Gjest madam_mim Skrevet 18. mai 2008 #321 Del Skrevet 18. mai 2008 Det var bra du fikk oss med! Hvis ikke hadde jeg blitt fornærmet! Og hvem vet hva jeg hadde funnet på da?? Man lærer av sine feil Risikerer jo at du kunne finne på å spise Reka, bare for å såre meg tilbake!!! :hoho: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. mai 2008 #322 Del Skrevet 18. mai 2008 *poff* Borte vekk Mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 18. mai 2008 #323 Del Skrevet 18. mai 2008 Æsj, akkurat nå når det endelig var litt liv her inne så har kjæresten vært og lånt film og vil ha kosekveld!!! *sleper seg bort i sofaen* :skratte: Søte mannen min :hjerte_rundt: For en mann som liksom bare skal DRA deg bort... Kose dere! :love: Man lærer av sine feil Risikerer jo at du kunne finne på å spise Reka, bare for å såre meg tilbake!!! :hoho: Ja, det kan være at det hadde skjedd! Men jeg tenkte mer på litt andre ting Slike ting som puser gjør når de er ulydige!!! *poff* Borte vekk Mim Kjeeeeeedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. mai 2008 #324 Del Skrevet 19. mai 2008 Man lærer av sine feil Risikerer jo at du kunne finne på å spise Reka, bare for å såre meg tilbake!!! :hoho: :hakeslepp: Får man trusler?! :hakeslepp: Da tar jeg med klanen min og tar deg pysepus: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. mai 2008 #325 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) :hakeslepp: Får man trusler?! :hakeslepp: Da tar jeg med klanen min og tar deg pysepus: Ehm... hva har jeg gjort nå da? Så du ikke at jeg kom med en annen trussel til Mim'en?? I don't wanna kill you today Rekis Endret 19. mai 2008 av Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. mai 2008 #326 Del Skrevet 19. mai 2008 Njooaaa.. Kanskje jeg så det... Da går jeg ut i fra at jeg er trygg i dag! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. mai 2008 #327 Del Skrevet 19. mai 2008 Njooaaa.. Kanskje jeg så det... Da går jeg ut i fra at jeg er trygg i dag! :juhu: Yes you are Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 19. mai 2008 #328 Del Skrevet 19. mai 2008 så utrolig kjipt med den ringen... guldsmedene kan være skikkelig kjipe... vi prøvde å smelte om forlovelsesringene våre.. men ingen ville... DÅRLIG gjort... skulle tro dem var int. i å tjene penger men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 19. mai 2008 #329 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Fotograf er i boks, til den nette sum av 5500 kr :juhu: :juhu: :juhu: Da får vi alle bildene på cd og hun følger meg under brudepyntingen, tar bilder under vielsen og de offisielle bildene Mim is Happy as a Hippo Endret 19. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 19. mai 2008 #330 Del Skrevet 19. mai 2008 :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. mai 2008 #331 Del Skrevet 19. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 19. mai 2008 #332 Del Skrevet 19. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. mai 2008 #333 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva er det nå da? :oppgitt: Får man ikke lov å hoppe litt heller nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mai 2008 #334 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg syns det er for mye snakk om å drepe Reka her inne jeg :klø: Jeg liker ikke reke-smaken, så jeg stemmer for at Reka skal leve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. mai 2008 #335 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg syns det er for mye snakk om å drepe Reka her inne jeg :klø: Jeg liker ikke reke-smaken, så jeg stemmer for at Reka skal leve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 19. mai 2008 #336 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva er det nå da? :oppgitt: Får man ikke lov å hoppe litt heller nå? Det var et kose-fnis :dåne: *like oppgitt* Synes dere er så søte som hopper i vei inni boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 19. mai 2008 #337 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg syns det er for mye snakk om å drepe Reka her inne jeg :klø: Jeg liker ikke reke-smaken, så jeg stemmer for at Reka skal leve Nå tenker jeg du har fått en venn for livet i Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. mai 2008 #338 Del Skrevet 19. mai 2008 Det var et kose-fnis :dåne: *like oppgitt* Synes dere er så søte som hopper i vei inni boka mi Kose-fnis er koselig Men kan du gjøre sånn videre: "kose- " for da blir det ingen misforståelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. mai 2008 #339 Del Skrevet 19. mai 2008 Nå tenker jeg du har fått en venn for livet i Reka Ja, det tror jeg også! Bra hun har en da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 19. mai 2008 #340 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Kose-fnis er koselig Men kan du gjøre sånn videre: "kose- " for da blir det ingen misforståelser? Synes du begynner å bli storkrevende her Men okei da, siden du er så sensitiv, så får jeg vel heller gjøre som jeg får beskjed om Ja, det tror jeg også! Bra hun har en da Endret 19. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg