Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Fremhevede innlegg

Gjest madam_mim
Skrevet

Da har jeg vært å stelt føttene mine - endelig :hoppe: De har flytta timen min 2 eller 3 ganger pga sykdom :tunge1: Men nå sitter jeg her med myke velstelte føtter - med knallrosa neglelakk på :hoho: Frisker opp i hverdagen det :fnise:

Til nå har jeg hatt:

Manicure u/ lakk 490 kr

Fotpleie 435 kr

I tillegg har jeg bestilt:

Manicure u/ lakk: 07.08.08

Legge negler inkl. manicure: 11.09.08 - 600 kr

Fotpleie: 11.09.08

Teste i.d minerals make-up for å finne ut hva jeg må kjøpe: 05.08.08 - 200 kr

:overrasket: det er dyrt å ta vare på hender og føtter! Sånn strengt tatt så trenger jeg sikkert ikke den manicure-timen i august, men jeg vil hendene mine skal se flotte ut - og når en jobber i barnehage så blir de lett litt slitne :fnise: Så den timen unner jeg meg selv :jepp:

Så må jeg bestille time til:

Napping av øyenbryn - 125 kr

Dyprens/ hudpleie - 695 kr

:dåne: jeg kjenner jeg blir fattig :hoho: Men jeeez så herlig det er å skjemme seg selv vekk på denne måten :lur:

Er det forresten noen av dere som har prøvt å vokse legger, lår og bikinilinje her?! Jeg lurer på hvor vondt det er :sjenert: Lei av å barbere :sukk: Skulle ønske jeg var litt mer hårløs på kroppen :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:skratte: ja det var det de kalte de :skratte:

Sånne bjeller som gjestene ringer i og vi må reise oss å :kline::ler:

:ler:

skal alle gjestene liksom ha sånne da?? Da kan det fort blir veldig mye klining :lur:

Gjest Pysepus
Skrevet
Selvsagt :Nikke: Mim og *Aprin* --> :engel:

Ellers får jeg bare igjen :hoho:

Det er liksom det :Hehe:

Gjest madam_mim
Skrevet
:ler:

skal alle gjestene liksom ha sånne da?? Da kan det fort blir veldig mye klining :lur:

:lur: det er nettopp det :kline: Gleder meg :fnise:

Gjest madam_mim
Skrevet
Det er liksom det :Hehe:

Legge ut bilder som ikke er fine fra bryllupsdagen er det samme som å skyte seg selv i foten :skratte:

Nå skal det vel noe til å ta dårlige bilder på en sånn dag da - med en så vakker brud :kyss:

Gjest Pysepus
Skrevet
Legge ut bilder som ikke er fine fra bryllupsdagen er det samme som å skyte seg selv i foten :skratte:

Nå skal det vel noe til å ta dårlige bilder på en sånn dag da - med en så vakker brud :kyss:

Ja, du skyter deg selv i foten hvis du legger ut stygge bilder for du vet at jeg tar hevn :lur:

Bare vent til du ser alle de rare ansiktsuttrykkene som kommer på bilder du :ler:

Skrevet
:Nikke: joda, jeg er det :Nikke:

Ja :jepp:

**

Helvete! Idet jeg skal poste innlegget mitt spjærer buksen enda mer!! Dritt! :kjefte:

Gjest madam_mim
Skrevet (endret)
Helvete! Idet jeg skal poste innlegget mitt spjærer buksen enda mer!! Dritt! :kjefte:

:overrasket::sjokkert::hakeslepp:

for et språk da Reka, også i bryllupsboka mi som er så pur og ren fra før..... :fy_fy:

:roll:

:skratte: :skratte: :skratte:

Endret av madam_mim
Skrevet

:goodbye: Mim!!! I`m back :) Så deilig det hørtes ut med masse selvpleie! Klart vi må unne oss alt sånt :)

...hørte jeg noe om blogg?

:klemmer: til Mim

Gjest madam_mim
Skrevet
:goodbye: Mim!!! I`m back :) Så deilig det hørtes ut med masse selvpleie! Klart vi må unne oss alt sånt :)

...hørte jeg noe om blogg?

:klemmer: til Mim

Der var du jo :klem:

Jeg har ingen planer om at dette selvpleie-opplegget kun skal vare nå før bryllupet :sjenert: Sa det til kjæresten idag, at fra nå av så skal jeg ta fotpleie og manicure minst hver 3. mnd :fnise: Må jo holde det vedlike nå når det blir så bra :jepp: Kjøpte en neglebånd-olje når jeg tok manicure, og den er fantastisk!! Kosta 400 kr for en bitteliten flaske, men den gjorde underverker for neglebånda mine :dåne: Nå er de kjempefine, bare etter noen uker :hoppe:

Og bloggen min har du tilgang til, bare gå inn på "blogger" øverst ved "mine innlegg" så ligger den der; Madam Mim`s blogg :)

Gjest Pysepus
Skrevet

Du... kan ikke vi gå på kafé en dag da den uka jeg er hjemme før bryllupet? Med forbehold om at jeg har tid til det :fnise: Hadde vært så kos :-D Så kan vi spør om *Aprin* vil også?? :hoppe:

:klemmer:

Skrevet
Du... kan ikke vi gå på kafé en dag da den uka jeg er hjemme før bryllupet? Med forbehold om at jeg har tid til det :fnise: Hadde vært så kos :-D Så kan vi spør om *Aprin* vil også?? :hoppe:

jeg vil, jeg vil, jeg vil!! :hoppe: :hoppe:

..har siste jobbedag lørdag 26. juli, å så har jeg fri til jeg begynner i nye-jobben 25 august! :juhu: :juhu:

Gjest Pysepus
Skrevet
jeg vil, jeg vil, jeg vil!! :hoppe: :hoppe:

..har siste jobbedag lørdag 26. juli, å så har jeg fri til jeg begynner i nye-jobben 25 august! :juhu: :juhu:

Da sier vi en av dagene i begynnelsen av den uka da, eller? Mandagen kanskje etter prøvetimen min? (om ikke mamma kommer på noe jeg må gjøre...)

:hoppe::hoppe::hoppe:

Nå har ikke mim noe valg :erter:

Skrevet
Da sier vi en av dagene i begynnelsen av den uka da, eller? Mandagen kanskje etter prøvetimen min? (om ikke mamma kommer på noe jeg må gjøre...)

:hoppe::hoppe::hoppe:

Nå har ikke mim noe valg :erter:

Funker fint for meg!! Må bare vite når kl. så jeg kan skaffe barnepass!! :hoppe: gleder meg! :kose:

Gjest Pysepus
Skrevet
Funker fint for meg!! Må bare vite når kl. så jeg kan skaffe barnepass!! :hoppe: gleder meg! :kose:

Du kan jo ha henne med også for min del da :tunge1: Vi snakkes når det nærmer seg *Pysepus er dårlig til å planlegge for tiden* :ler:

Skrevet

Reka hilser Hellåw, for nå drar hun på fylla så da vet ingen når hun kommer tilbake igjen! :hoho:

:vinke::kyss:

Gjest madam_mim
Skrevet (endret)

:juhu: :juhu: JAAAA!!! :juhu: :juhu:

Har vi allerede funnet en dato?! :klø: Ja det hadde dere visst :ler: Jaja, det skulle passe med mandagen for meg også :Nikke: Jeg jobber da, men ikke lenger enn til 12 u know :sjenert: Åh, dette blir kos :jepp: Og *Aprin* må gjerne ta med seg den lille skatten sin :hjerte:

Endret av madam_mim
Gjest madam_mim
Skrevet

Kom akkurat hjem forresten, har vært på kafè med konditorvenninna mi og prata kake - og litt til :ler: Så nå har hun sagt et endelig ja til å lage den bærpaien som det ligger bilde av i bloggen :banantroll: bare med 3 etasjer, ikke 6-7 som på bildet :hoho:

Vi kom fram til at det blir finest uten brudepar på toppen - kaka er så pynt i seg selv og alle i bryllupet skjønner jo at det er bryllupskaka liksom, og at det er vi som er brudeparet :roll::fnise:

Hun sa ikke noe om pris, men jeg har nå uansett tenkt å betale for ingrediensene pluss gi henne en liten gave som takk..og så laga jeg middagen i hennes bryllup gratis - dette blir som en venne-tjeneste :hoppe: Vi avtalte nemlig dette når vi var lærlinger, at vi skulle fikse maten i hverandre sitt bryllup :fnise: Men nå har vi jo kokk, og hun jobber som konditor i stedet så da så :duskedame:

Og imorgen skal jeg hente brudepikekjoleeeen :juhu:

Skrevet

:juhuu: for bryllupskake!! Nammenam... Er så greit med vennetjenester altså, men mine venninner har liksom sånne yrker som ikke funker så bra sånn.. Sykepleiere, jurister og sosialarbeidere for å nevne noen :ler: Får ikke håpe jeg trenger deres hjelp med det første..hehe

Skrevet

:hoppe: for bryllupskake!! :hoppe:

Kjempegreit å kjenne folk som kan gjøre det litt billigere av og til :jepp: Vi sjekket hva kaken vi ønsket oss kom til å koste på alllle bakerier/konditorier i Oslo-området, og det var fra 3000 og oppover :dåne: Men nå får vi den for 700 istedet, og du får deres sikkert ennnda billigere enn det!! :hoppe:

:klemmer: Ha en fin torsdag Mim!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...