Skygge Skrevet 23. juni 2014 #901 Del Skrevet 23. juni 2014 Atter igjen er det jeg som er den urolige i søvne. Våknet i dag ganske fortumlet på sofaen. Mannen min står ved siden av meg og spør om det er lenge siden jeg har stått opp. Stått opp? Jeg har da ikke stått opp..så vidt jeg vet? Langsomt går det opp for meg at for første gang i mitt liv har jeg gått i søvne. Jeg har stått opp, kledd på meg, tatt med mobilen og gått ned i stuen før jeg har krøllet meg sammen på sofaen og sovet videre. Husker ingenting etter at jeg la hodet på puta. Jeg var så forvirret at jeg ikke klarte å svare han på flere minutter (veldig uvanlig til meg å være ) Fant ut at jeg ikke kunne ha sovet så lenge siden jeg ikke var stiv i nakken. Men fytte grisen så kald jeg var, for jeg hadde ikke tatt på meg pleddet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smooch Skrevet 23. juni 2014 #902 Del Skrevet 23. juni 2014 Kjæresten satt seg plutselig opp i senga her om dagen og gispa høyt. Spurte hva som var i veien, da bare kikket han stygt på meg og snudde seg rundt i et gedigent snork 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #903 Del Skrevet 19. juli 2014 Min kjære mann, som jeg trodde er en moden, voksen person, lå og sov på sofen for litt siden. Jeg gikk bort for å vekke ham, siden jeg syns det er feil å sove bort hele formiddagen. Når jeg satte meg på kanten og rusket han i håret griper han hånden min og la den inntil ansiket sitt. Så mumler han et eller annet uforståelig før han sier "Elsklingen min? Kan jeg gjemme den hos deg?" "Gjemme den?" spurte jeg. "Ja, de kaster han." Jeg svarte ikke for jeg gikk ut fra at han drømte noe som ikke hang på greip. "Han er vennen min. Kan du gjemme han?" Dette syns jeg var morsomt så jeg er nysgjerrig og spurte hvem han snakket om. "Teddy." "Teddy?" spør jeg. "Mm..Han er vennen min.Jeg trenger han." Jeg spurte om han snakket om en bamse. "Mm. Kan jeg ha den hos deg.Han kan være i et skap eller noe. Eller en skuff. Han trenger bare liten plass..." Jeg sa han selvsagt kunne ha bamsen hos meg. Da slapp han hånden min og snudde seg rundt. Så sier han rolig "Det er ok, Teddy. Hun vil gjemme deg..." Da han var våken seinere, spør jeg om han har hatt en bamse en gang og kalt den Teddy. -Ja, sier han. -Den er hos foreldrene mine, hvis de ikke har kastet tingene. Anonymous poster hash: 7b199...e62 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #904 Del Skrevet 19. juli 2014 Min kjære mann, som jeg trodde er en moden, voksen person, lå og sov på sofen for litt siden. Jeg gikk bort for å vekke ham, siden jeg syns det er feil å sove bort hele formiddagen. Når jeg satte meg på kanten og rusket han i håret griper han hånden min og la den inntil ansiket sitt. Så mumler han et eller annet uforståelig før han sier "Elsklingen min? Kan jeg gjemme den hos deg?" "Gjemme den?" spurte jeg. "Ja, de kaster han." Jeg svarte ikke for jeg gikk ut fra at han drømte noe som ikke hang på greip. "Han er vennen min. Kan du gjemme han?" Dette syns jeg var morsomt så jeg er nysgjerrig og spurte hvem han snakket om. "Teddy." "Teddy?" spør jeg. "Mm..Han er vennen min.Jeg trenger han." Jeg spurte om han snakket om en bamse. "Mm. Kan jeg ha den hos deg.Han kan være i et skap eller noe. Eller en skuff. Han trenger bare liten plass..." Jeg sa han selvsagt kunne ha bamsen hos meg. Da slapp han hånden min og snudde seg rundt. Så sier han rolig "Det er ok, Teddy. Hun vil gjemme deg..." Da han var våken seinere, spør jeg om han har hatt en bamse en gang og kalt den Teddy. -Ja, sier han. -Den er hos foreldrene mine, hvis de ikke har kastet tingene. Anonymous poster hash: 7b199...e62 Hahaha, så søtt! Anonymous poster hash: 958fb...576 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #905 Del Skrevet 19. juli 2014 Jeg har en samboer som ikke bare snakker og går i søvne, men han tar telefonen og sender tekstmeldinger i søvne også. En kveld var han veldig dårlig og bestemte seg for å si fra til sjefen neste morgen om at han ikke kunne komme på jobb pga sykdom. Da han våknet i 11-tiden neste dag tenkte han: "Faen, jeg glemte å sende melding til sjefen!" Men han kunne visst bare slappe av, for i søvne hadde han skrevet denne fine meldingen kl 07:00: "God dag, sjef. Jeg har dessverre pådratt meg en kraftig diaré og tilbragt hele natta på do. Jeg kan ikke komme i dag og beklager ulempen dette må medføre dine undersåtter. Ønsker deg og din landsby alt godt." Er det muuuulig? Hahahahahaha... Ler så jeg griner her! Anonymous poster hash: 3a7ee...b81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dizzy88 Skrevet 19. juli 2014 #906 Del Skrevet 19. juli 2014 Dette var forsåvidt eks samboeren min. Vi lå og sov, plutselig våknet jeg av følelsen av noe tungt oppå meg. Det var da denne karen som hadde rullet seg over på min side av sengen og over meg. Satte seg halveis opp i sengen og kjente oppover veggen ovenfor hodet mitt. Jeg spurte hva i alle dager han drev med. Svaret var "Jeg måtte bare sjekke om det blåste", deretter la han seg fint ned til å sove videre. Han husket ingenting av dette dagen derpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 7. august 2014 #907 Del Skrevet 7. august 2014 Atter igjen er det jeg som er den urolige i søvne. Våknet i dag ganske fortumlet på sofaen. Mannen min står ved siden av meg og spør om det er lenge siden jeg har stått opp. Stått opp? Jeg har da ikke stått opp..så vidt jeg vet? Langsomt går det opp for meg at for første gang i mitt liv har jeg gått i søvne. Jeg har stått opp, kledd på meg, tatt med mobilen og gått ned i stuen før jeg har krøllet meg sammen på sofaen og sovet videre. Husker ingenting etter at jeg la hodet på puta. Jeg var så forvirret at jeg ikke klarte å svare han på flere minutter (veldig uvanlig til meg å være ) Fant ut at jeg ikke kunne ha sovet så lenge siden jeg ikke var stiv i nakken. Men fytte grisen så kald jeg var, for jeg hadde ikke tatt på meg pleddet... Jeg har gjort det motsatte. Jeg satt og så en film sent på kvelden. Det neste jeg husker er at jeg våknet opp i sengen min neste morgen med pysj på. Jeg har da sannsynligvis sovnet på sofaen, og så gått og lagt meg i søvne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LatersBaby Skrevet 7. august 2014 #908 Del Skrevet 7. august 2014 Samboeren min gjør så mye rart i søvne. Jeg har hatt mine ting også, men han er definitivt verst. Sovner han på sofaen kan jeg bare glemme å vekke han, han snakker bare tull og sovner igjen - eller sperrer opp øyene og ser ut som han har sett et spøkelse før han sover videre. Morsomst var vel den gangen jeg satt og så på film, med et glass vin, mens han sov ved siden av meg på sofaen. Plutselig, ut av det blå, farer han opp med knyttet neve "JEG SKAL SLOSS!!!!!" før han tar en diger klunk av vinen min og faller i søvn. Jeg ble så sjokkert at jeg ikke rakk å reagere før han sov igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 7. august 2014 #909 Del Skrevet 7. august 2014 Eksen min (musiker) hadde en tendens til å både tromme, spille gitar og growle i søvne. Helst mens vi lå i skje. En ting er å merke føttene hans "på basstromma", en annen ting er å våkne av et brøl rett inn i øret. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inlovewith Skrevet 7. august 2014 #910 Del Skrevet 7. august 2014 Samboeren min bare snorker og promper han. Snorker så høyt at våkner av det selv. Ellers snakker han lite, bortsett fra etter en og annen mega-fis, da kommer det gjerne "oioi, rakett i baklukan!" eller "håhå, skikkelig brakar!". Så snorker han videre. Snåling. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #911 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg lå i senga og hold på med pc'n, imens typen lå ved siden av meg og sov, plutselig snur typen seg mot meg og griper meg rundt lusken og drar meg mot seg. OG så pleier han å sitere film replikker, mest fra Sci-fiction. Anonymous poster hash: e59e7...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inlovewith Skrevet 8. august 2014 #912 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg prater en del i søvne selv, men de fleste rundt meg sover desverre så godt at de ikke får det med seg! Har en fin om mamma og bestemor som jeg har blitt gjenfortalt da :D mamma og bestemor var på tur, og var slitne etter en lang dag. Bestemor dreiv som vanlig å snakket som en foss. B: ååå, stakkars Per Arne som har brekt armen! M: mmmm, men det gjør ikke noe for han har jo tre bein... Da skjønte bestemor at hun hadde snakket lenge nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 8. august 2014 #913 Del Skrevet 8. august 2014 Dette var forsåvidt eks samboeren min. Vi lå og sov, plutselig våknet jeg av følelsen av noe tungt oppå meg. Det var da denne karen som hadde rullet seg over på min side av sengen og over meg. Satte seg halveis opp i sengen og kjente oppover veggen ovenfor hodet mitt. Jeg spurte hva i alle dager han drev med. Svaret var "Jeg måtte bare sjekke om det blåste", deretter la han seg fint ned til å sove videre. Han husket ingenting av dette dagen derpå Hahaha! Nå lo jeg høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #914 Del Skrevet 8. august 2014 Når jeg og eksen var på hytta måtte vi ligge i en seng som var litt for kort for han (ikke for meg, men jeg er lav). Midt på natta våkner jeg av at han sitter oppreist i senga mens han roper "SENGA ER FOR LITEN, DEN ER FOR LITEN" En annen gang våknet jeg av at han lå og vridde seg mens han sa "jeg MÅ huske å betale regningene, åh, de regningene" Uff, alt man skal tenke på mens man sover Anonymous poster hash: 60cb2...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inlovewith Skrevet 10. august 2014 #915 Del Skrevet 10. august 2014 Vi har en liten dvergpinscher som sover med oss i sengen. En kveld våknet jeg av at kjæresten min hvisket navnet mitt flere ganger. Jeg reiste meg opp i sengen og ser han sitter helt nederst på kanten med beina i kryss og holder over dyna. Så ser jeg at det er noe som spreller under dyna og skjønner at det er hunden vår. Jeg spør han hva i all verden det er han driver med og da svarer han at han har fanget '' en liten en''. Jeg ba han slippe han, og da ble han skikkelig fornærmet http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/laught.gif Så dro jeg dyna vekk og hunden vår spratt opp i fanget mitt og så forskrekket på kjæresten min. Da spurte han meg hvorfor jeg slapp den fri og at han hadde brukt lang tid på å fange den. Så sa jeg at han skulle gå å legge seg, da sa han ''åååhh'' så la han seg ned igjen og husket ingenting dagen etterpå. Dette skjedde i går natt, og skremte meg godt før jeg endte opp på gulvet med latterkrampe. Jeg skulle legge meg rundt en time etter typen, og i det jeg kommer inn på soverommet klarte jeg å velte noe slik at typen ble urolig og begynte å røre på seg. Det var helt bekmørkt på rommet. Plutselig begynner han å lage noen rare lyder. Hørtes ut som en blanding av en kråke og jenta fra The Grudge. Så ble det tydeligere, og jeg hører at han sier "KA...KA....KAAA....KA...KA..." Forestill dere en ekkel gurglelyd... syns dette var ganske skummelt, men etter en god del flere "KA...KAAA....KA..." så avslutter han med: "KAAAA...KAAAK....KAAAAAKEEEE", etterfulgt av "nomnomnom". Holdt på å le meg i hjel! Typen våknet av dette og lo godt da han fikk høre om hva han hadde sagt. Hahaha! Ler så jeg griner :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 19. august 2014 #916 Del Skrevet 19. august 2014 Jeg har en mann som er travel om nettene Var en natt, da han gikk i søvne. Jabbet i "telefonen", å mumlet i vei. Så sto han opp, gikk å skrudde på taklampen, å var på vei til å gå i klesskapet for å hente klær. Så sa jeg rolig "Gå tilbake til sengen", så fikk jeg et stort "HÆH?" tilbake Sier en gang til at han skal legge seg, å får tilbake i en spydig tone "Hvorfor det??" Haha! Sier eeeen gang til, at han skal tilbake i seng. Plutselig, helt fjåg får jeg et "Oki!", skrur av lampen og labber seg tilbake i seng og sover videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 19. august 2014 #917 Del Skrevet 19. august 2014 Samboer sov lenge her en dag, jeg var i naborommet og døren til soverommet stod på gløtt og så hører jeg "Vi tar oss en øl!" Listet meg til døråpning og han fortsetter "Og sååå kjører vi til Sjovold!" Jeg begynte å skratte og han våknet av seg selv og lo med. Jeg aner ikke hva sjovold er, ikke han heller for den del. Han drømte at han ble arrestert og måtte i avhør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 19. august 2014 #918 Del Skrevet 19. august 2014 Samboeren min babler om mye rart tull i søvne, plutselig kan han si "jada klart jeg kan gjøre det" eller "GI MEG DEN!" Men det mest komiske må vel være noe jeg selv har gjort å blitt fortalt av samboeren etterpå... Vi satt å så på tv en kveld, jeg sovnet..så hadde jeg plutselig reist meg fort opp, gått helt opp i ansiktet på han og sagt "Mc donalds,Mc donalds, Mc donals" også hadde jeg lagt meg ned igjen.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #919 Del Skrevet 19. august 2014 Min x pratet en del i søvne ,mest uforståelig,men en natt sa han med liten barnestemme" jeg tror jeg skal sove litt jeg".Veldig sjarmerende:) Anonymous poster hash: fa99d...505 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 19. august 2014 #920 Del Skrevet 19. august 2014 Veldig morsom tråd dette her....ler meg skakk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå