Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fine dresser! De blir nok kjekke, kjaerestene våre! :hjerter: De er jo kjekke fra för av, men blir enda bedre i fin dress!

Fiiine sanger! Jeg bare elsker Katie Melua!

Edit: Jeg så först nå at jeg skulle se etter skjorta. Den var veldig fin. Skikkelig stilig altså! :-D

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh...vet ikke helt hvordan jeg skal si dette.......

JA!!!!

du er desverre helt på jordet, og det er ingen bra plass for en reke...

:hoho::skratte::hoho::skratte::hoho:

Ååååå!! Søren ta! Jaja, det går bra, jeg skal nemlig gifte meg med Aksel Hennie! For han så meg dyyyypt inn i øynene og smilte til meg i butikken i forrige uke! (hvertfall litt dypt da :ler: ) Han bare vet det ikke enda! :sjenert:

:fnise: - joda, sånn står det nok i din invitasjon!! :skratte:

...finner ikke noe sang nå, men siden det er min sin dagbok så overlater jeg ansvaret til henne :fnise:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Ååååå!! Søren ta! Jaja, det går bra, jeg skal nemlig gifte meg med Aksel Hennie! For han så meg dyyyypt inn i øynene og smilte til meg i butikken i forrige uke! (hvertfall litt dypt da :ler: ) Han bare vet det ikke enda! :sjenert:

:skratte:

Åh, han er litt snop :lur: En grei nok erstatning for meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

E-Bay har funnet og overmannet meg :redd:

Idag har jeg vunnet brune roseblader og brune roseblader med gullkant :fnise: så har jeg bud liggende inne på rosa perlesett til brudepiken :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
E-Bay har funnet og overmannet meg :redd:

Idag har jeg vunnet brune roseblader og brune roseblader med gullkant :fnise: så har jeg bud liggende inne på rosa perlesett til brudepiken :tommelopp:

Har de tatt deg også?? :sjokk: Altså... kjekt å by på ting :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Har de tatt deg også?? :sjokk: Altså... kjekt å by på ting :hoppe:

Jeg som så stolt proklamerte at nehei, E-Bay, det holdt jeg meg langt vekke fra...:fnise: Joda, det varte en stund :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i boken min madam mim :-D

Mye som har kommet på plass her ser jeg, så bra :danser::danser:

Ebay fant meg en gang også,men tror ikke jeg er velkommen der lenger... glemte visst å betale for en ting engang, ikke lett å følge med på når du har vunnet og når du ikke har vunnet da...

Håper du har bedre vær enn meg, så du kan fortsette å jobbe med brunfargen

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, han er litt snop :lur: En grei nok erstatning for meg :fnise:

En grei nok erstatning ja :ler:

Ha en flott dag mim, nå går reka på jobb! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Fant denne jeg da..

Toalettpapir

99 kr for 2 ruller da, så det kommer an på hva man prioriterer å bruke pengene på.. :fnise:

Må nok finne noen vanvittig billige priser på ebay ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant denne jeg da..

Toalettpapir

99 kr for 2 ruller da, så det kommer an på hva man prioriterer å bruke pengene på.. :fnise:

Jeg ga vel litt under halvparten! Han godeste mente det var en bra prioritering! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest madam_mim

Grand Prix er oppskrytt, men tradisjon er tradisjon :skratte: Må si jeg er mest imponert over hvor små kjoler de har på seg :fnise:

Kom til å tenke på noe fotografen sa når vi var på møte (han fotografen som kostet skjorta som vi ikke skal bruke :sjenert:)

Han sa jeg som var så liten ikke bør ha calla som brudebukett, men da står jeg på bar bakke når det gjelder blomster :sur: Hva kan jeg ha til kjolen min da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Kan ikke si jeg er altfor imponert jeg heller, men må jo se ;) Dessuten er det jo spennende når de deler ut poeng :)

Mamma hadde calla hun og hun er ikke så mye høyere enn deg ;) Ikke hør på fotografen du, men hør heller på noen i en blomsterbutikk Eller kjøpt noen og prøv til kjolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Godt å høre, vil jo ikke virke kort heller...Hadde ikke tenkt over det jeg engang, trodde de blomstene ville få meg til å virke slankere :hoho: så er virkningen visstnok motsatt :klø:

Lurt å kjøpe prøveblomster - tror jeg må gjøre det :Nikke:

Skal snakke med blomsterbutikk over helga, det er storesøster som skal lage buketten - men hun mente jeg burde prate med noen i blomsterbutikk før jeg bestemte meg 100 % for bukett, i og med at de har så mye fint som jeg ikke har vurdert engang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...