolig glad i begge to. Ingen fare for stemoderlig behandling der i gården, nei!

Go'Mimsen....

:kose::klemmer:

Livet er ellers herlig og vi ser frem til å gifte oss...og reise vekk...

Bare vi to - ferie

Jammen..... Jammen..... :overrasket:

Hva med Pysepus, Aprin og meg??

Vi hadde jo en avtale!!!

Jeg har planlagt alle antrekkene mine og alt!!!

:grine::grine::grine:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott utdrikningslag du har hatt!

Jeg regner med at jeg slipper unna det jeg. Noen fordeler må man ha av å ha vennene sine spredt fra Finnmark til Australia. Dessuten er jeg alt for gammel for sånt. Sovner etter to pils og er skikkelig partybrems :D

Må si at jeg misunner deg den bryllupsreisen - det hørtes fantastisk ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Hørtes ut som en heeelt fantastisk dag, snuppa. Den fortjente du! Håper du ikke er alt for skuffa for at du gikk glipp av Pysepus....

.....søta

Det VAR en fantastisk dag, de har virkelig gjort en utrolig jobb go`jentene mine :kose: Men jeg må innrømme jeg kjente det litt i magen når klokka slo 14:00 og jeg var laaaangt vekke fra kirka til Pysepus :sukk: Men så fikk jeg bilder da, både Pysepus og *Aprin* sendte mms :klem: og forloverene mine sørget for å sette på "girls just wanna have fun" HØYT og putta nok en rusbrus i hendene mine - så da gikk det bra, uten tårer tilogmed *stolt*

Hehe - er nok blitt litt sløvere her inne, ja. Men tror det har mye med at jeg blir litt datalei av all jobbsøkingen, og når det i tillegg er sommer og haugevis med familie på besøk i området blir det ikke så mye tid til overs heller.

Nyter fremdeles nygifttilværelsen, ja. Skulle vel nesten bare mangle. Men vi har faktisk rukket en liten porsjon "onde" dager allerede. Hverdagen traff litt ekstra hardt etter vi kom hjem fra bryllupsreise (skal skrive litt om det i dagboka), men nå er vi på stigende kurve igjen. Det er deilig å være gift. Det er bare å glede seg (selv om det er jeg som er gift med verdens herligste, deiligste mann da )

Er visst ganske normalt etter hva jeg har forstått at hverdagen treffer litt hardt etter vel endt bryllupsdag - og en herlig reise etterpå :sjenert: Men så er det nå engang sånn at vi lover hverandre i gode og onde dager - og "onde" dager har vi hatt litt av før vi gifter oss også vi da :fnise: så det bør jo gå bra! Og jeg er veldig veldig glad for at det ordner seg hos Anea og Aneamannen, men at det har vært tøffe tak - det har jeg skjønt :Nikke::klemmer:

:opplyser: Og når det kommer til hvem som har verdens deiligste og herligste mann :rope: SÅ ER DET MEG!!! :slåss: :blaaveis: :hoho:

I morgen skal Lillegull begynne i barnehagen. Blir nok verst for mamma, men hvis du er representativ for landets barnehageansatte, så kommer jeg til å føle meg heeelt trygg på at gullungen har det strååålende. Du er blitt mitt store forbilde for positive aktiviteter med barn, faktisk. Du finne på så mye fint med dem - for eksempel den fantastiske julefeiringen du la opp til i fjor. Rett inspirerende, er det! Lille Persille og Storebror er kjempeheldige som har en pappa som skal gifte seg med deg. Og selv om de virker litt prevantivt, som du sier, så er det lett å skjønne at du er utrolig glad i begge to. Ingen fare for stemoderlig behandling der i gården, nei!

Go'Mimsen....

Ååååååå, nå måtte jeg grine igjen :grine: Du er god du :kyss:

Når det er sagt så er det somregel mammaene det er verst for ja, at småttassene begynner i barnehagen :fnise: Men jeg skjønner deg godt jeg, det er nok ganske skummelt at noen vilt fremmede skal ta seg av Lillegull hele dagene - men de er i barnehagen av en grunn disse menneskene, og det er for å ta godt vare på det mest dyrebare du har :jepp: Og det vet vi at det er!!! Gleder meg til å høre hvordan det har gått :hoppe:

Jammen..... Jammen.....

Hva med Pysepus, Aprin og meg??

Vi hadde jo en avtale!!!

Jeg har planlagt alle antrekkene mine og alt!!!

Sårri, kjæresten sier han har nok med ei skravlebøtte :hoho:

:klemmer: masse på go`jenta mi :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Så flott utdrikningslag du har hatt!

Jeg regner med at jeg slipper unna det jeg. Noen fordeler må man ha av å ha vennene sine spredt fra Finnmark til Australia. Dessuten er jeg alt for gammel for sånt. Sovner etter to pils og er skikkelig partybrems :D

Må si at jeg misunner deg den bryllupsreisen - det hørtes fantastisk ut!

Alder er ingen hindring, kjæresten min er en god del eldre enn meg og har vært gift før - men han slipper ikke unna fordet :lur: Så føl deg ikke for trygg :hoho:

Vi gleder oss vilt til bryllupsreisen - det blir den ultimate avslutning på bryllupet - og begynnelsen på livet som gift :love:

Det hørtes ut som en helt fantastisk dag!!!! Så mye som var tatt inn, ikke rart du var utslitt til slutt!!!

:dåne: jeg var sliten i hele går jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Må innrømme jeg tenkte mye på deg på lørdag! Lurte på hvordan du tok utdrikningslaget og det at du ikke serverte likevel!

Men høres ut som en herlig dag og jeg skal inn i bloggen din NÅ :-D

:kyss: På mimmen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å Mim det hørets ut som et helt fantastisk utdrikningslag!! Flotte forlovere du har :)

Tenk idag er det bare 40 dager igjen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

12 stk "koseklokker" er laga klar med lapp og sløyfe på: "Ring i klokken så kysser vi.." med navn og bryllupsdato på :)

Blir mye :kline: ja :hoho:

Har lagt ut bilde av de også i bloggen jeg :fnise:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...