Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner

Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Gjest Pysepus
Gratulerer med ny dagbok Pysepus. Blir rart dette her med at ikke xxx navnet og xxx navnet er å se lenger her inne. :sukk: Men dere er jo fortsatt de samme da. :):klemmer:

Det er litt rart, men jeg LOVER deg, vi er de samme! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus
Steike så mange sider med dagbok du har fått til bare på denne helgen :overrasket:

Du vet, vi er veeeeldig pratsomme :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus

Det er lurt å legge ut ønskeliste på Christiania Glasmagasin! :lur:

(der får vi nemlig gavekort etter bryllupet istedenfor de champagneglassene! Vi får gavekort på 10% av beløpet som er brukt på ønskelisten hos oss :hoppe: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, mye å hoppe for her inne ser jeg.

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

:juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu:

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojj ojj ojj!!! :overrasket:

Du har ting på gang hele tiden ser jeg :-D

Menne... hvorfor byttet du nick når du fikk ny dagbok? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille søte reke-vennen... for å få en side i boken må du ha alle 20 innleggene på siden... :sjenert: You will not take over the world if you only take the first innlegg :lur: You have to take the whole page!

:kyss:

Jeg fikk det til i mim sin dagbok, men det var ikke så gøy som jeg hadde trodd.. Derfor har jeg gitt opp, men later likevel som om jeg eier alle sidene jeg får første innlegg i :sjarmor::kyss:

Du, det der prøvde jeg også å forklare vår lille reke-venn, men hun nekter å innse det :overrasket:

Jeg lurer på om hun har fått tak i no`trylledrikk inni boka mi og blitt litt maktsyk :redd:

:Nikke: trylledrikken var go'! Har du mer igjen?

Huff... du får la være å gi henne mat eller noe sånn i morgen så kanskje det går ut av blodet hennes...? Hvis reker har blod da? :klø:

Kanskje det må ut av skallet hennes??? :hoho:

:Nikke: Bare skall, ut av skallet, vi har ikke så mye blod, men det blodet vi har er nok blått.. Så jeg er nok egentlig en kongereke.. eller dronningreke alt ettersom hva jeg føler for!

Heldige dere, som kjenner en som er kongelig.. Jeg skulle ønske jeg og kjente en kongelig.

:sjenert: Vent.

Jeg kjenner jo en! Reka :skratte: :skratte: :skratte:

(Unnskyld den dårlige humoren men reka har spist is og fått sukker i blodet!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus

Hun servitøren som kommer til å få "hovedansvaret" skulle skaffe den siste til i morgen :danser: Rart at læreren hennes har brukt nesten to mnd... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Huheiii :juhu: :juhu: :juhu: for fine ringer, servitører og gavekort etter bryllupet :tommelopp: Du har skikkelig ordna deg du :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Jeg fikk det til i Mim sin dagbok, men det var ikke så gøy som jeg hadde trodd..

:hakeslepp: whaaaat??? Ikke gøy?!? Da har du gjort det på feil tidspunkt av dagen, det er ganske så spennende når det er mange innpå dagboka samtidig :fnise: Noen som får en feeling av at det skjer lite i livet mitt eller?! :skratte:

:Nikke: trylledrikken var go'! Har du mer igjen?

Ikke etter forrige besøk, Nasty-Alkis-Reka :ler:

:Nikke: Bare skall, ut av skallet, vi har ikke så mye blod, men det blodet vi har er nok blått.. Så jeg er nok egentlig en kongereke.. eller dronningreke alt ettersom hva jeg føler for!

Heldige dere, som kjenner en som er kongelig.. Jeg skulle ønske jeg og kjente en kongelig.

:sjenert: Vent.

Jeg kjenner jo en! Reka :skratte: :skratte: :skratte:

(Unnskyld den dårlige humoren men reka har spist is og fått sukker i blodet!)

:klaske::hoho::skratte: Mim har like dårlig humor, uten å ha spist is :sjenert: Drakk nettopp litt vaniljesaus :overrasket: teller det?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hakeslepp: whaaaat??? Ikke gøy?!? Da har du gjort det på feil tidspunkt av dagen, det er ganske så spennende når det er mange innpå dagboka samtidig :fnise: Noen som får en feeling av at det skjer lite i livet mitt eller?! :skratte:

Ikke etter forrige besøk, Nasty-Alkis-Reka :ler:

:klaske::hoho::skratte: Mim har like dårlig humor, uten å ha spist is :sjenert: Drakk nettopp litt vaniljesaus :overrasket: teller det?? :fnise:

:skratte: Om det skjer lite i ditt liv, skjer det mindre i mitt :skratte:

:sukk: *vil ha mer trylledrikk*

Vaniljesaus teller som is :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

DRAKK vaniljesaus?? :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaniljesaus er godt det da! Mmmm :sikle: Sleng over litt a Mim!

*hviske* Jeg eier side 10 og jeg.. *hvisking slutt*

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...