flickan Skrevet 12. mai 2008 #101 Del Skrevet 12. mai 2008 Kjære erfarne sidetellere, hvordan vet dere når innlegget kommer på en "ny" side? Gjetting? Eller jukser dere og endrer i etterkant? *Flickan vil lære* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #102 Del Skrevet 12. mai 2008 Siden Mim er fus på å eie side 5, vil jeg være and-fus på å eie den!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #103 Del Skrevet 12. mai 2008 nOOo!! Flickan ødela!! Jaja, da får jeg være tred-fus istedet da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #104 Del Skrevet 12. mai 2008 Kjære erfarne sidetellere, hvordan vet dere når innlegget kommer på en "ny" side? Gjetting? Eller jukser dere og endrer i etterkant? *Flickan vil lære* Jeg juksa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #105 Del Skrevet 12. mai 2008 Det er 20 innlegg på hver side! Tror jeg.. Menjeg har bommet før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #106 Del Skrevet 12. mai 2008 nOOo!! Flickan ødela!! Jaja, da får jeg være tred-fus istedet da! Du får lage side 7 du da vet du, Pysepusen er ikke hjemme og da kan vi ha hjemme alene f-e-e-e-e-e-e-s-t!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 12. mai 2008 #107 Del Skrevet 12. mai 2008 Jasså, så dere jukser ja.. *flickan må visst bli sleipere* *går og sjekker 20 innlegg på en side-teorien* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 12. mai 2008 #108 Del Skrevet 12. mai 2008 Ser ut til at 20-innleggs-regelen stemmer. Bra Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. mai 2008 #109 Del Skrevet 12. mai 2008 madam_mim: Gratulerer med side 5! :juhu: Der fikk jeg for at jeg ikke liker deg Reka: bedre lykke neste gang! flickan: har du ikke skjønt DET før nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. mai 2008 #110 Del Skrevet 12. mai 2008 Her går det jammen ikke an å se en episode Home & Away uten å få være i fred, nei... Har ledd høyt her nå så kjære kom og spurte hva det var for no Sa bare; "eksamenen til ******* var så morsom" Joda... Fortsett slik jenter så har vi 100 sider i løpet av uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #111 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Lærte jammen noe nytt jeg også, jeg juksa jeg Som sagt; Reka er en klok kvinne...ehhh, reke Endret 12. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 12. mai 2008 #112 Del Skrevet 12. mai 2008 flickan: har du ikke skjønt DET før nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #113 Del Skrevet 12. mai 2008 Du får lage side 7 du da vet du, Pysepusen er ikke hjemme og da kan vi ha hjemme alene f-e-e-e-e-e-e-s-t!!! Jaaa!!! (Jeg tok forresten side 5 i boken din, håper det var i orden! Du kan godt få ta en av mine sider i boka mi om du vil, vi kan bytte liksom!) Ser ut til at 20-innleggs-regelen stemmer. Bra Reka :bukke: :bukke: madam_mim: Gratulerer med side 5! :juhu: Der fikk jeg for at jeg ikke liker deg Reka: bedre lykke neste gang! flickan: har du ikke skjønt DET før nå? Blææææ, jeg skal få det til neste gang såå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #114 Del Skrevet 12. mai 2008 Her går det jammen ikke an å se en episode Home & Away uten å få være i fred, nei... Har ledd høyt her nå så kjære kom og spurte hva det var for no Sa bare; "eksamenen til ******* var så morsom" Joda... Fortsett slik jenter så har vi 100 sider i løpet av uka! Jeg skriver her mens jeg ser på home and away jeg! FY så slem Dom var idag!! Ble litt sjokka jeg! Lærte jammen noe nytt jeg også, jeg juksa jeg Som sagt; Reka er en klok kvinne...ehhh, reke Ikke morsomt! Jai åsså vare kvine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. mai 2008 #115 Del Skrevet 12. mai 2008 flickan: har du ikke skjønt DET før nå? Kremt, synes kanskje noen kan dempe seg litt nå, ms 1000-sider-bryllupsdagbøker-holder-ikke,-jeg-må-ha-to-ekstra-dagbøker-i-tillegg. For å si det kort, du har mer trenign enn meg rett og slett, bare rimelig at jeg bruker liiitt lenger tid på å finne ut av ting... Og dessuten er jeg gift allerede, æddabædda *jada, flickan går tom for gode argumenter* :skratte: :skratte: :skratte: Sorry, sorry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. mai 2008 #116 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg skriver her mens jeg ser på home and away jeg! FY så slem Dom var idag!! Ble litt sjokka jeg! Jeg satt med hjertet i halsen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #117 Del Skrevet 12. mai 2008 Ikke morsomt! Jai åsså vare kvine! Jooooo, kjempemorsomt :skratte: Kom igjen da, ha litt humor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. mai 2008 #118 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Hvorfor er det så mange som er innom og ser på dagboka mi uten å legge igjen hilsen?? *ser dere mumlen og Lusken* Endret 12. mai 2008 av Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. mai 2008 #119 Del Skrevet 12. mai 2008 Jooooo, kjempemorsomt :skratte: Kom igjen da, ha litt humor Humor må man ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #120 Del Skrevet 12. mai 2008 Har du også lagt merke til hvor mange nye fjes det er inni dagbøkene våre etter vi laget nye?? Men de vil ikke si hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg