Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_stian_*

Jeg har en samboer som snakket masse i søvne før, og har hatt mange gode historier.. Men den beste har jeg gjort selv..

Hvis x'en er aktiv på forumet, så vil hun nok kjenne seg igjen..

Det var altså sent en kveld, jeg hadde jobbet tolv timers skift på jobben, og var dyktig sliten. Alikevel bruktejeg mine siste krefter på å tilfredstille henne. Skal ikke gå for mye inn på detaljer, men vi lå på siden med ansiktet mot hverandre, og hun hadde sitt venstre ben oppå hoften min.. Det er vel ikke å stikke under en stol at dette ble litt "rutine", så jeg gikk liksom halvt inn i søvnen der jeg lå og jaget på.. Plutselig løfter jeg armen og hilser samtidig som jeg roper ut "hallo Arthur"! Da drømte jeg at jeg stod foran huset til foreldrene til en kamerat, og faren hans stod foran låven rett nedenfor...

Hun ble mildt sagt sjokkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Senest i natt kom kjæresten min med en..

Vi lå og sov og så plutselig våkner jeg av at hun spretter opp og stirrer på meg.

så sa hun: ligger du ved siden av meg? slutt å bit!

Så sovnet hun igjen. og der lå jeg uten en filla peil på hva hun babla om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk tråd, har sittet og lest og ledd i fler timer nå :hoho:

Har ikke mange historier selv, men kan jo fortelle om en gang:

Kjæresten skulle sove hos meg for aller første gang. Vi hadde selvfølgelig kosa oss litt og sovnet etterhvert.

Jeg våknet midt på natta av at han setter seg opp i senga og sier høyt:

YES!! YES!!

Tenkte først "Jøss"....hva er det for en måte å utrykke seg på sånn etter litt sengekos, men oppdaget at han hadde sagt det i søvne :fnise:

Dagen etter husket han ingenting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler så jeg griner her :ler:

har ikke noe om kjæresten da, men meg selv...

drømte en hel natt at jeg tok sit-ups. da jeg våknet var jeg bare sykt støl i magen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_irs_*

jeg og typen hadde vært ute en tur, og hadde vel noe promille når vi kom hjem. han sovna omtrent før han traff senga egentlig. jeg lå bare og halvsov. han sto opp, begynte og romstere no grådig på rommet vårt. lå egentlig bare og følgte med på hva han dreiv med. han dro i rullgardina forann vinduet, åpna vinduet, gikk videre bort til skapdørene åpna en etter en og lokte dem igjen. siste skapdøra han åpna og lokka, borti hjørnet der sto han rett og slett og tissa opp etter skapdørene, forså og gå og skru på tv`n og legge seg igjen. skjønte jo at han ikke var våken, lo så jeg grein den natta. og måtte jo selvfølgelig vaske etter han. skrudde av tv`n, lokte vinduet og la meg igjen. og lo bare enda mere!!!

og en kveld lå vi bare i senga, så spørte jeg sover du vennen min?

Nei jeg bare ligger her jeg...

han var ikke helt våken kan man si.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde liggebsøk av ei vennine en gang vi bodde på internat.

Hun lå å pratet, og jeg ble plutselig veldig trøtt.

Så spør hun meg: Sover du?

Jeg: mumlelyder..

Hun: Skal jeg slutte å snakke da eller?

Jeg: Neida, jeg syns bare det er gøy når du skifter tapeten.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten snakker endel i søvne, nå sist sa han dette:

Han: Vi har alt for lite sex...

Jeg: Hæ?? Jaha..

Han: Ja, vi må ha mere sex for å få et større hus..(har ikke eget hus engang)

Jeg: ehhh, hva mener du? Større hus?

Han: Åhhh, (litt irriter stemme), Slik at vi kan få flere barn og mer barnebidrag.... (har ikke barn heller)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Hanna_*

Jeg snakker veldig sjelden i søvne, men for noen uker siden holdt jeg på med revy, og var svært takknemlig for de tre timene med søvn jeg fikk hver natt. Var derfor mildt sagt vanskelig å få opp om morgenen.

Mamma kommer inn: Du må våkne

Jeg: Hyssj, jeg spiller gitar

Mamma: Hva?

Jeg: Høres disse to akkordene like ut? Hvis jeg spiller dem sånn.. eller sånn?

Mamma: Hmm er du våken?

Jeg: Ja, jeg spiller jo gitar

Mamma: Du må våkne nå altså

Jeg: Hva faen gjør du her ?

HUsker jeg kava noe voldsomt, og at armene liksom ikke ville spille.. Fikk oss en god latter av den ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Mye bra her!

Eksen min prata endel i søvne, en kveld jeg kryper opp i senga til han etter han var sovnet, tar han tak i meg og spør 'hvem er det jeg skal få ha sex med nå'.. Lurer på hvem som herjet de fantasiene! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

har mange morsomme om xn... hehe!

han er brannmann, og har vakt hjemme, så når alarmen går står han på gulvet omtrent før det har begynt å ule og da har han sagt mye rart....

En gang vi lå å sov hjemme, var det skikkelig dårlig vær ute, tordnet og blåste.,.. så slo lynet ned i nabolaget... dvs at det kom et helsikes smell... og kjørsten kastet seg ned på gulvet med armene over hodet og ropte: NÅÅÅ ER DET KRIIIIG!!

han ligger alltid innerst i sengen... en gang våknet jeg av at han rev opg slet i meg og sa jeg måtte passe meg, jeg ble jo kjemperedd for han var jo helt hysterisk.... så spurte jeg hva jeg skulle passe meg for.... jo han datt ut av senga så vi måtte bytte plass...f ro det var mye bedre om jeg datt ut... :P

en gang vi kranglaet litt etter at vi hadde lagt oss hadde jeg sat til han at : du får passe på hva du gjør... for med så mye folk som jeg kjenner får jeg vite det, og straffen blir ikke lliten.,.... hahahah

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

*Trekke tråden opp igjen*

Har et lite bidrag å komme med også:

Jeg våknet en natt av at kjæresten min (nå ex) ga meg et klaps på baken og sa: "Er det noe på menyen?"

Så snudde han seg og sov videre, mens jeg lå fortumlet og lurte på om jeg faktisk hadde hørt riktig.

Han husket selfølgelig ingenting dagen etterpå.

Men vi har ledd mange ganger av det i ettertid :legrine:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor sommer hadde kjæresten min lagt seg først, og jeg kommer etter for å legge meg. Og han pleier som oftest å sovne rimelig fort.

Han: "navnet mitt" ?????

Jeg: Ja?

Han blir stille

Jeg: hva var det for noe?

Han: Nei, jeg skulle bare sjekke at det var deg, for om det hadde vært noen andre hadde jeg driti på meg

:fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Wacmoc

ei venninne sov over og jeg lå i min dypeste søvn.

Pluttselig spratt jeg opp og sier;

" nanannanana KNAPPER!!! "

Veninna mi; "Hæ?"

Meg; "KNAPPER!!!!!!!!!! " ( roper )

Veninna mi; "Hva er det du prater om? "

Meg; "Nei bare DRIT i det!!!"

går to sekunder..

Meg; "HAHAHAHAHHA, du er faen meg passe drøy ass! "

Gudene veit hva jeg drømte..

Har forøvrig ikke en veldig pratsom kjæreste. Men han tygger i søvne da :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bambi_25

Kjæresten min gjør så uffattelig mange morsomme ting i søvne...

Det siste var vel når vi begge lå og sov søtt.. når plutselig BANG!

Jeg bråvåkner og ser livredd ut, mens kjæresten min ligger og holder på å le seg ihjel..

Vi hadde begge våknet av at han prumpet så høyt at det hørtes ut som om taket ramlet ned.

Skal legges til at lukten var så ille at det tok lang tid før noen av oss fikk sove igjen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde drømt at kjæresten var utro, jeg gråt visst i søvne og han vekket meg for å trøste meg. Jeg tittet illsint på ham, sa tørt: DUST! Og snudde meg for å sove igjen, hihihi.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...