Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner

Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Jeg har jo lagt litt opp til det selv da ;) Men de prøver liksom ikke på å gjøre det bedre heller!

:klemmer:

Nå har du jo bedt dem da... De burde jo ta i mot den muligheten til å få et nærmere forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus
Nå har du jo bedt dem da... De burde jo ta i mot den muligheten til å få et nærmere forhold.

Og vi gikk i farmor sin 70-årsdag bare for å se om det gikk liksom... men jeg tror ikke de er menneskene til å gjøre noe sånn - rett og slett... Jaja, sånn er noen og jeg har ikke trengt dem på mange år. De skulle bare visst hvor mange runder jeg gikk med meg selv før jeg sa det var greit at de kom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LER du??? :overrasket: Var det ikke godt? :forvirra:

:skratte:

Det var kjempe godt altså!! :Nikke: Du er fryktelig flink til å kline!! har du øvd mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Det var kjempe godt altså!! :Nikke: Du er fryktelig flink til å kline!! har du øvd mye?

Har øvd kjempemye! Begynte faktisk øvingen da jeg gikk i barnehagen! :fnise: Hun som skal være forloveren min holdt guttene slik at jeg kunne kysse dem :skratte: (skjønner ikke hvorfor guttene begynte å grine og sa det til tantene... :klø: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Har øvd kjempemye! Begynte faktisk øvingen da jeg gikk i barnehagen! :fnise: Hun som skal være forloveren min holdt guttene slik at jeg kunne kysse dem :skratte: (skjønner ikke hvorfor guttene begynte å grine og sa det til tantene... :klø: )

Så utrolig bra!!! :hoho::hoho: De må oppleve så sinnsykt mye rart de barnehagetantene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:hoho:

Så utrolig bra!!! :hoho::hoho: De må oppleve så sinnsykt mye rart de barnehagetantene...

Gleder meg utrolig mye til å jobbe i barnehage i sommer! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: :skratte: :skratte:

Håper ikke hun trenger det lenger :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Dere er klin gærne :hoho:

Du kan virkelig glede deg til å jobbe i barnehage, det er the best job ever :dåne: Elsker de små trollungene :ler: Finnes ikke mer sjarmerende og irriterende små vesen enn barnehagebarn :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus

Dere er klin gærne :hoho:

Du kan virkelig glede deg til å jobbe i barnehage, det er the best job ever :dåne: Elsker de små trollungene :ler: Finnes ikke mer sjarmerende og irriterende små vesen enn barnehagebarn :hoho:

Ja, vi var litt av et radarpar :fnise: Jeg drev henne berserk litt psykisk og hun slo meg :skratte:

Gleder meg stort til barnehage :-D ...men kjenner at det er på skolen jeg hører "hjemme" ;)

Hvor skal du jobbe forresten????? Her hjemme?

Her i byen :( Kjedelig å jobbe hjemme når kjære er her... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Ja, vi var litt av et radarpar :fnise: Jeg drev henne berserk litt psykisk og hun slo meg :skratte:

Gleder meg stort til barnehage :-D ...men kjenner at det er på skolen jeg hører "hjemme" ;)

Her i byen :( Kjedelig å jobbe hjemme når kjære er her... :sukk:

Hun må jo ha likt det litt da, siden hun fortsatt er venninna di mener jeg :hoho:

Synd du ikke skal jobbe her :sur: Vi har en mye kjekkere barnehage ser du :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Hun må jo ha likt det litt da, siden hun fortsatt er venninna di mener jeg :hoho:

Synd du ikke skal jobbe her :sur: Vi har en mye kjekkere barnehage ser du :lur:

Ja, vi har hatt det veldig bra! :juhu:

Så om jeg ikke får jobb hjemme da til neste år så får jeg jobb hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest madam_mim
Ja, vi har hatt det veldig bra! :juhu:

Så om jeg ikke får jobb hjemme da til neste år så får jeg jobb hos deg?

Skal ikke se vekk fra det :lur: Ferievikarer trengs alltid :juhu:

Åååå, det hadde vært gøy det :hoppe::danser::hoppe:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Skal ikke se vekk fra det :lur: Ferievikarer trengs alltid :juhu:

Åååå, det hadde vært gøy det :hoppe::danser::hoppe:

Det hadde vært helt fantastisk! :juhu: :hoppe::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Middagsgjestene (66 inviterte):

JA - 56

NEI - 1

IKKE SVART - 9

Kaffegjestene (16 inviterte):

JA - 5

NEI - 1

IKKE SVART: 10

Endret av Pysepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Jeg lurer på om panikken har tatt meg :overrasket: Jeg som var så rolig og alt ;) Satt og tenkte på det nå... om litt mer enn en uke får jeg ferie fra universitetet så skal jeg begynne å jobbe etter det... skal jobbe i seks uker før jeg har en uke fri før bryllupet! Det er så kort igjen! :sjokkert: Gruer meg ikke eller noe slikt, men jeg skal faktisk gifte meg! Husker i fjor sommer så gikk ukene i jobb så utrolig fort... det gjør de nok i år også! WÆÆÆÆ, kiler i magen! Jeg erklærer herved at sommerfuglene er kommet for å bli i magen min! :hoppe:

:hoppe: JEG SKAL GIFTE MEG! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...