Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner

Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Jo, jeg tror jeg må det. Egentlig passer den dagen vi har fått veldig bra for meg, men noen ganger må jo kjære få viljen sin :fnise:

Kan være lurt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe ja det kan kanskje vært litt lurt det.. Vi jenter har vel en tendens til å ta oss av det meste av planlegging osv.. Men de fleste gutter synes kanskje det er like greit også? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Hehe ja det kan kanskje vært litt lurt det.. Vi jenter har vel en tendens til å ta oss av det meste av planlegging osv.. Men de fleste gutter synes kanskje det er like greit også? :fnise:

Min kjære bryr seg nesten ikke i det hele tatt han :fnise: Og det passer meg egentlig veldig bra :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikveld satte jeg og kjære oss ned for å ha en liten bryllupsprat, men hvem er det som måååå gjøre alt da? Jo meg.. for han sitter jo bare og ser ut i lufta :sjenert:

Neida, han har blitt mye mer motivert nå som det nærmer seg! Det hjalp veldig at tiden gikk sinnsykt fort i høst og vinter!

Kanskje en idé at disse mennene er med på vigselssamtalen ja :fnise: , så vi må også få byttet den.. sendte det samtidig som jeg sendte kirkeprogrammet til presten igår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en lignende samtale på 17 mai.. om menn sitt manglende engasjement på diverse områder.. denne gangen var det interiør... broren til sambo har sagt at han bryr seg ikke, og at samboeren hans kan gjøre hva hun vil, så lenge hun ikke spør han om det... jeg krever en mening jeg, og ikke sånn ja ja det var fint.. så dum er jeg ikke.. skal ha ett ordentlig gjennomtenkt svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Nei ikveld satte jeg og kjære oss ned for å ha en liten bryllupsprat, men hvem er det som måååå gjøre alt da? Jo meg.. for han sitter jo bare og ser ut i lufta :sjenert:

Neida, han har blitt mye mer motivert nå som det nærmer seg! Det hjalp veldig at tiden gikk sinnsykt fort i høst og vinter!

Kanskje en idé at disse mennene er med på vigselssamtalen ja :fnise: , så vi må også få byttet den.. sendte det samtidig som jeg sendte kirkeprogrammet til presten igår :)

Kjære er jo med på pratene når jeg har noe på hjertet, men han bryr seg jo ikke om hvordan blomstene skal se ut, om vi har den eller den salmen i kirka og sånn. Og jeg synes det er greit for jeg blir jo litt sur om jeg ikke får viljen min :fnise:

Men vigselssamtalen tror jeg presten vil ha med begge to :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Jeg hadde en lignende samtale på 17 mai.. om menn sitt manglende engasjement på diverse områder.. denne gangen var det interiør... broren til sambo har sagt at han bryr seg ikke, og at samboeren hans kan gjøre hva hun vil, så lenge hun ikke spør han om det... jeg krever en mening jeg, og ikke sånn ja ja det var fint.. så dum er jeg ikke.. skal ha ett ordentlig gjennomtenkt svar!!!

Jeg tror at så lenge de liker det så har de ikke noen sånn; "WOW; det var bra" liksom... de synes det er fint... men om de ikke liker det så gir de jo beskjed ;) Iallfall min kjære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har visst veldig mye han skal ha sagt når det gjeler hvirdan det ser ut hos oss :fnise: Men jeg er glad for det :) jeg vil ikke lage i stand et hus som jeg liker som han bare syns er "ok".. :roll: Flott å få andre meninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Min mann har visst veldig mye han skal ha sagt når det gjeler hvirdan det ser ut hos oss :fnise: Men jeg er glad for det :) jeg vil ikke lage i stand et hus som jeg liker som han bare syns er "ok".. :roll: Flott å få andre meninger :)

Noen liker ditt og andre liker datt :fnise: Liker å kunne ha det som jeg vil jeg, men er det noe kjære ikke liker så forandrer vi det jo sånn som han vil, men han er fornøyd uansett han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen liker ditt og andre liker datt :fnise: Liker å kunne ha det som jeg vil jeg, men er det noe kjære ikke liker så forandrer vi det jo sånn som han vil, men han er fornøyd uansett han :)

:rulle: Liker å ha det som jeg vil jeg også....kom som en stor overraskelse at mannen tenkte hen skulle være med på å bestemme gardiner, tepper, bryllupsinvitasjoner osv.... flaks for meg så er jeg ganske så utholdende i diskusjoner og flink til å se på maaange fotballkamper etter hverandre.

Denslags gir resultater :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:rulle: Liker å ha det som jeg vil jeg også....kom som en stor overraskelse at mannen tenkte hen skulle være med på å bestemme gardiner, tepper, bryllupsinvitasjoner osv.... flaks for meg så er jeg ganske så utholdende i diskusjoner og flink til å se på maaange fotballkamper etter hverandre.

Denslags gir resultater :-D

:fnise: Kjære la seg oppi hvilket servise vi skulle ønske oss... han fikk liksom en mening... men så tok jeg han med på en annen og viste det samme og da syntes han det var fint :ler: Jeg er veldig flink til å argumentere og bruke dådyrøynene mine jeg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære blandet seg heller ikke så mye.

Interesserte han ganske lite. Dessuten klarer han ikke å forestille seg resultatet.

Men når dagen var der var han veldig fornøyd :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Min kjære blandet seg heller ikke så mye.

Interesserte han ganske lite. Dessuten klarer han ikke å forestille seg resultatet.

Men når dagen var der var han veldig fornøyd :-D

Tipper min også blir fornøyd :lur: Han gjentar iallfall innimellom at alt blir veldig gjennomført når jeg gjør alt alene :) Og ja, vi får nok et veeeldig gjennomført bryllup :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann engasjerte seg ikke spesielt mye han heller. Det irriterte meg litt til tider, for jeg følte at jeg ble sittende med alt ansvaret for at ting skulle bli gjort.. Men etter et par spark bak, og når det begynte å nærme seg litt hjalp han masse til. Men likevel.. Han hadde ikke snøring..

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Pysepus
Min mann engasjerte seg ikke spesielt mye han heller. Det irriterte meg litt til tider, for jeg følte at jeg ble sittende med alt ansvaret for at ting skulle bli gjort.. Men etter et par spark bak, og når det begynte å nærme seg litt hjalp han masse til. Men likevel.. Han hadde ikke snøring..

:ler:

Min har heller ikke snøring :ler: Men han skal nok få noen oppgaver når det nærmer seg ja - slik oppgaver som alle kan utføre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Da har vi fått fikset bryllupslisten vår også... et eneste stort kaos... men nå er alt på plass igjen og folk kan kjøpe gaver igjen ;) Så hvis noen andre har ønskeliste hos Christiania Glassmagasin; sjekk listene deres - de har nemlig hatt datatrøbbel! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Pysepusen!

Jeg har sikkert spurt om dette ti millioner ganger før, men når hadde dere svarfristen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...