Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Hmmm du det der har jeg faktisk aldri tenkt over, at blomster kan ha innvirkning på det. Det kan jeg ikke helt tro på. Jeg er jo knøtteliten, men velger da akkurat de blomstene jeg selv vil ha i min brudebukett! Det har mer å si med kjolen og din egen stil og sånt mener nå jeg. Har aldri sett at typen blomster har fått folk til å si mindre eller større ut :sjenert:

Syns du skal gå for det du syns er fint jeg! Det er utstrålingen på dagen som betyr aller aller mest, og hvis du da velger noe du ikke er så glad i, så blir ikke utstrålingen det samme! Jepp, gå for det du liker! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus

Det hun som skal lage min bukett hadde å si var at jeg som er liten ikke måtte ha en for stor bukett, at det ikke måtte være for mye som hang rundt og at den ikke måtte være for lang! Det ville få meg til å virke kort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun som skal lage min bukett hadde å si var at jeg som er liten ikke måtte ha en for stor bukett, at det ikke måtte være for mye som hang rundt og at den ikke måtte være for lang! Det ville få meg til å virke kort ;)

Den kan jeg skjønne meg på! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også enig i at du skal velge noe du synes er pent!! Brudebuketten er jo noe helt spesielt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Hmmm du det der har jeg faktisk aldri tenkt over, at blomster kan ha innvirkning på det. Det kan jeg ikke helt tro på. Jeg er jo knøtteliten, men velger da akkurat de blomstene jeg selv vil ha i min brudebukett! Det har mer å si med kjolen og din egen stil og sånt mener nå jeg. Har aldri sett at typen blomster har fått folk til å si mindre eller større ut.

Syns du skal gå for det du syns er fint jeg! Det er utstrålingen på dagen som betyr aller aller mest, og hvis du da velger noe du ikke er så glad i, så blir ikke utstrålingen det samme! Jepp, gå for det du liker!

Hadde visst noe med at calla var såpass dominerende at på bilder o.l ville man bare legge merke til buketten og jeg ville virke kortere enn jeg ønsket :sjenert: Men jeg skal gjøre som Pysepus foreslo; kjøpe noen calla og prøve :fnise: Det er masse blomster jeg synes er fine, men kan jeg ikke ha calla er hvite tulipaner det nest-fineste jeg vet; og det er visst litt vanskelig å få tak i i september :klø: Men alt går jo an da, bare en er villig til å betale :ler: Heldigvos har jeg noen uker på meg enda :fnise: mye kan skje på den tiden, det er tross alt meg vi snakker om :hoho:

Jupp, han sa dette her også :Nikke: Men nå er det ikke han som skal være fotograf, så egentlig kan jeg bare gi balla i hva han sa :hoho: :hoho: :hoho:

Kjæresten sier her at jeg som er så glad i høsten og alle fargene kan ha høstløv som bukett, noe som faktisk er en ganske så bra idè (*stolt av kjæresten*) men hvordan setter en høstløv sammen til en bukett :klø: Må-snakke-med-storesøster :fnise:

Jeg er også enig i at du skal velge noe du synes er pent!! Brudebuketten er jo noe helt spesielt!!

Ja det er jo egentlig det! Men det er ikke hver dag jeg tenker at jeg vil ha bukett i det hele tatt :overrasket: hvor naturlig er det for meg å slepe rundt på blomster en hel dag liksom?! :skratte: Nei, for meg så er buketten mer et nødvendig onde; noe jeg har for å få plassert hendene mine :ler: Blir nok enig med meg selv skal dere se, er så utrolig godt å høre meningene deres også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Idag skal invitasjonene skrives ut på nytt (jada har gjort noen endringer etter jeg fikk forslaget ditt Pysepus :sjenert::ler:) imorgen skal de som må postes postes :juhu: Tenker å ta runden med de som ikke skal postes idag eller imorgen...når jeg tenker meg om må det visst bli imorgen - for jeg har glemt å kjøpe konvolutter :hoho: Trenger jeg forresten det når jeg leverer de ut sånn face-to-face??

Utålmodig, jeg??? :skratte:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

Det er ensomt her inne søndags-formiddag :sjenert:

*tusler seg ut*

Ja du får tusle ut i (forhåpentligvis) finværet! her er det strålende :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Bra du hører på kloke meg! :tommelopp:

Du trenger jo ikke konvolutt på de som skal leveres face to face. Vi hadde konvolutter på alle, men det var jo fordi at jeg hadde sånn sølvdings bakpå - ehm... stempelsegl heter det kanskje! Jeg blir ikke sur når du leverer innbydelsen min uten konvolutt jeg iallfall! :lur: For skulle ikke du komme hit neste helg så skulle jeg få innbydelsen min? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Bra du hører på kloke meg!

Du trenger jo ikke konvolutt på de som skal leveres face to face. Vi hadde konvolutter på alle, men det var jo fordi at jeg hadde sånn sølvdings bakpå - ehm... stempelsegl heter det kanskje! Jeg blir ikke sur når du leverer innbydelsen min uten konvolutt jeg iallfall! For skulle ikke du komme hit neste helg så skulle jeg få innbydelsen min?

Tenker det er litt waste å putte konvolutter på de vi leverer direkte :sjenert: men vil ikke virke gnien heller :ler:

Tenkte og på stempelsegl, men har ikke fått tak i det vi ville ha; kanskje jeg skal ned og se om de har fått det inn i morgen....Og kan vi ha vanlige hvite konvolutter på tror du? Finner ingenting som matcher de noe spesielle arka vi har brukt...Så hvite er liksom det beste jeg kommer på :fnise: Har ikke sett A4 konvolutter i brunt eller gull noen plass :sur:

Joda, neste helg kommer jeg :lur: Men er du hjemme da? Mener du sa du skulle på hyttetur :forvirra: Og er Ikea åpent på søndager?????? *smiler forhåpningsfullt*

Miiim! :vinke:

Reeeeka!!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Ja du får tusle ut i (forhåpentligvis) finværet! her er det strålende :sol:

Noen har tatt sola mi :kjefte: Mim har kapitulert og tatt på genser :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus

Hvite går nok helt fint :) Sender deg PM med noen butikker du kan stikke innom for å se :lur: IKEA er ikke åpent på søndager, nei... men det dere skal på begynner jo ikke før utpå dagen? :klø: Skal ikke på hyttetur før på søndagen om jeg skal, men lurer på om det ikke blir for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Noen har tatt sola mi :kjefte: Mim har kapitulert og tatt på genser :overrasket:

Noen som har tatt min også :kjefte: Derfor jeg er inni igjen :fnise: Eller, den er av og på og det er så slitsomt å ta av og på seg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Hvite går nok helt fint :) Sender deg PM med noen butikker du kan stikke innom for å se :lur: IKEA er ikke åpent på søndager, nei... men det dere skal på begynner jo ikke før utpå dagen? :klø: Skal ikke på hyttetur før på søndagen om jeg skal, men lurer på om det ikke blir for min del...

Takk :) Du har liksom den hele og fulle oversikt over alt brudeutstyr du :hoho: Hva skulle jeg gjort uten deg??? :klemmer:

Duste-Ikea som ikke er åpent på søndager :kjefte: Da må vi gå på lørdagen :fnise: Så synd...Noooot! :juhu: Problemet er bare at vi skal ha tidenes personalfest på fredagen, og jeg mistenker at jeg er litt redusert dagen etter :sjenert: så vi kan nok ikke reise så tidlig nedover :ler:

Ingen hyttetur? :juhu: *låner Pysepusen til Ikea* :hoho:

Noen som har tatt min også :kjefte: Derfor jeg er inni igjen :fnise: Eller, den er av og på og det er så slitsomt å ta av og på seg :ler:

Det beste er egentlig å være naken, men det er ikke alltid det tar seg ut :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Pysepus

Du kan låne Pysepusen så mye som du bare vil til IKEA! :jepp: Kjære sitter og leser til eksamen neste lørdag! Pysepusen kan til og med kjøre om Mim er for redusert :ler:

Og det tar seg ikke ut å være naken her... alle ser det da! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Du kan låne Pysepusen så mye som du bare vil til IKEA! :jepp: Kjære sitter og leser til eksamen neste lørdag! Pysepusen kan til og med kjøre om Mim er for redusert :ler:

Og det tar seg ikke ut å være naken her... alle ser det da! :skratte:

:juhu: Mim kan ikke :kosteskaft: den dagen, går nok ikke så bra :sjenert:

Oj :overrasket: nå var det en som ble glad her når jeg sa han skulle slippe å gå på Ikea :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:juhu: Mim kan ikke :kosteskaft: den dagen, går nok ikke så bra :sjenert:

Oj :overrasket: nå var det en som ble glad her når jeg sa han skulle slippe å gå på Ikea :hoho:

Si til ham at han bare må sette deg av utenfor oss så skal jeg ta meg av deg så skal han få litt velfortjent fri :-D :lur::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Velfortjent fri??? :forvirra:

Han simpelthen eeeeelsker å være med meg heeele tida :jepp:

:hoho: :hoho:

Kjæresten sier takk, jeg aaaaaner ikke hva han snakker om :klø:

Dessuten skjønner jeg ikke at menn ikke synes Ikea er Paradis :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.