Gå til innhold

gamle tanker...

IloveNY

Anbefalte innlegg

Ok, da ble jeg glatt kurert for lysten på extensions også :) Kanskje like greit egentlig. Jaja, da har du prøvd det, så slipper du å lure mer. Bedre å angre på noe man gjør enn det man ikke har gjort? :gjeiper: Godt det ikke koster mer enn 1700,- selv om det egentlig var litt mye å betale for noe du beholdt i kun 4 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, da ble jeg glatt kurert for lysten på extensions også :) Kanskje like greit egentlig. Jaja, da har du prøvd det, så slipper du å lure mer. Bedre å angre på noe man gjør enn det man ikke har gjort? :gjeiper: Godt det ikke koster mer enn 1700,- selv om det egentlig var litt mye å betale for noe du beholdt i kun 4 dager :)

Jeg vil heller anbefale å kjøpe litt ordentlig clip-on extensions ja, også heller ha tålmodighet til håret vokser ut! :gjeiper: Det skal hvertfall jeg gjøre nå :)

Jeg er kjempefornøyd med å ha tatt de ut, når alt kom til alt likte jeg visst bedre å være naturlig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God sommer alle sammen! Endelig er jeg hjemme :) Og skal kose meg skikkelig i en uke nå før jeg må tilbake til Trøndelag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

ser deg jo overalt, så tenkte jeg måtte stikke innom hos deg ;)

åå.. jeg savner extensionene mine jeg. var så fint å ha de, lange fine tykke lokker. men håret ble rimelig slitt etterpå ja.. dumt at det må være sånn :sur:

for meg koster det bare 1500 kr for håret, da søsteren min setter de på gratis.. så da blir det liksom litt mer tilgjengelig også. :fnise:

men det er jo deilig å kunne gre seg også. og jeg satt konstant og pelte på håret mitt når jeg hadde de i. hadde de inne i 5 måneder jeg da. så riktignok ganske slitt ut på slutten :ler:

håper du har det fint på sommerferie hjemme! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har en deilig ferieuke IloveNY! :sol: Savner deg jo litt da, hører ikke så mye fra deg :trist: men utifra boka ser det jo ut til at alt er bare bra med deg? :jepp:

Thihi, hvem vet, kanskje du får hooket opp med han fyren fra hjemstedet i løpet av uken oxo? :lur:

:klem: sommerklem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

ser deg jo overalt, så tenkte jeg måtte stikke innom hos deg ;)

åå.. jeg savner extensionene mine jeg. var så fint å ha de, lange fine tykke lokker. men håret ble rimelig slitt etterpå ja.. dumt at det må være sånn :sur:

for meg koster det bare 1500 kr for håret, da søsteren min setter de på gratis.. så da blir det liksom litt mer tilgjengelig også. :fnise:

men det er jo deilig å kunne gre seg også. og jeg satt konstant og pelte på håret mitt når jeg hadde de i. hadde de inne i 5 måneder jeg da. så riktignok ganske slitt ut på slutten :ler:

håper du har det fint på sommerferie hjemme! :klemmer:

Ser meg overalt? Hm... nå for tiden er jeg ganske lite tilstede på KG desverre. :sukk: Man kan ikke ha tid til alt heller!

Jeg savner faktisk ikke mine extensions i det hele tatt! :klø: det er litt rart egentlig, fordi de var jo veldig fine :)

Jeg har det fint, såpass at jeg nesten ikke har vært på internett i det hele tatt!

Håper du også har en fin sommer! :klem:

Ha en fin ferieuke! :):klemmer:

Tusen takk og fin sommer til deg også! :klem:

Håper du har en deilig ferieuke IloveNY! :sol: Savner deg jo litt da, hører ikke så mye fra deg :trist: men utifra boka ser det jo ut til at alt er bare bra med deg? :jepp:

Thihi, hvem vet, kanskje du får hooket opp med han fyren fra hjemstedet i løpet av uken oxo? :lur:

:klem: sommerklem til deg!

Uff ja, beklager! Jeg er jo nesten ikke på KG lenger... Savner å skvaldre med dere jentene!

Jeg skal ikke hooke opp med han fyren nei... Jeg har bestemt meg for at jeg ikke bør ha noe mer kontakt med han lenger. Det er ikke bra for meg!

Stor :klem: tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg! Null stress at du ikke er her inne, hadde kanskje vært litt foruroligende om du hadde vært her hele ferien din....

;)

:klemmer: og :sol: til deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg! Null stress at du ikke er her inne, hadde kanskje vært litt foruroligende om du hadde vært her hele ferien din....

;)

:klemmer: og :sol: til deg!!!

He he, så sant så sant Serenity!

Nå reiser jeg tilbake til trøndelag i morgen... Det blir litt deilig å komme tilbake også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Incubus hadde en sinnsykt bra konsert på Hove i 2007! Og vokalisten er ganske yummi egentlig... Synes nå hvertfall jeg :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
:sjenert:

:sjarmor:

:lur:

:flekke:

:fise:

:Hehe:

:hoho: :hoho:

Inne med en liten :klem: .. Alt bra?? :)

Tusen takk! :klem: så koselig :)

Jeg har det fint! litt sliten og pms aktig, men fint :gjeiper:

Innom å oppdaterer meg litt :klem:

Håper du har hatt en super ferieuke, og alt er bra :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...