Gjest Pysepus Skrevet 19. mai 2008 #341 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg er sensitiv ja... Så du får jo bare gjøre som jeg sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 19. mai 2008 #342 Del Skrevet 19. mai 2008 Så utrolig bra at det ordnet seg med fotograf!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 19. mai 2008 #343 Del Skrevet 19. mai 2008 Må bare for at det ordnet seg med fotograf!!!! Også litt for den gode prisen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. mai 2008 #344 Del Skrevet 19. mai 2008 Yes you are :-D Jeg syns det er for mye snakk om å drepe Reka her inne jeg :klø: Jeg liker ikke reke-smaken, så jeg stemmer for at Reka skal leve :juhu: Dinedama er kul!! Nå tenker jeg du har fått en venn for livet i Reka Ja! Så nå er jeg ikke redd for pysepus lenger!! Ja, det tror jeg også! Bra hun har en da Hva - er du for da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 20. mai 2008 #345 Del Skrevet 20. mai 2008 forloverene mine har rotta seg sammen og skal planlegge utdrikningslaget mitt ikveld *grøss* de to koker godt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 20. mai 2008 #346 Del Skrevet 20. mai 2008 forloverene mine har rotta seg sammen og skal planlegge utdrikningslaget mitt ikveld *grøss* de to koker godt sammen Så gøy! Det blir helt sikkert et kjempebra utdrikningslag Syns de fleste her har hatt utrooolig koselige utdrikningslag, håper på det samme selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 20. mai 2008 #347 Del Skrevet 20. mai 2008 Åååå, skummelt med disse her forloverne altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. mai 2008 #348 Del Skrevet 20. mai 2008 Mim!!!! Reka di har det så festlig nå! Se i boken når du er på kg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. mai 2008 #349 Del Skrevet 20. mai 2008 Oja søren!! Kos deg masse i kveld Mim!! :-D :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 20. mai 2008 #350 Del Skrevet 20. mai 2008 jeg er supermett og har fått en overdose :kaffe: så jeg ser omtrent sånn ut Kommer aldri til å få sove inatt Sånne jentekvelder er knall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. mai 2008 #351 Del Skrevet 21. mai 2008 Nå- nå! : Nå tenker jeg du har fått en venn for livet i Reka Kansje det Ja, det tror jeg også! Bra hun har en da stygg i munntøyet i dag :hår: :-D :juhu: Dinedama er kul!! Det er akkurat det jeg også syns Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 21. mai 2008 #352 Del Skrevet 21. mai 2008 Godt å se at dere har funnet hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. mai 2008 #353 Del Skrevet 21. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 21. mai 2008 #354 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg synes både dinedama og pysepus er kule jeg! Spesielt etter at pysepus ble snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 21. mai 2008 #355 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg synes både dinedama og pysepus er kule jeg! Spesielt etter at pysepus ble snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 21. mai 2008 #356 Del Skrevet 21. mai 2008 Alt står på hodet her Jeg blir gaaaal :dåne: Har malere her for å fikse opp etter brannen i påsken, og alle møblene er stabla inn i den ene stua, det er pussestøv og malingslukt i hele huset og alt føles skittent uansett hvor nyvaska det er Nå har vi rydda og vaska som best vi kan (igjen-for 3 gang på 3 dager :dåne:) Jeg rømmer snart Det verste er jo at ungene kommer i helga, og lille frøken bøllefrø krever sin plass til høyere makter om så vi kan være ute!! (selv om jeg egentlig har sendt all go`været til Anea, så håper jeg det er litt rester til oss ) Forresten fikk jeg melding av forloverene mine om å skrive liste over de som skal være med i utdrikningslaget, meldingen avsluttes med "let the games begin" kjente jeg fikk en sommerfugl og 356 i magen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 21. mai 2008 #357 Del Skrevet 21. mai 2008 Har du like ondskapsfulle forlovere som jeg har?? Eneste jeg gruer meg til nå er utdrikningslaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 21. mai 2008 #358 Del Skrevet 21. mai 2008 De later som de er snille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 22. mai 2008 #359 Del Skrevet 22. mai 2008 De later som de er snille Min også, men jeg vet bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 22. mai 2008 #360 Del Skrevet 22. mai 2008 får håpe ikke forloverne dine er altfor slemme med deg... men du kan jo hilse fra meg og si at om de faktisk er veldig slemme så må de legge ut bilder av seansen her altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg