Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Drømte at jeg hadde reddet en elgunge, men så datt vi ned en skråning hvor elgungen tilfeldigvis datt med hodet rett i munnen på en tiger. Tigeren bet sammen tennene og knuste skallen til tigeren.

Våknet av at jeg ropte ut "helvetes tiger!" I en svært fortvilet tone. ;)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Min kjæreste er kjempemorsom i søvne, i hevrtfall når han plutselig begynner å le. Jeg ligger forvirret og litt skremt ved siden av og prøver å vurdere om han egentlig er våken. Men så kommer det som regel noen grynt som bekrefter det motsatte :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag vekket jeg ham med en kopp kaffe, men femten minutter senere lå han fortsatt i sengen, så jeg sa "drikk kaffen din og stå opp, da, vel".

Og da ropte han "NEI! Ekkel kaffe! Æsj!".

Ti minutter senere kom han smilende ut på stuen. "Laget du kaffe til meg, du, da? Så hyggelig, nå skal jeg kose meg med den".

Hæ....? Ikke alltid jeg får meg med hva som er søvnprat og ikke.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skrive her hver dag, jeg...

Jeg visste at han hadde en avtale imorges, så jeg prøvde å vekke ham.

Jeg: bør ikke du stå opp nå?

Han: (med sånn toneleie man har når man snakker til en kattunge) fant du den?

Jeg: fant hva?

Han: den lille tingen du har lett sånn etter. Den fiiiiine lille tingen.

Jeg: jeg har ikke lett etter noe...?

Han: hvor var den lille tingen hen, da?

Så lå han bare og smilte drømmende en stund, før han plutselig sa at avtalen var forsinket to timer.

Den var ikke det. Ganske panisk da han endelig våknet. Atdetgåran.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min pleier ikke si noe spesielt i søvne, men røre på seg, det gjør han. Husker en gang jeg fikk en albue midt i ansiktet. Helt sykt vondt!!! Han hadde visst drømt at han skulle sloss mot noen. :P Jaja...

Anonymous poster hash: bf888...d48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble vekket av at dama mi dasker til meg. -Du kan ikke banke opp Justin Bieber, skjønner du vel! sa hun og hørtes helt forbanna ut.

Jeg får vel fram noen overraskede lyder.

-Finn en på din egen størrelse! fnyser hun og sover videre.

Hun snakker ofte i søvne min kjære. Men at hun drømmer om at jeg er voldelig mot Justin Bieber var noe nytt...

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en samboer som ikke bare snakker og går i søvne, men han tar telefonen og sender tekstmeldinger i søvne også. En kveld var han veldig dårlig og bestemte seg for å si fra til sjefen neste morgen om at han ikke kunne komme på jobb pga sykdom. Da han våknet i 11-tiden neste dag tenkte han: "Faen, jeg glemte å sende melding til sjefen!" Men han kunne visst bare slappe av, for i søvne hadde han skrevet denne fine meldingen kl 07:00:

"God dag, sjef. Jeg har dessverre pådratt meg en kraftig diaré og tilbragt hele natta på do. Jeg kan ikke komme i dag og beklager ulempen dette må medføre dine undersåtter. Ønsker deg og din landsby alt godt."

Er det muuuulig? :skratte:

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en ex...

Han hadde vært på byen samme kvelden, og vi la oss i senga.

Plutselig bryter han ut "nei, jeg kan ikke, jeg har dame!!"

Dagen etter viste det seg at han hadde vært utro...

Anonymous poster hash: 7a3f4...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en samboer som ikke bare snakker og går i søvne, men han tar telefonen og sender tekstmeldinger i søvne også. En kveld var han veldig dårlig og bestemte seg for å si fra til sjefen neste morgen om at han ikke kunne komme på jobb pga sykdom. Da han våknet i 11-tiden neste dag tenkte han: "Faen, jeg glemte å sende melding til sjefen!" Men han kunne visst bare slappe av, for i søvne hadde han skrevet denne fine meldingen kl 07:00:

"God dag, sjef. Jeg har dessverre pådratt meg en kraftig diaré og tilbragt hele natta på do. Jeg kan ikke komme i dag og beklager ulempen dette må medføre dine undersåtter. Ønsker deg og din landsby alt godt."

Er det muuuulig? :skratte:

:ler: Hva svarte sjefen?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg nettopp ved siden av en sovende kjæreste, og utnyttet trøttingen ved å varme istærne mine på leggene hans. Han "våkner" og mumler noe litt fortvilet.

Meg: - Hva?

Han: - mmm viningen!

Meg: - hæ?

Han: - Ja, du er jo så vin.

Meg: - Hva mener du?

Han: - Joo, vi har jo så masse frosne vinskall!

(Han har bare drukket øl ikveld, så hvor denne vinen kommer fra aner jeg ikke...)

Anonymous poster hash: 72ae6...fb1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inferno

Samboeren min mumla nettopp noe som jeg ikke helt fikk greie på, før han panisk satte seg opp i senga og utbrøt: "Faen, faen, faen! Ikke skriv om dette på Kvinneguiden, [inferno]! IKKE!"

Nå sover'n igjen... Snorker som et sagbruk gjør han også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren røsker tak i dyna mi og prøver å stjele den. Jeg drar den bestemt tilbake og han løfter på hodet og ser spørrende på meg. Jeg småler og sier at det ikke er hans dyne, han får ta sin egen. Da sier han: Jammen dette er jo den store..." (Han har ei sånn dobbeldyne). Jeg tror han snakker om dyna og sier at nei dette er ikke den store dyna, dette er min dyne. Han slipper ikke tak i dyna mi men løfter på den, kikker under den og mumler videre: Nei det var ikke det jeg mente, dette er jo den store... jeg mener, det er jo her den er den store... quest'n!"

Han spiller en del dataspill for tiden :P

Anonymous poster hash: 280e6...c9f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Hva svarte sjefen?

Han ringte sjefen for å forklare hva som hadde skjedd, men det virket ikke som om sjefen trodde helt på ham. :P Han syntes i hvert fall ikke at det var morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg: God morgen, skal du stå opp snart?

Han: Hehe, det er det som er så kult.

Meg: Hmm?

Han: Det er det som er kult. At vi kjører ikke på tull, vi kjører fordi vi synes det er arti!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sover på dagtid etter nattarbeid langs europaveien, jeg kommer hjem og skal vekke han.

Meg: er du våken?

Han: hvilken vei kom du ifra?

Meg: fra byen men jeg måtte forbi og snu for jeg fikk ikke parkert bilen.

Han: ok, hvor langt skal du for jeg må gi deg en farge.

Meg: skal???

Skal nevnes at han hadde stått i mange timer og omdirigert dirigert trafikken. Alle lastebiler fikk fargekoder av vegvesenet ettersom hvilken vei de skulle kjøre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov sammen med kjæresten en natt hjemme hos han. Han har to dyner i senga da vi begge har et skikkelig behov for egen dyne. I starten hadde vi bare en, men da ble den dradd fra den ene delen av senga til den andre hele natta.

Men en natt drømte han tydeligvis om denne perioden med en dyne. Jeg våkna da han begynte å prate, og det gikk for seg slik:
Han: Slutt!
Jeg: Med hva da?

Han: BARE SLUTT OKEY?

Jeg: Hva er det?

Han: Slutt å stjel dyna mi, den er min, min sier jeg!

Så bablet han noe om at jeg måtte finne meg min egen, før han snudde seg rundt og snorket videre.

Han fikk seg en god latter dagen etter for å si det sånn!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff var ganske trøtt i dagtidlig, var vel litt i halvsøvne da minsten kommer inn og sier han hoster sånn og vil ikke på skolen.

Jeg tror det er lørdag (!) og sier, men det trenger du jo ikke og smiler.

Ble en lettere frustrert gutt som etterhvert måtte gå på skolen da mor våknet og innså at det var mandag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Måtte le litt i dag.

I dag morges våknet jeg og så sambo liggende på rygg uten å puste. Jeg trodde der og da at han lå DØD! Jeg skubba borti han flere ganger før han våknet til. ¨Hvaaa???¨ brøler han ut. ¨ Jeg trodde du var døød!!¨

Anonymous poster hash: 8074d...5df
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...