Gjest madam_mim Skrevet 13. august 2008 #1621 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg fant jeg fant :hoppe: bok til å skrive ned gaver vi får til bryllupet i - selvsagt i brunt med gullmønster TIL 10 KRONER!!!! :dåne: Den var kjempesøt, plutselig angret jeg på at jeg hadde kjøpt gjestebok til 250 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 13. august 2008 #1622 Del Skrevet 13. august 2008 : Den var kjempesøt, plutselig angret jeg på at jeg hadde kjøpt gjestebok til 250 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronjadatterdatter Skrevet 13. august 2008 #1623 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Nope, har ikkje fått han me på kurs nei... Han må ha "litt innabords" som vi sæi før han i de hele tatt nærme sæi dainsegulvet... men vi trør tell me en slags vals å "avslutte" me halling. Je hoill stånga me hatten og kjære dainse, blir sikkert verdens... Hadde vi bære føinne en sang vi vil ha... og som musikkeran kain... Endret 13. august 2008 av Ronjadatterdatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. august 2008 #1624 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg fant jeg fant :hoppe: bok til å skrive ned gaver vi får til bryllupet i - selvsagt i brunt med gullmønster TIL 10 KRONER!!!! :dåne: Den var kjempesøt, plutselig angret jeg på at jeg hadde kjøpt gjestebok til 250 kr Hvor fant du den?? :-D Jg angrer også på gjesteboken jeg har kjøpt.. eg hadde jo mye trøbbel med å få den i det hele tatt siden de bare sendte meg de derre ringbærer-putene, men når jeg endelig fikk den var den helt teit inni Det var trykt opp linjer på ALLE sidene der det sto: Guest:____________________ Comment:_______________________________ Og det var faktisk ikke noe større plass å skrive hilsen på enn det der Så eg er veldig misfornøyd.... Men jeg tror jeg kan ha ca 1000 gjester da etter hvor mange det er plass til i boken... Så det er bare å hive seg rundt og invitere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. august 2008 #1625 Del Skrevet 14. august 2008 Da kan du jo invitere hele kg da! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. august 2008 #1626 Del Skrevet 14. august 2008 Yahoooooooo :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 14. august 2008 #1627 Del Skrevet 14. august 2008 Hvor fant du den?? :-D Jg angrer også på gjesteboken jeg har kjøpt.. eg hadde jo mye trøbbel med å få den i det hele tatt siden de bare sendte meg de derre ringbærer-putene, men når jeg endelig fikk den var den helt teit inni Det var trykt opp linjer på ALLE sidene der det sto: Guest:____________________ Comment:_______________________________ Og det var faktisk ikke noe større plass å skrive hilsen på enn det der Så eg er veldig misfornøyd.... Men jeg tror jeg kan ha ca 1000 gjester da etter hvor mange det er plass til i boken... Så det er bare å hive seg rundt og invitere nå På Rema 1000 av alle tenkelige plasser Den lå der sammen med alt det andre skoleutstyret - trodde jo den var mye dyrere, så ble veldig gledelig overrasket når det viste 10 kr på lappen :-D Det er ikke nå stiv perm på eller sånn, mer type ringperm - i A5 størrelse (mindre enn A4 ) Kan du ikke returnere gjesteboka di? Jeg klistra jo på navneskiltet på vår så nytter ikke returnere den Litt kjapp i vendingene her Plass til 1000 gjester ja, men kan gjerne skrive noen sider i gjesteboka di jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. august 2008 #1628 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg orker ikke styre med noe retur reier.. får heller bare ha den... den kostet ikke så mye uansett... rema faktisk?? Kansje jeg må ta meg en tur dit da og se om jeg finner noe :-D Gjør ingenting om permene ikke er stive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. august 2008 #1629 Del Skrevet 15. august 2008 Bare innom og koser med mimmen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 15. august 2008 #1630 Del Skrevet 15. august 2008 Bare innom og koser med mimmen min masse tilbake på Reka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. august 2008 #1631 Del Skrevet 15. august 2008 Det er litt tomt her når du ikke er her så mye Men snart så får jo andre (feks reka ) noe å gjøre igjen så da merkes det kanskje ikke så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 15. august 2008 #1632 Del Skrevet 15. august 2008 Jaha....jo mer det nærmer seg bryllup jo mindre har jeg å skrive Nå går det trått gitt Eneste som har skjedd i det siste er at vi tråler området for en plass vi kan ta bilder hvis det skulle regne på bryllupsdagen vår Fotografen vår er freelance og har derfor ikke studio - noe hun plutselig ble litt bekymret for her om dagen og skremte meg også Til nå har letingen vært temmelig resultatløs, nærmeste vi har kommet et fint sted med tak er de kraftige trærne utenfor kirken... *leter videre* Ellers lurer jeg på om hun som har hovedansvaret for lokalet har fått slag eller no`- hun svarer nemlig ikke på hverken mail eller telefon :dåne: Sånn går faktisk ikke an rett før et bryllup :slåss: Må kjøre ut og prate med henne i morgen, face 2 face! Vi må ringe kantor! brudens mor har fått et snev av panikk Plutselig gikk det opp for henne at "veslejenta" skal gifte seg - og det snart!!!! Måtte bruke over 1 time igårkveld på å forklare henne at vi faktisk har kontroll Idag har jeg vært og tatt ny MR undersøkelse av skulderen min - med kontrastvæske...Det var vondt!! De stakk en heller tykk nål rett inn i skulderleddet - og bomma for sikkerhetsskyld, sånn at de måtte stikke 2 ganger :dåne: Det ble for mye for min nåleskrekk og tårene rant ukontrollerbart samt jeg skalv sånn at de måtte holde armen min fast Pyton opplevelse - håper jeg slipper det igjen med det første!! Og de kan godt finne noe sånn at jeg kan friskmeldes snart Jupp, det var update - nå skal jeg k-o-s-e meg med kjæresten min :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 15. august 2008 #1633 Del Skrevet 15. august 2008 Det er litt tomt her når du ikke er her så mye Men snart så får jo andre (feks reka ) noe å gjøre igjen så da merkes det kanskje ikke så mye Til informasjon vil det alltid føles tomt uten Mim :skratte: :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. august 2008 #1634 Del Skrevet 15. august 2008 Uff på armen til Mim, den kontrastvæsken hørtes ikke noe god ut Heldigvis for dere så har jo jeg bestilt go' vær til dagen deres, men dere kan jo lete pittelitt for sikkerhets skyld da Tror det kan være lurt å kjøre ut og prate med hun damen ja, hørtes ikke helt god ut! :slåss: (Si at om hun ikke begynner å svare, så skal du sende reka på henne :lur: Da tenker jeg det blir fart på sakene! ) Du må ringe kantor! (Hvorfor?) :klø: Kan ikke være helt lett å gifte bort mimsen sin heller da Men du blir jo godt gift så det er jo flaks Masse gode før reka tar natten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. august 2008 #1635 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Til informasjon vil det alltid føles tomt uten Mim :skratte: :skratte: Oja! Så ikke at jeg formulerte det sånn Det vil jo selvfølgelig alltid være tomt uten deg, men når reka får mindre kg tid så blir det ikke tomt, det blir bare ensomt! :grine: :grine: :grine: :grine: Endret 15. august 2008 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 15. august 2008 #1636 Del Skrevet 15. august 2008 Uff på armen til Mim, den kontrastvæsken hørtes ikke noe god ut. Heldigvis for dere så har jo jeg bestilt go' vær til dagen deres, men dere kan jo lete pittelitt for sikkerhets skyld da. Tror det kan være lurt å kjøre ut og prate med hun damen ja, hørtes ikke helt god ut! (Si at om hun ikke begynner å svare, så skal du sende reka på henne. Da tenker jeg det blir fart på sakene! ) Du må ringe kantor! (Hvorfor?) Kan ikke være helt lett å gifte bort mimsen sin heller da. Men du blir jo godt gift så det er jo flaks. Masse gode før reka tar natten! Nei det var en pyton opplevelse - godt jeg slipper å få en nål inn i skulderleddet altfor ofte Det er ganske mange som har bestilt fint vær på dagen vår :juhu: og for å være helt ærlig så pleier midten av september å være fin på disse kanter Men sånn for sikkerhetsskyld må vi ha noe i bakhånd Kan være hun får låne studio da, da er jo saken grei :hoppe: *noterer at reka skal "ta" dama med ansvar for lokalet* Skal drive skremselspropaganda skal jeg, vil du ha mailadressen sånn at du kan sende hat-brev?! Det hadde vært no`!! Vi må ringe kantor for å få godkjent musikkvalget vårt under vielsen, av en eller annen dustete grunn er det han som skal godkjenne bl.a solosangene Krysser fingrene og håper vi får "go" for valgene våre og at han kan spille de sangene vi vil ha som inn og utgangsmelodi! Han har rykte på seg for å være litt sær han fyren her - så vi får se! Kan pusse reka på han også jeg hvis han ikke er grei Stakkar mamma og pappa - det er jammen ikke lett å gifte bort minstejenta først skjønner jeg :rødme: Pappa er helt vrak (jeg er veldig pappa si jente ) mamma har vært rolig til nå, men det gikk et lys opp for henne altså her om dagen De er søte Go`mammaen og go`pappaen!!! Skal du legge deg så tidlig når det er fredag??????? :dåne: Nå skal det nytes at vi har helg, jeg er ferdig med kontrastvæske-dritet og kjæresten har kjøpt sjokolade til meg Snillas! ! uke uten sjokolade - når jeg har mensen har vært h-a-r-d-t!!! *stolt av seg selv* på Reke-godjenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 15. august 2008 #1637 Del Skrevet 15. august 2008 Oja! Så ikke at jeg formulerte det sånn Det vil jo selvfølgelig alltid være tomt uten deg, men når reka får mindre kg tid så blir det ikke tomt, det blir bare ensomt! :grine: :grine: :grine: :grine: Venner er som stjerner vet du snuppa mi, du kan ikke alltid se dem - men du vet de er alltid der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. august 2008 #1638 Del Skrevet 15. august 2008 Godt det bare er sprøyter i armen sånn innimellom Jajaja, send over mailadressen så tar jeg og min gjeng fra blitz/blits saken Kan kantor la være å godkjenne sangene? :klø: Kan man ikke bare velge? Med mindre det er sånn satan sang eller noe da! Men jeg tar han også jeg, hvis han viser seg å være sta! De er jo søte også da! Stakkar mamman og pappan til mim Skal legge meg litt tidlig ja, det er hvertfall planen Må opp 8, pga buss til farmors 76 årsdag! Skal du legge deg så tidlig når det er fredag??????? :dåne: Så deilig med sjokolade! :juhu: Montro om ikke reka skal ta en bit av den mørke sjokoladen som ligger i kjøleskapet.. Dumdidum :-D og På verdens søteste mim! Venner er som stjerner vet du snuppa mi, du kan ikke alltid se dem - men du vet de er alltid der Nå ble jeg skikkelig rørt her mim! :rødme: Du er så fantastisk god og snill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. august 2008 #1639 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg burde kanskje ædde under i signaturen min: Reka - tar alle skumle oppdrag, send meg gjerne på de du ikke liker :lur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 15. august 2008 #1640 Del Skrevet 15. august 2008 :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg